Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Державний та суспільний лад Угорщини

Дисципліна:

Країнознавство

Ключові слова роботи:

суспільного ладу Угорщини , характеристика правової системи Угорщини , органи контролю в Угорщині

ID роботи:

4249

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Загальна характеристика державного та суспільного ладу Угорщини          5
Розділ 2. Загальна характеристика правової системи Угорщини           13
Розділ 3. Судова система та органи контролю в Угорщині        25
ВИСНОВКИ  30

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         32

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

33

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Державний та суспільний лад Угорщини

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

збори розробляє Конституцію Угорської Республіки і приймає закони, стверджує державний бюджет і звіт про його виконання. Воно також приймає рішення про програму Уряду. У його компетенцію входить призначення загальнонаціонального референдуму. В області зовнішньої політики, оборони і безпеки воно укладає найбільш важливі міжнародні договори. Крім того, Державні збори вирішує питання про оголошення стану війни і укладення миру, оголошує (у разі війни або її загрози) надзвичайний стан і створює Раду оборони. У випадку збройних дій, спрямованих на скинення конституційного ладу або захоплення винятковою владі, а також масової загрози життю і майну громадян внаслідок насильницьких збройних або пов'язаних з використанням зброї діянь, у випадках стихійних лих і промисловим аваріям (ситуація особлива) Державні збори оголошує особливе положення. Якщо воно позбавлене можливості оголосити стан війни, ввести надзвичайний стан і створити Раду оборони, а також ввести особливий стан, це має право зробити Президент Республіки. У компетенції парламенту перебуває також прийняття рішень про використання збройних сил за кордоном чи всередині країни . Державні збори обирає Президента Республіки, міністра-голови (голову Уряду), членів Конституційного суду, уповноважених Державних зборів, голови і заступників голови Державної рахункової палати, голови Верховного суду і Генерального прокурора. За пропозицією Уряду і висновком Конституційного суду розпускає місцевий представницький орган, діяльність якого суперечить Конституції. Державні збори може оголосити про свій достроковий розпуск. Крім того, Президент Республіки має право розпустити Державне зібрання, призначивши нові вибори, якщо воно протягом одного скликання за будь-які 12 місяців поспіль не менше 4 раз позбавить Уряд довіри або у разі припинення повноважень Уряду не обере-міністром головою запропоноване Президентом Республіки особа протягом 40 днів після першого речення кандидатури. Перед розпуском Президент зобов'язаний проконсультуватись з міністром-головою, головою Державного зборів і лідерами партійних депутатських груп. У той же час воно діє до установчого засідання нового Державних зборів, яке має бути обране в 3-місячний термін після закінчення повноважень, розпуску або саморозпуску колишнього Державних зборів. Депутатський мандат несумісний з будь-якими посадами в державі (за винятком членства в Уряді і посади політичного державного секретаря) та службою в армії та правоохоронних органах. Депутати мають право звертатися з інтерпеляції до Уряду, будь-якому його члену і генеральному прокурору у справах, що входять в їх компетенцію. Для правомочності засідання парламенту потрібна присутність більше половини депутатів. Рішення приймаються, як правило, більшістю присутніх. Виключення встановлені самою Конституцією. Для зміни Конституції та прийняття інших окремих рішень, передбачених Конституцією, необхідні голоси 2 / 3 всіх депутатів. Прийняття низки законів (про передбачені Конституцією органах влади, армії, поліції, референдум і т.д.) вимагає голосів +2 / 3 присутніх. Право законодавчої ініціативи належить Президентові Республіки, Уряду, кожному комітету і будь-якого депутата Державних зборів. Голова Державних зборів підписує прийнятий закон і направляє його Президенту. Останній забезпечує публікацію закону в офіційному друкованому органі протягом 15 днів, а у разі прохання голови Державних зборів про терміновому розгляді - 5 днів. Направляючи закон для публікації, Президент підписує його. Якщо ж він не згоден з законом або яких-небудь його пропозицією, то в зазначений термін може повернути закон зі своїми зауваженнями. Збори знову обговорює закон і знову постановляє про його прийняття. Знову прийнятий закон Президент Республіки зобов'язаний підписати і протягом 5 днів опублікувати

Особливості англійської культури та її найвизначніші представники
Державний та політичний лад Словакії
Державний та суспільний лад Угорщини
Особливості французької культури
Традиції та менталітет італійців






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views