Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти




Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas





Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой).

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ І РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

Дисципліна:

Маркетинг

ID роботи:

2358

Вид роботи:

Контрольна

План:

1. Аналіз маркетингової та рекламної діяльності ТФ „Супутник” 3
2. Фінансово-економічний стан 7
ДОДАТКИ 16

Інтервал:

1

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

19

Рік написання:

2008

Ціна:

60 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

Концепція маркетингу передбачає, що рекламна діяльність туристичної фірми „Супутник” доповнюється зусиллями інших засобів, сприяючих стимулюванню продажу туристичних послуг, покликаних прискорити позитивну реакцію туристів на комерційну пропозицію фірми. До нерекламних та рекламних методів просування турпродукту на фірмі „Супутник” відносяться: ? особисті (персональні) продажі, здійснювані через агентів по всій Україні із якими підписані відповідні угоди на туристичних виставках або при особистих зустрічах керівників та менеджерів різних напрямків; ? пряма розсилка інформації за допомогою мережі Інтернет. Розсилка здійснюється на близько 3000 електронних адресів українських туристичних фірм та близько 4000 російських адресів. Фірма „Супутник” самостійно обирає на які адреси здійснювати розсилку від чого і залежить вартість цієї послуги спеціалізованих підприємств; ? функціонування та підтримка власного сайту. Засоби стимулювання продаж: ? надання знижок з оголошених цін на туристичні послуги і поїздки у разі попереднього їх бронювання до певного терміну. Цей прийом має на меті зацікавити більше число покупців можливістю купити заздалегідь туристичну поїздку за нижчою ціною; ? включення в комплексне обслуговування деяких безкоштовних додаткових послуг (обслуговування в дорозі, організація пікніка і т.д.); ? проведення фірмою в пресі, по радіо і ТБ або на виставці івнформуванння відвідувачів про фірму. ? широка роздача безкоштовних фірмових сувенірів (кулькових ручок, запальничок і т.п.) туристам, що здійснюють поїздку по організовуваному фірмою туру. Розрахунок робиться на підняття авторитету фірми в очах туристів і закріплення їх в числі своїх постійних клієнтів; ? надання особливої уваги в обслуговуванні постійних клієнтів фірми шляхом розміщення їх в престижніших номерах в готелі, в затишних місцях в ресторані, а також шляхом направлення поздоровлень з нагоди свят і урочистих дат і ін. Засоби стимулювання підприємств-партнерів по продажу турів: ? встановлення прогресивної комісії за продаж туристичних поїздок (як правило на тури по Закарпаттю 10-15%, не рахуючи того, що туристичні фірми замовники отримують з кожного туриста додатково туристичні послуги – від 100 до 200 грн.); ? надання знижок з оголошених цін на групові поїздки у разі збільшення об'єму продажів, особливо в несезонний період; ? надання безкоштовного обслуговування працівникам роздрібної фірми, супроводжуючим в поїздці туристичні групи (при группі 15 чоловік – 1 безкоштовно, при 30 – 2 чоловіки безкоштовно); ? розповсюдження каталогів серед потенційних партнерів; ? організація ознайомлювальних (рекламний-інформаційних) поїздок працівників туристичних фірм безкоштовно або з наданням ним великих знижок (75%) з оголошених цін. Ці тури називаються рекламними і, як правило, організуються після проведення виставок – Ужгородської осінньої та Київської весняної виставки-ярмарків Під час таких поїздок для учасників рекламних турів організовується програма, що включає ознайомлення з туристичною індустрією, туристичними визначними пам'ятками, проводяться спеціалізовані рекламний-інформаційні семінари. Ознайомлювальні поїздки стали нормою на сучасному туристичному ринку. Разом із заходами стимулювання

ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності
АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Сучасні концепціі виробничого і соціального маркетингу
АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ І РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Особливості планування маркетингу послуг
ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
































*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views
TOPlist