Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти




Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas





Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой).

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


ОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ В ДРУГІЙ УНР

Дисципліна:

Історія держави і права України

ID роботи:

2159

Вид роботи:

Контрольна

План:

ВСТУП 3
1. Визначення державної форми правління Директорії 5
2. Уряд в другій УНР 9
ВисновОК 15
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 16

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

16

Рік написання:

2008

Ціна:

30 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

Повстання почалося 14 листопада, а рівно через місяць, 14 грудня, П. Скоропадський зрікся влади. Звичайно, хід повстання насамперед визначали військові дії. Проте в цей час були зроблені й перші кроки до будівництва нових державних структур та адміністративно-управлінського апарату. При Директорії була створена Рада завідувачів державними справами, яка технічно від імені Директорії здійснювала керівництво цивільним життям країни. В Києві в середині листопада, після від’їзду Директорії до Білої Церкви, був залишений Український військовий революційний комітет, до першого складу якого входили М. Авдієнко, В. Чехівський, А. Псоцький, З. Висоцький, М. Галаган, Н. Завгородній, М. Марченко, а пізніше додалися Б. Мартос, М. Порш, В. Мазуренко, Л. Михайлів. Згодом вони відігравали помітну роль в державних органах УНР. Одразу ж після зречення влади гетьманським урядом Революційний комітет перебрав владу в Києві в свої руки і встановив контроль над діяльністю державного апарату. З цією метою комітетом 14 грудня була створена спеціальна Рада комісарів. На неї покладалися обов’язки проводити поточну урядову роботу. Головою Ради комісарів був призначений голова Революційного комітету В. Чехівський, комісарами міністерств – Д. Симонів, М. Галаган, В. Мазуренко, Л. Бабир-Бухановський, П. Пилипчук, Л. Михайлів, М. Ковальський, Д. Донцов, М. Левитський, С. Шелухин, О. Лотоцький, А. Пісоцький, П. Холодний, Б. Мартос, І. Фещенко-Чопівський, Б. Матюшенко, комісаром державної канцелярії – М. Корчинський. Того ж дня відбулося перше засідання Ради комісарів, на якому було розглянуто 10 поточних питань. Рада Комісарів проіснувала до 24 грудня, засідала майже щоденно (відбулося 8 засідань). Серед цих засідань варто відзначити те, на якому були присутні сі члени Директорії УНР. Відбулося воно 18 грудня, в день переїзду Директорії до Києва, і було присвячене переважно звітам комісарів. Виявилося, що Рада комісарів в стислий строк зуміла взяти під свій контроль технічний апарат міністерств і забезпечити роботу уряду на найголовніших ділянках. Вона розпочала кадрові зміни, перевірку діяльності гетьманського уряду. Одразу ж були виявлені зловживання у міністерстві фінансів, знайдено матеріали на 160 млн крб. військового майна, проданого німцями гетьманському уряду через консорціум кількох банків. Виявлено операції з фальшивими грошима. Державний банк тимчасово було закрито на ревізію. Комісар міністерства юстиції керував підготовкою законопроекту про амністію та реорганізацію судової справи. У міністерстві освіти розроблялися закони про звільнення школярів та студентів від військового призову, комісар міністерства закордонних справ докладав зусиль до пошуків «інтелігентних українських сил для складання звичайних та надзвичайних посольств». Загалом Раді комісарів у нетривалий період зміни політичного режиму в Україні вдалося утримати управління країною в своїх руках. Однак все це робилося досить спонтанно, ситуативно, без чітко продуманого плану, головне – без ясних політичних орієнтирів. Як з’ясувалося, ні у Директорії, ні у вищих українських політичних колах, які підтримували повстання, не було одностайності в поглядах на перспективи державно-національного будівництва. Єдине, що згуртовувало навколо Директорії політичні сили, які входили до Національного союзу, і повстанські селянські загони, – це ідея ліквідації гетьманського режиму. В інших питаннях погляди розходилися часто у діаметрально протилежних напрямах, що вимагало пошуку компромісів і безкінечного узгодження стосунків, але не завжди давало позитивні наслідки. Учасники Державної наради у Вінниці 12–14 грудня, яку провела Директорія, поділились на два табори. Один з них обстоював парламентарну систему влади, інший – радянську. Незважаючи на очевидні суперечності, Директорія намагалася зберегти єдність українських політичних сил. 26 грудня після довгих обговорень і доопрацювань вона видала свою програмову Декларацію, яку іноді називають тимчасовою конституцією. За цим документом уконституйовувалося до того часу невизначене державно-правове становище Директорії. Від 26 грудня вона проголошувалася тимчасовою верховною владою Української Народної Республіки. Сувереном влади в УНР визнавався трудящий народ, з уточненням, що це є працюючі класи – робітництво та селянство. Нетрудові класи позбавлялися «голосу у порядкуванні державою». Декларація передбачала передачу влади від Директорії до трудящого народу на Конгресі трудового народу України. Отже, був сформульований так званий трудовий принцип. На думку його творців, він увібрав у себе кращі риси радянської та парламентської систем. Досить швидко життя довело, що це був не кращий вихід із ситуації, проте саме він ліг в основу формування першого уряду УНР доби Директорії, що утворювався на коаліційних принципах. До уряду після довгих узгоджень і консультацій послали своїх представників усі українські політичні партії, які входили до Національного союзу. 23 січня, в перший день своєї роботи, сесія Трудового конгресу одноголосно прийняла Акт соборності. Конгрес ухвалив закон "Про форму влади в Україні", яким вся влада передавалася Директорії; були створені різні комісії: оборони держави, земельної реформи, бюджету, закордонних справ, харчова, культурно-освітня тощо. Директорія одержала право приймати закони, які мали бути затверджені або відкинуті наступною сесією конгресу. Директорія призначала або усувала з посад членів кабінету. Конгрес висловився за демократичний устрій в Україні. Рада Міністрів і комісії одержали завдання підготувати вибори майбутнього Сейму України. Конгрес схвалив також протест проти порушення цілісності української території більшовицькою Росією, Денікіним і Польщею. Ситуація, в якій опинився Трудовий конгрес, була непростою. Більшовики підходили до Києва. Головну

ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ СИСТЕМИ КИЇВСЬКОЇ РУСІ
Гетьман Іван Мазепа
ДИПЛОМАТІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ СІЧІ Й КОЗАЧЧИНИ
Україна в умовах перебудови (друга половина 80-х років)
Україна в умовах сталінського тоталітарного режиму
Україна напередодні та в роки Першої Світової війни
ЦЕНТРАЛЬНА РАДА - перший український парламент
УТВОРЕННЯ ДЕРЖАВИ КИЇВСЬКА РУСЬ
АКТ ЗЛУКИ УНР І ЗУНР. ПРАВОВІ АСПЕКТИ ЇХ ВОЗЗЄДНАННЯ
ВИНИКНЕННЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ СІЧІ - СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИЙ УСТРІЙ ТА ПРАВО
ДЕРЖАВА І ПРАВО ЗА ЧАСІВ П. Скоропадського
КАРПАТСЬКА УКРАЇНА
Правове становище західноукраїнських земель у 20-30-х роках 20 століття
Держава і право в Україні початку 20 ст
ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАКРІПЛЕННЯ НЕПУ
ЗМІНИ У СУСПІЛЬНО-ПРАВОВОМУ СТАТУСІ УРСР
КНЯЖА ДОБА УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРІЇ
Культура українського народу 14-середини 16 ст. Причини конфлікту УЦР з Раднаркомом Росії. Перша війна Радянської Росії проти УНР та її наслідки...
ОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ В ДРУГІЙ УНР
Україна в 20х роках ХХ століття
Україна напередодні та в роки Першої Світової війни
ЦЕНТРАЛЬНА РАДА






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views
TOPlist