Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


АУДИТ ДОХОДІВ ТА РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Дисципліна:

Аудит

ID роботи:

2001

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти аудиту доходів від фінансової діяльності підприємства 6
1.1. Теоретична сутність та формування доходів та результатів діяльності підприємства 6
1.2. Нормативно-правова база аудиту доходів та результатів діяльності підприємства 12
Розділ 2. Методика проведення аудиту доходів та результатів діяльності підприємства 15
Розділ 3. Способи дослідження та узагальнення доходів від фінансової діяльності підприємства на основі проведеного аудиту 24
3.1. Способи дослідження доходів підприємства 24
3.2. Узагальнення результатів аудиту 26
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
додатки 37

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

41

Рік написання:

2008

Ціна:

50 грн.

натисніть

Ви можете відразу оплати роботу і після оплати зателефонувати нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

На останньому етапі перевірки аудитор з'ясовує, чи здійснювалася реформація балансу у кінці року, а також чи правильно зроблені бухгалтерські записи. При цьому уважно перевіряється сума використання прибутку за звітний рік, що залишається у розпорядженні підприємства; чи не було профінансовано за рахунок прибутку, що залишається у розпорядженні підприємства, витрати, які за Законом України "Про оподаткування прибутку підприємств" могли б бути віднесені на витрати виробництва. Таблиця 2.1. Методика проведення аудиту фінансових результатів ВАТ „Трембіта” Етап перевірки Процедура аудиту 1 Перевірка правильності визначення складу та розміру балансового прибутку Перевірка правильності класифікації певних видів фінансових результатів та їх розрахунок відповідно до законодавчих документів 2 Перевірка визначення прибутку, що підлягає оподаткуванню Встановлення правильності обліку певних витрат, на які збільшується та зменшується балансовий прибуток; визначення їх розміру 3 Перевірка податку на прибуток Перевірка своєчасності та повноти сплати авансових платежів протягом кварталу та податку па прибуток за підсумками звітного періоду 4 Перевірка використання прибутку Перевірка правильності здійснення реформації балансу в кінці звітного року; цільового використання нерозподіленого прибутку минулих років; повноти відображення у регістрах синтетичного обліку використання прибутку звітного року Аудиторська перевірка фінансових результатів ВАТ „Трембіта” та розрахунків з бюджетом з податку на прибуток має враховувати, що порядок визначення об'єкта оподаткування та правила ведення податкового обліку регулюються Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" № 283/97-ВР від 22.05.97 р. і Рекомендаціями з бухгалтерського обліку валових витрат та валових доходів, затвердженими наказом Мінфіну від 04.08.97 р. № 168. Під час проведення аудиту необхідно керуватися Положенням (Стандартом) бухгалтерського обліку 15 „Дохід” та 16 "Витрати", в якому наведені такі терміни і поняття, як "елементи витрат", "напрями витрат", "нормальна потужність", "об'єкт витрат", "визнання витрат", "склад витрат", "розкриття інформації про витрати у примітках до фінансової звітності" та іншими нормативними актами. Проте перш ніж розпочати перевірку обґрунтованості формування і правильності обліку доходів і витрат виробництва необхідно оцінити слабкі і сильні сторони внутрішнього контролю процесу виробництва і витрат. Перевіряючи витрати, слід документально підтвердити правильність розрахунку собівартості продукції (робіт, послуг), оскільки це один з найважливіших синтетичних показників, що дає змогу оцінити ефективність використання в процесі виробництва продукції (робіт, послуг) матеріальних і трудових витрат, рентабельність, прибутковість і фінансову стійкість підприємства. Аудиторська перевірка фінансових результатів та розрахунків з бюджетом з податку на прибуток ВАТ „Трембіта” має враховувати, що порядок визначення об'єкта оподаткування та правила ведення податкового обліку