Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


ОСОБЛИВОСТІ АУДИТУ ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ

Дисципліна:

Аудит

ID роботи:

2009

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи діяльності підприємств громадського харчування 6
Розділ 2. Особливості аудиту на підприємстві громадського харчування 20
Розділ 3. Перспективи та напрямки вдосконалення аудиту підприємств громадського харчування 34
ВИСНОВКИ 37
Список ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39
Додатки 41

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

44

Рік написання:

2008

Ціна:

50 грн.

натисніть

Ви можете відразу оплати роботу і після оплати зателефонувати нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

Громадське харчування – це разом торгівля, виробництво і сфера обслуговування Громадське харчування, це галузь (точніше, підгалузь) торгівлі, що спеціалізується на: - виробництві їжі, тобто продукції, призначеної для негайного вживання; - обслуговуванні процесу споживання; - виготовленні харчових напівфабрикатів і кулінарно-кондитерських виробів; - продажу продукції споживачам (див. таблицю 1.1). Таблиця 1.1 Складові громадського харчування Громадське харчування Виробництво їжі Обслуговування процесу споживання Виготовлення харчових напівфабрикатів і кулінарно-кондитерських виробів Продаж продукції споживачам У громадському харчуванні процес доведення товарів до споживача дещо складніший, ніж у звичайній торгівлі, і має певні ознаки виробництва, бо майже всі придбані для поточної діяльності товарні запаси тією чи іншою мірою підлягають переробці. Таке нерозривне поєднання виробничої діяльності з торговельною не могло не відбитися на методології ведення бухгалтерського обліку у сфері громадського харчування. Достатньо сказати, що на підприємствах громадського харчування для відображення господарських операцій водночас можуть застосовуватися як рахунки, призначені для обліку операцій у торгівлі (рах. 28 “Товари”; рах. 702 “Дохід від реалізації товарів”), так і суто виробничі рахунки (рах.20 “Виробничі запаси”; рах.23 “Виробництво”; рах.25 “Напівфабрикати”; рах.24 “Брак у виробництві”; рах.26 “Готова продукція”; рах 701 “Дохід від реалізації готової продукції”; рах 703 “Дохід від реалізації робіт і послуг”). Якщо бути точнішими, то громадське харчування, - це не тільки торгівля і виробництво разом, - у єдиному зв'язку з ними знаходиться і сфера обслуговування (виконання замовлень, доставка тощо) . З того, як на підприємствах громадського харчування ведеться облік витрат, вже можна зробити висновок про його подібність до обліку в інших сферах діяльності. Хоча витрати на підприємствах громадського харчування й враховуються як єдине вартісне ціле, при бажанні завжди можна виділити такі основні складові собівартості: - собівартість реалізованої готової продукції; - собівартість реалізованих товарів; - собівартість реалізованих робіт і послуг. Та не слід вбачати у цьому складність. Бухгалтерський облік на підприємствах громадського харчування складним може здатися лише на перший погляд через деяку громіздкість у документообороті (нічого не вдієш: постійні зміни в меню, матеріальна відповідальність на складах, на кухні, у буфетах, на лотках, у виїзній торгівлі тощо). У самій же методології бухгалтерського обліку, якщо спробувати осягнути його в цілому, навряд чи можна знайти щось таке, чого немає у торгівлі, або те, що відрізняло б ту чи іншу виробничу операцію від аналогічної у промисловості; при цьому про сферу обслуговування можна зайвий раз і не нагадувати - аналогія очевидна. Таким чином, підприємницьку діяльність під назвою "громадське харчування" можна розглядати як синтез трьох видів діяльності: виробництва, сервісу і торгівлі. Торгівля, в свою чергу, поділяється на роздрібну і оптову, бо така продукція, як напівфабрикати або кулінарно-кондитерські вироби, може реалізовуватись не лише населенню з розрахунком через косовий апарат (за готівку), але й іншим юридичним особам певними партіями з розрахункум через банк. В окремих випадках оптом реалізується і обідня продукція, але в обліку такий продаж прирівнюється до роздрібного Валовий товарооборот і валова продукція У сфері громадського харчування так само, як і в торгівлі, головним валовим показником є товарооборот. Величина товарообороту визначається як