Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Особливості прояву акцентуацій характеру в підлітковому віці

Дисципліна:

Психологія

Ключові слова роботи:

особистісних , юнацькому , Я концепція, акцентуацій

ID роботи:

4322

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП           3
Розділ І. Особливості між особистісних стосунків у юнацькому та підлітковому віці  7
1.1. Підлітковий вік: характерні особливості розвитку підлітка   7
1.2. Розвиток особистісної сфери підлітка і його соціальне оточення    20
1.3. „Я концепція” підлітка та її вплив на між особистісні стосунки      28
Розділ ІІ. Практична частина          37
2.1. Діагностика акцентуацій характеру за методикою Г.Шмішека        37
2.2. Дослідження індивідуально-психологічних рис особистості за методикою Айзенка      44
2.3. Аналіз схильності до конфліктної поведінки (опитувальник Томаса)         49
ВИСНОВКИ  53
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         56

ДОДАТКИ     58

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

66

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Особливості прояву акцентуацій характеру в підлітковому віці

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

ведеться дискусія про те, якими факторами зумовлений психічний та особистісний розвиток підлітка: біологічними чи соціальними. Проблема біологічного чинника пов'язана з тим, що саме на цей вік припадають кардинальні зміни в організмі дитини, розгортається процес статевого дозрівання. Підлітковий, вік характеризується швидким, нерівномірним ростом і розвитком організму. Відбувається ствердіння скелета, вдосконалюється м'язова система. Однак нерівномірність розвитку серця і кровоносних судин, а також посилена діяльність залоз внутрішньої секреції часто спричинюють тимчасові розлади кровообігу, підвищення тиску, напруження серцевої діяльності, посилення збудливості дітей, що виражається у нервозності, швидкій втомі, запамороченнях і підвищеному серцебитті. Нервова система підлітка ще не зовсім готова витримати сильні, тривалі подразники, часто перебуває під їх впливом у стані загальмованості або сильного збудження [23, с.193]. Взагалі підлітковий вік пов'язаний з перебудовою організму дитини — статевим дозріванням. Останній аспект визначається на основі поняття пубертатності (від лат. pubeszere — покриття волоссям). Пубертатний період — це стадія, коли людина досягає статевого дозрівання. Лінії психічного і фізіологічного розвитку не йдуть паралельно, через що індивідуальні межі вступу в пубертат значно варіюють. Одні діти вступають в пубертатний період раніше, інші - пізніше. В середньому пубертат триває 3—4 роки. Настання пубертатного періоду характеризується загальними змінами морфологічної будови організму. Збільшується зріст і вага дитини, у хлопчиків найактивніше ці процеси відбуваються у 13 років, а завершуються у 15, іноді 17 років. У дівчат на два роки швидше. Паралельно росту скелета відбувається розвиток маси тіла, мускульної і жирової тканин, що призводить до зовнішніх статевих відмінностей між хлопчиками і дівчатками. У дівчаток починається розвиток грудей (в середньому в 12 років), що супроводжується оволосінням лобка. Середній вік появи перших менструацій (менархє) припадає на 13 років (індивідуальний діапазон від 10 до 16,5 років). У хлопчиків розвиток вторинних статевих ознак починається зі збільшення яєчок, потім настає оволосіння лобка (в середньому 12,5 років). Волосся під пахвами з'являється пізніше на два роки, з цим співпадає поява бороди [19, с.53]. З'являються вторинні статеві ознаки - зовнішні ознаки полового дозрівання - і теж у різний час у різних дітей. У хлопчиків міняється голос, причому в деяких різко знижується тембр голосу, що часом зривається на високих нотах, що може переживатися досить болісно. В інших голос міняється повільно, і ці поступові зрушення ними майже не відчуваються. У зв'язку зі швидким розвитком виникають складності у функціонуванні серця, легень, кровопостачанні головного мозку. Тому для підлітків характерні перепади судинного і м'язового тонусу. А такі перепади викликають швидку зміну фізичного стану і, відповідно, настрою. Стрімко доросліюча дитина може годинами ганяти м'яч або танцювати, майже не почуваючи фізичного навантаження, а потім, у відносно спокійний період часу, буквально падати від утоми. Бадьорість, азарт, райдужні плани при цьому змінюються на відчуття розбитості, сум і повну пасивність. Взагалі в підлітковому віці емоційний стан стає нерівним, нестабільним [12, с.141]. Пубертат характеризується також гормональною активністю. Гормональна регуляція здійснюється на різних рівнях: ендокринних залоз, гіпофізу, щитовидної залози, які починають виділяти гормони росту і статеві гормони. Значні цикли статевого розвитку в підлітковому віці пов'язані з функціями гіпоталамусу, який інтенсивно виділяє молекулярні частини в гіпофіз, запускаючи в роботу всю ендокринну систему. Гіпоталамус є основним, відповідальним центром за емоційну поведінку. Основні структурні і функціональні зміни в головному мозку завершуються до 14 років, коли він досягає свого кінцевого обсягу і ваги. Співвідношення ж між сірою речовиною та нейронами набуває свого кінцевого рівня розвитку приблизно у 18 років. Вага головного мозку майже така, як у дорослої людини. Продовжують розвиватися специфічно людські ділянки мозку (лобні, частково скроневі й тім'яні), відбувається внутрішньоклітинне вдосконалення кори головного мозку, збагачуються асоціативні зв'язки між різними його ділянками. Досконалішими стають гальмівні процеси. Інтенсивно розвивається друга сигнальна система. Усе це виражається в розумовій активності підлітки, зростанні контрольної діяльності

Особливості прояву акцентуацій характеру в підлітковому віці
Емоційні переживання у похилому віці
Особливості прояву акцентуацій характеру в підлітковому віці
Я-концепція підлітка і його соціальне оточення
Розвиток соціально-перцептивних механізмів у підлітковому та юнацькому віці
Вплив емоцій та вольових якостей на виконання трудових обов'язків
КОНФЛІКТНІ СИТУАЦІЇ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ - ПСИХОЛОГІЯ
НЕВЕРБАЛЬНІ КАНАЛИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ
ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ СНУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ХАРАКТЕРИСТИКА ВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ СПІЛКУВАННЯ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views