регулюються Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" № 283/97-ВР від 22.05.97 р. і Рекомендаціями з бухгалтерського обліку валових витрат та валових доходів, затвердженими наказом Мінфіну від 04.08.97 р. № 168. Перевірка правильності визначення фінансових результатів та розрахунків з бюджетом з податку на прибуток передбачає такі етапи (таблиця 2.2): Таблиця 2.2 Етапи аудиту фінансових результатів та розрахунків з бюджетом з податку на прибуток ВАТ „Трембіта” Аудит фінансових результатів та розрахунків з бюджетом з податку на прибуток Визначення оподатковуваного обороту Нарахування податку на прибуток та порядку складання декларації про податок на прибуток Скориго-ваний валовий ДОХІД Валові витрати Амортизаційні відрахування Порядок нарахування податку на прибуток Розрахунки з бюджетом з податку на прибуток Складання декларації про прибуток підприємства Перевіряючи об'єкт оподаткування податку на прибуток на ВАТ „Трембіта”, аудитор передусім має встановити склад валових доходів на підприємстві, відповідно до вимог ст. 4 Закону України № 283/97-ВР. Особливу увагу слід приділити виявленню фактів занесення до складу валових доходів сум, які регулюються п. 4.2 вищезгаданого Закону. Повноту відображення у бухгалтерському обліку валових доходів на ВАТ „Трембіта” необхідно з'ясовувати виходячи з Рекомендацій № 168, якими передбачено, що платники податку на прибуток самостійно вирішують питання щодо методики ведення податкового обліку або із застосуванням балансових рахунків 48 "Валові доходи", 18 "Валові витрати", або без записів у системі регістрів на цих рахунках шляхом використання даних бухгалтерського обліку для складання звітності. Перевіркою визначення валових витрат на ВАТ „Трембіта” має бути встановлено: • наявність первинних документів та правильність документального оформлення валових витрат; • правильність визначення валових витрат за період, що перевіряється; • своєчасне та повне відображення у бухгалтерському і податковому обліку валових витрат. Насамперед аудитору слід встановити склад валових витрат на ВАТ „Трембіта”, які повинні відповідати переліку ст. 5 Закону України № 283/97-ВР. Згідно з цим Законом підприємства до валових витрат відносять будь-які витрати у грошовій, матеріальній та нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), придбаних або виготовлених для подальшого використання у господарській діяльності. Отже, новим є те, що формування і списання витрат пов'язане з придбанням матеріальних ресурсів. Для цього аудитору необхідно перевірити первинні документи від постачальника (накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки-фактури), які підтверджують дійсне надходження матеріальних цінностей. Узагальнені дані перевірки мають дорівнювати за дебетом рахунків 05, 06, кредитом рахунка 60 у журналі-ордері № 6. Особливо уважно аудитор на ВАТ „Трембіта” перевіряє облік приросту (убутку) балансової вартості залишків покупних матеріалів, сировини, комплектуючих виробів та напівфабрикатів на складах, у незавершеному виробництві та залишках готової продукції. Якщо балансова вартість таких запасів на кінець, звітного кварталу перевищує їх балансову вартість на початок того ж звітного кварталу, різниця вираховується з суми валових витрат платника податку в такому звітному періоді. І навпаки, коли вартість таких запасів на початок кварталу перевищує їх вартість на кінець того ж звітного періоду, різниця додається до складу валових витрат платника податку у такому звітному періоді. Порядок ведення цього обліку регулюється Порядком "Про ведення платником податку обліку приросту (убутку) балансової вартості залишків покупних матеріалів, сировини, комплектуючих виробів та напівфабрикатів на складах, у незавершеному виробництві та залишках готової продукції", затвердженим наказом ДПАУ від 12.08.97 р. № 291. З метою визначення приросту (убутку ) за звітний період підприємство зобов'язане проводити інвентаризацію на початок і кінець кожного звітного періоду. При цьому аудитор перевіряє відповідність даних за відомістю з обліку балансової вартості матеріальних активів з даними