обсяг реалізації за певний період, визначений в продажних цінах. Роздрібний товарооборот - це обсяг продажів продукції власного виробництва і покупних товарів за готівкові кошти. Оптовий товарооборот - це, як правило, обсяг продаж напівфабрикатів власного виробництва, а також кулінарних і кондитерських виробів певними партіями по безготівковому розрахунку. Структура товарообороту громадського харчування по елементах ціноутворення складається з: - матеріальних витрат (таких як, вартості харчової сировини; вартості товарів; інших матеріальних вітрат); - витрат на оплату праці; - відрахування на соціальні заходи; - амортизації; - інших операційних витрат; - націнки, за рахунок якої покриваються адміністративні витрати, витрати на збут, інші витрати операційної діяльності і забезпечується фінансовий результат. Для обліку націнки, немає значення, чи застосовується в бухгалтерському обліку спеціальний рах.285 “Торгова націнка”, чи ні. Різниця між ціною реалізації і ціною придбання харчової сировини і товарів, визначена за фактом продажу, це теж не що інше, як торгова націнка. Другим важливим валовим показником у сфері громадського харчування є показник валової продукції громадського харчування, який розраховується як сума реалізованих торгових націнок. Уся продукція громадського харчування складається з (див. рис. 1.1.): - продукції власного виробництва; - покупних товарів . Продукція громадського харчування Продукція власного виробництва Покупні товари Їжа, готова до негайного вживання товари, які реалізуються без будь-якої обробки ( в т.ч. кулінарні вироби і напівфабрикати, придбані на стороні для подальшого продажу без додаткової обробки) Напівфабрикати власного виготовлення Кулінарні і кондитерські вироби Придбані товари, які зазнали теплової або холодної обробки Рис. 1.1. Складові продукції громадського харчування До продукції власного виробництва належать: - обідня продукція, готова до негайного вживання; - напівфабрикати власного виготовлення, які можуть бути використаними для подальшої обробки або реалізовані у напівготовому вигляді; - кулінарні та кондитерські вироби; - придбані товари, котрі перед реалізацією зазнають теплової або холодної обробки (варені яйця, бутерброди тощо). Бухгалтерський облік такої продукції здійснюється на рахунку 26 “Готова продукція” До покупних товарів належать товари, котрі реалізуються без будь-якої обробки. Наприклад, алкогольні напої, тютюнові вироби, сірники, хлібобулочні вироби (крім тих, що входять до складу продукції власного виробництва), фрукти тощо. Кулінарні вироби і напівфабрикати, придбані на стороні для подальшого продажу без додаткової обробки, також повинні обліковуватись як покупні товари. Бухгалтерський облік товарів здійснюється на рахунку 28 “Товари”. Синтетичний облік продукції громадського харчування ведеться тільки у вартісному вимірі, аналітичний - ще й у натуральних одиницях. При цьому власні напівфабрикати, кулінарні, кондитерські вироби, а також покупні товари підлягають обліку у вагових одиницях, а обідня продукція - поштучно у асортиментному розрізі страв. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві залежить від багатьох факторів: форми власності, організаційно-правової форми підприємства, характеру технології і обсягів його діяльності, чисельності персоналу, структури управління тощо. Організація бухгалтерського обліку є у компетенції його власника (учасників) або уповноваженого органу (посадової

АУДИТ РОЗРАХУНКІВ ЗА СОЦІАЛЬНИМ СТРАХУВАННЯМ
Предмет, завдання та правові основи аудиту

АУДИТ У СИСТЕМІ КОНТРОЛЮ

СУПЕРЕЧНОСТІ У РОЗВИТКУ ВІТЧИНЯНОГО АУДИТУ

Сучасні тенденції розвитку аудиторської діяльності в Україні

АУДИТ ГОТІВКОВО-РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ

АУДИТ ДОХОДІВ ТА РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

АУДИТ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ

АУДИТ ОПЕРАЦІЙ НА БАНКІВСЬКИХ РАХУНКАХ

Документальне оформлення аудиту

Методика аудиту малих підприємств

МЕТОДИКА АУДИТУ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ

ОРГАНІЗАЦІЙНЕ І МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АУДИТУ

Організація і методика аудиту розрахунків по оплаті праці

ОСОБЛИВОСТІ АУДИТУ ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
ХАРАКТЕРИСТИКА АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views