Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


ОСОБЛИВІСТЬ МИТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД В УКРАЇНІ

Дисципліна:

Зовнішньоекономічна діяльність

ID роботи:

2140

Вид роботи:

Контрольна

План:

Вступ 3
Розділ 1. Загальні положення митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності 5
1.1. Особливості державного регулювання міжнародної торгівлі 5
1.2. Законодавча база України, що регулює зовнішньоекономічну діяльність 6
1.3. Облік учасників ЗЕД в митних органах 8
Розділ 2. Митний контроль як один із головних напрямів митного регулювання 11
2.1. Поняття митного контролю 11
2.2. Спеціальні види митного контролю на кордоні 17
Розділ 3. Митно-тарифне регулювання ЗЕД 20
3.1. Митно-тарифна політика та її еволюція в Україні 20
3.2. Поняття та сутність митного тарифу, як найважливішого економічного інструменту регулювання зовнішньої торгівлі 25
3.3. Порядок нарахування та сплати мита. Митна вартість товару 29
ВИСНОВКИ 34
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

38

Рік написання:

2008

Ціна:

60 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

В цілому зовнішньоекономічна політика держави — це комплекс заходів, що мають на меті досягнення економікою країни певних переваг на світовому ринку і водночас — захист внутрішнього ринку від конкуренції іноземних товарів. Можна сказати, що вона спрямована на стимулювання (обмеження) експорту (імпорту) товарів. Інструментами такої політики є методи тарифного і нетарифного регулювання міжнародної торгівлі, а основними формами — державний протекціонізм політика “вільної торгівлі” (лібералізація). Протекціонізм — це зовнішньоторговельна політика держави, спрямована на захист національної економіки від іноземної конкуренції та для використання економічної слабкості торгових партнерів з метою освоєння їхніх ринків збуту та забезпечення закупівель дешевої сировини та енергоносіїв [30, с. 22-23]. Лібералізація зовнішньоторговельної політики держави дотягає в зниженні тарифних станок імпортних і експортних мит, наданні пільг стосовно товарів, що ввозяться з інших країн. Тарифні методи регулювання зовнішньої торгівлі займають одне з центральних місць у системі державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Мито підвищує ціну конкретного імпортного товару при його надходженні на внутрішній ринок країни, дає змогу національним товаровиробникам підвищувати загальним рівень цін вітчизняних товарів та одержувати додатковий прибуток. Мито прямо захищає внутрішні ціни і прибутки національних підприємств [18, с. 17]. Нетарифні методи, що є методами, в першу чергу, адміністративного впливу, — ефективний засіб регулювання зовнішньоекономічної діяльності шляхом встановлення повних вимог до суб'єктів господарської діяльності при здійсненні ними зовнішньоекономічної діяльності, Метою запровадження певних заборон та обмежень при регулюванні зовнішньоекономічної діяльності є захист вітчизняного товаровиробника та виконання певних міжнародних зобов'язань країни. Взагалі термін «нетарифне регулювання» охоплює групу адміністративних, фінансових, кредитних, технічних та інших заходів, що ускладнюють імпорт та експорт певних товарів. Не менш важлива особливість державного регулювання — уніфікація системи регулювання зовнішньої торгівлі, що базується на міжнародних договорах, конвенціях, угодах та правилах. Так, система регулювання спирається на Генеральну угоду з тарифів і торгівлі (ГАТТ), Конвенцію ООН про договори міжнародної купівлі-продажу товарів, Міжнародну конвенцію про спрощення і гармонізацію митних процедур та цілу низку інших документів, що дають змогу використовувати світовий досвід. 1.2. Законодавча база України, що регулює зовнішньоекономічну діяльність Основним документом, що регламентує таку діяльність в Україні, є Закон України рід 16.04.91 р та № 059-ХІІ “Про зовнішньоекономічну діяльність”, який запровадив правове регулювання видів зовнішньоекономічної діяльності, визначив коло фізичних і юридичних осіб, що мають право займатися нею, заклав основи зовнішньоекономічного законодавства України як незалежної держави» Основні положення тарифною регулювання в Україні введено в дію Законом “Про Єдиний митний тариф” від 05.02.92 р., а ставки імпортного мита затверджено Декретом Кабінету Міністрів України від 11.01.93 р. за №4-93 “Про Єдиний митний тариф України”. З метою розробки пропозицій з питань митно-тарифного регулювання та урахування при цьому інтересів суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності і держави в цілому, у 1994 році створено Митно-тарифну раду. До її складу входять представники Міністерства зовнішньоекономічних зв'язків І торгівлі, Мінекономіки, Держмитслужби, Мінфіну, Мінюсту, Міністерства закордонних справ, Мінпрому, Міністерства сільського господарства, Кабінету Міністрів України [28, с. 45] Ряд Указів Президента України спрямовано на регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Даними Указами в Україні введено в дію правила «Інкотермс», розроблено державну політику регулювання імпорту, введено в дію систему валютного та експортного контролю, обліку окремих видів зовнішньоекономічних договорів (контрактів), регулювання бартерних (товарообмінних) операцій, визначено основні механізми та порядок проведення деяких зовнішньоекономічних операцій. Законом України від 23.09.94 р. за № 185/94-ВР «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» встановлено термін проведення розрахунків у іноземній валюті при здійсненні зовнішньоекономічних операцій суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності. Митний кодекс України введено в дію Постановою Верховної Ради України від 12.12.91 р. за № 1970-ХІІ. Визначаючи правові, економічні та організаційні основи митної справи в Україні, він спрямований на захист економічного суверенітету та економічної безпеки України, активізацію зовнішньоторговельної діяльності. Кодекс має на меті забезпечити виконання митними та іншими державними органами, громадянами, суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності прав та обов'язків у галузі митної справи. Цей пакет законодавчих актів України спрямовано на приведення законодавства України у відповідність із принципами, нормами і правилами ГАТТ. 1.3. Облік учасників ЗЕД в митних органах Законом України від 16.04.91 р. за № 959-ХІІ «Про зовнішньоекономічну діяльність» запроваджено правове регулювання видів зовнішньоекономічної діяльності та визначено коло фізичних і юридичних осіб, що мають право нею займатися. Після реєстрації в державних органах виконавчої влади суб'єкт господарської діяльності може самостійно або із залученням посередників здійснювати зовнішньоекономічну діяльність шляхом укладання та реалізації зовнішньоекономічних угод.

Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Методи регулювання зовнішньої торгівлі
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ
СТРАТЕГІЧНИЙ МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ В ЗЕД
Удосконалення зовнішньоекономічної діяльності підприємства харчової промисловості (на прикладі ЗАТ Одеський коньячний завод)
Вплив зовнішнього середовища на процеси у громаді
Державне регулювання зовнішньої діяльності підприємств України
ДІЯЛЬНІСТЬ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТОРІВ
ЗОВНІШНЯ ЕКОНОМІЧНА ТА МИТНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ
ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД
ОСОБЛИВІСТЬ МИТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД В УКРАЇНІ
ОСОБЛИВОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ
ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності
ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕФЕКТИВНОЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views