оборотів і сальдо за рахунками обліку матеріальних цінностей, а також відповідність аналітичних та синтетичних регістрів даним первинних документів (вимоги, лімітно-забірні картки, картки складського обліку, інвентаризаційні описи). Особливу увагу слід приділити перевірці розрахунку обліку приросту (убутку) балансової вартості матеріалів у незавершеному виробництві та залишках готової продукції, тут повинні відображатися не фактична собівартість незавершеного виробництва і готової продукції, а лише вартість матеріалів, сировини, комплектуючих виробів та напівфабрикатів, використаних у їх виробництві. Для цього аудитору необхідно з'ясувати метод розрахунку виробничих витрат та оцінку вартості матеріальних активів, який має здійснюватись відповідно до додатку № 3 вищезгаданого Порядку. Особливо уважно на ВАТ „Трембіта” слід перевіряти ведення податкового обліку валових витрат. Датою збільшення валових витрат виробництва (обігу) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: дата списання коштів з банківських рахунків платника по датку на оплату товарів (робіт, послуг), а у разі їх придбання за готівку — день видачі її з каси платника податку; дата оприбуткування платником податку товарів, а для робіт (послуг) — дата фактичного отримання платником податку результатів робіт (послуг). Під час проведення аудиту визначення амортизаційних відрахувань необхідно перевірити: — правильність розподілу основних фондів на групи станом на 01.07.97 р., передбачені Законом України № 283/97-ВР; — правильність визначення балансової вартості груп основних фондів; — порядок розрахунку амортизаційних відрахувань; — своєчасне і повне відображення у податковому та бухгалтерському обліку амортизаційних відрахувань. Аудитор зобов'язаний перевірити, чи застосовувало підприємство понижуючі коефіцієнти до амортизаційних відрахувань. ВАТ „Трембіта” повинно сплачувати податок на прибуток не пізніше 20-го числа наступного за звітним кварталом місяця, а не пізніше 25-го числа наступного місяця за звітним кварталом подавати до податкового органу Декларацію про прибуток, розрахований наростаючим підсумком з початку фінансового року. Для цього аудитору необхідно перерахувати податок на прибуток і перевірити правильність визначення оподатковуваного прибутку та повне і своєчасне відображення у бухгалтерському обліку нарахованого і сплаченого податку на прибуток. Крім того, необхідно встановити порядок розрахунку та сплати авансових внесків за податок на прибуток, який розраховується за перший і другий місяць звітного кварталу і сплачується відповідно до 20-го числа другого і третього місяця кварталу. У разі, якщо ці показники мають від'ємне значення (з урахування суми амортизаційних відрахувань), за результатами звітного кварталу дозволяється відповідне зменшення об'єкта оподаткування наступного звітного кварталу, а також кожного наступного 20-го звітних кварталів до повного погашення заборгованості з такого об'єкта оподаткування. Перевіряючи склад витрат на ВАТ „Трембіта”, необхідно впевнитися у їх відповідності щодо віднесення на собівартість Закону "Про оподаткування прибутку підприємств" та Типовому положенню калькуляції сільського господарства.

АУДИТ РОЗРАХУНКІВ ЗА СОЦІАЛЬНИМ СТРАХУВАННЯМ
Предмет, завдання та правові основи аудиту

АУДИТ У СИСТЕМІ КОНТРОЛЮ

СУПЕРЕЧНОСТІ У РОЗВИТКУ ВІТЧИНЯНОГО АУДИТУ

Сучасні тенденції розвитку аудиторської діяльності в Україні

АУДИТ ГОТІВКОВО-РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ

АУДИТ ДОХОДІВ ТА РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

АУДИТ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ

АУДИТ ОПЕРАЦІЙ НА БАНКІВСЬКИХ РАХУНКАХ

Документальне оформлення аудиту

Методика аудиту малих підприємств

МЕТОДИКА АУДИТУ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ

ОРГАНІЗАЦІЙНЕ І МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АУДИТУ

Організація і методика аудиту розрахунків по оплаті праці

ОСОБЛИВОСТІ АУДИТУ ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
ХАРАКТЕРИСТИКА АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views