Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти




Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas





Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой).

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Розвиток соціально-перцептивних механізмів у підлітковому та юнацькому віці

Дисципліна:

Психологія

Ключові слова роботи:

перцепції, соціальної, міжособистісного, пізнання

ID роботи:

4421

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Теоретичні основи соціально-перцептивних механізмів        6
1.1. Поняття соціальної перцепції   6
1.2. Загальна характеристика міжособистісного пізнання           13
Розділ 2. Особливості розвитку соціально-перцептивних механізмів у підлітковому та юнацькому віці     19
2.1. Загальна характеристика соціально-перцептивних механізмів у підліткового віку          19
2.2. Роль спілкування в розвитку особистості старшокласників 35
2.3. Взаємозв’язок старшокласника з дорослими 41
2.4. Товариство однолітків як фактор соціалізації 46
Розділ 3. Дослідження соціально-перцептивних механізмів у підлітковому та юнацькому віці         50
3.1. Соціометричне дослідження    50
3.2. Дослідження рівня емпатійних тенденцій     56
ВИСНОВКИ  59
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         62
ДОДАТКИ     64

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

65

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Розвиток соціально-перцептивних механізмів у підлітковому та юнацькому віці

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

психологічні особливості соціального пізнання, А. Андреева акцентує увагу на тому, що такий важливий механізм пізнання, як категоризація, сам по собі містить як передумову ідею стабільності, тобто категоріТ і виникають саме як фіксація певних стабільних взаємозв'язків у навколишньому середовищі. Отож, враховуючи той факт (до речі, про нього вже йшла мова в попередньому розділі), що реальний історичний процес містить поряд з періодами відносної соціальної стабільності й етапи гострої дестабілізації, варто розглянути питання про те, яким чином «поводить себе» людське пізнання саме в такі соціально нестабільні часи. Нагадаємо, що соціальна нестабільність — це не тільки й не стільки швидкі й радикальні соціальні перетворення, це радше їхня непогодженість, відсутність збігу їх у різних сферах соціального життя й суспільства в цілому. Безперечно, названі дестабілізацій ні процеси, а також культурна специфіка, національний менталітет, умови історичного розвитку окремої країни, мають безпосередній стосунок до того, як відбуватиметься процес соціального пізнання. Виходячи з цього, сформулювати проблему можна таким чином: за умов соціальної нестабільності модифікується процес соціального пізнання, тобто процес конструювання образу соціального світу й соціальної реальності.
При цьому необхідно враховувати, що активність суб'єкта, який здійснює реконструкцію й перетворення соціального світу, є важливим чинником у цьому процесі. В соціальній психології є чимало досліджень, в яких обґрунтовується вимога, пов'язана з підвищенням компетентності людини, котра пізнає соціальний світ у нестабільні періоди. У зв'язку з цим висловлюється думка про надзвичайну важливість у підвищенні компетентності постійної комунікації людини з іншими людьми, адже саме в ході такої комунікації пізнання світу набуває певного смислу. Означена проблема — соціальне пізнання за умов соціальної нестабільності — надзвичайно актуальна для нашого суспільства, в якому є очевидним факт радикальних перетворень в економіці, політиці, соціальному житті. Ці зміни важко охоплюються як наукою, так і буденною свідомістю. З психологічного погляду ситуація видається особливо складною, адже в попередній період стабільність була офіційною ідеологією, тобто весь уклад життя сприймався, розумівся і оцінювався як позитивний. Наш час, який характеризується плюралізмом думок і передбачає варіативність економічних і соціальних рішень, є надзвичайно важким для сприймання масовою свідомістю й тим більше для сприймання та пізнання окремою особистістю.
Які особливості сприймання окремим індивідом нестабільного суспільства найчастіше мають місце і проявляються тепер? Можна назвати найхарактерніші: • абсолютна невизначеність ситуації, що унеможливлює найближчий прогноз власної долі, кар'єри; • почуття тривоги, розгубленості, неготовності жити і працювати за нових умов; • уявлення про те, що будь-який контроль у суспільстві відсутній; • сприймання нових механізмів соціальної регуляції як неефективних; • відсутність впевненості в тому, що від рядової людини щось залежить; • почуття негативізму, незадоволеності; • на фоні осмислення й переосмислення ситуації виникнення стану когнітивного дисонансу у зв'язку з невідповідністю уявлень і очікувань, шо вже склалися в людей, реальним змінам соціальної дійсності; • незнання людьми критеріїв оцінок нових способів соціальних дій і вчинків. Ці та інші прояви сприймання людьми нестабільного соціального світу мають надзвичайно серйозні наслідки передусім у зв'язку з тим, що індивід не відчуває себе суб'єктом дій і вчинків у суспільстві, він не може, а подекуди й не хоче або відмовляється бачити й розуміти соціальні проблеми [1, с. 67-68]. Серед найзагальніших соціально-психологічних проблем, котрі постають на шляху індивідуальної і масової свідомості, необхідно звернути увагу перш за все на глобальну ломку соціальних стереотипів і зміну системи цінностей. Злам стереотипів у масовій свідомості відбувається непросто й часто сприймається окремими групами людей як крах ідеалів, втрата смислу життя. Нові стереотипи, які зароджуються, приживаються важко, суперечливо сприймаються, а часто й заперечуються. Стосовно системи цінностей, то вона характеризується появою нового набору затребуваних суспільством ціннісних орієнтацій, новою ієрархією цінностей. Оскільки цей аспект проблеми детально висвітлений

Особливості прояву акцентуацій характеру в підлітковому віці
Емоційні переживання у похилому віці
Особливості прояву акцентуацій характеру в підлітковому віці
Я-концепція підлітка і його соціальне оточення
Розвиток соціально-перцептивних механізмів у підлітковому та юнацькому віці
Вплив емоцій та вольових якостей на виконання трудових обов'язків
КОНФЛІКТНІ СИТУАЦІЇ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ - ПСИХОЛОГІЯ
НЕВЕРБАЛЬНІ КАНАЛИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ
ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ СНУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
ХАРАКТЕРИСТИКА ВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ СПІЛКУВАННЯ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views
TOPlist