Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ

Дисципліна:

Адміністративне право

ID роботи:

2012

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та особливості адміністративно-правових відносин 5
Розділ 2. Види адміністративно-правових відносин 9
Розділ 3. Юридичні факти як підстави виникнення, зміни, припинення адміністративно-правових відносин 13
Розділ 4. Суб’єкти адміністративно-правових відносин 17
ВИСНОВКИ 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

26

Рік написання:

2008

Ціна:

50 грн.

натисніть

Ви можете відразу оплати роботу і після оплати зателефонувати нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

Адміністративно-правові відносини підрозділяються на види: у залежності від елемента юридичної норми; по змісту; по характеру дій зобов'язаного суб'єкта; у залежності від розподілу прав і обов'язків між сторонами; по характеру зв'язків між сторонами. У залежності від елемента юридичної норми (диспозиції або санкції) адміністративні правовідносини поділяються на регулятивні й охоронні. Регулятивні правовідносини - це правове регулювання організаційних управлінських відносин у суспільстві, зв'язаних з реалізацією позитивних задач виконавчої влади. Прикладом таких правовідносин може служити постанова Кабінету Міністрів України від 2 серпня 1996 р. "Про створення єдиної державної автоматизованої паспортної системи", яким передбачене проведення організаційної роботи, зв'язаної зі створенням єдиної державної автоматизованої паспортної системи. Організація створення такої системи покладена на Міністерство внутрішніх справ України, а загальне керівництво - на Міжвідомчу комісію з координації проведення паспортизації громадян . Охоронні правовідносини регулюють правоохоронну діяльність шляхом установлення правових заборон і застосування до порушників примусових заходів, наприклад, запобіжних заходів (затримка правопорушників), адміністративної відповідальності й інших заходів адміністративного впливу. По змісту адміністративно-правові відносини розділяються на матеріальні і процесуальні. Матеріальні адміністративно-правові відносини виникають на основі матеріальної норми. Адміністративно-процесуальні відносини - це відносини, що складаються в зв'язку з рішенням індивідуальних справ у сфері керування і регулюються адміністративно-процесуальними нормами. Типовим прикладом цього може бути Порядок розгляду звернень громадян у сфері управлінської діяльності (Закон України від 2 жовтня 1996 р. "Про звернення громадян"). Адміністративно-процесуальні норми цього Закону регулюють розгляд пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян. Адміністративно-процесуальні відносини тут виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян, підприємствами, засобами масової інформації, їхніми керівниками й іншими посадовими особами і громадянами. По характеру дій зобов'язаного суб'єкта адміністративно-правові відносини можуть бути активними, тобто зобов'язаний суб'єкт повинний зробити визначені дії (громадянин, якому виповнилося 16 років, зобов'язаний одержати паспорт, з одержанням повістки з'явитися у військкомат), або пасивними - зобов'язаний суб'єкт повинний утриматися від здійснення визначених дій (від здійснення правопорушення: дисциплінарного, адміністративного) . У залежності від розподілу прав і обов'язків між сторонами адміністративно-правових відносин вони можуть бути як однобічні, так і двосторонні (взаємно обумовлені права й обов'язки суб'єктів правовідносин). По характері зв'язків між сторонами адміністративно-правових відносин останні розділяються на вертикальні і горизонтальні. Вертикальні адміністративно-правові відносини - це відносини субординационного характеру. Вони мають місце там, де одна сторона підлегла іншій. Це взаємини, що існують між вищестоящими й органами нижчого підпорядкування виконавчої влади (наприклад, відносини Міністерства освіти і науки України з керуванням освіти обласної державної адміністрації). Вертикальні адміністративно-правові відносини існують і тоді, коли одна зі сторін, наділена визначеним обсягом владних повноважень, має право видавати акти, здійснювати розпорядження, що є обов'язковими для непідлеглої сторони. Прикладом таких відносин може бути діяльність органів спеціальної компетенції (санітарна, ветеринарна й інша інспекції). Характерна риса вертикальних відносин полягає в тому, що в них найбільше яскраво виявляється основний метод адміністративно-правового регулювання - метод уладного підпорядкування щодо учасників адміністративних правовідносин. Але адміністративно-правові відносини, як уже відзначалося, не завжди є відносинами, що будуються по методу влади і підпорядкування. Ці відносини виникають і діють на підставі як влади і підпорядкування, так і рівності сторін. В адміністративно-правових відносинах, як правило, правам одних суб'єктів відповідають обов'язки інших і, навпаки, обов'язки одних відповідають правам інших . Горизонтальні адміністративно-правові відносини виникають між непідлеглими органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, громадянами. Іншими словами, це відносини, учасники яких не перебувають у підпорядкуванні один одного (наприклад, відносини, що виникають між органами виконавчої влади і громадянином у зв'язку з призначенням пенсії, розглядом заяви, скарги, і т.п.). Захист адміністративно-правових відносин здійснюється в адміністративному і судовому порядку. Суперечки розглядаються і вирішуються в більшості випадків в адміністративному порядку, тобто безпосередньо розпорядженням уповноваженого на те органа виконавчої влади в позасудовому порядку, у границях адміністративної юрисдикції. Судовий захист адміністративно-правових (як і інших) відносин гарантується Конституцією й іншим законодавством України, а права і волі людини і громадянина захищаються судом шляхом оскарження в суді рішень, дій або бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб .

Культурна політика Розвиток адміністративної юстиції Адміністративна відповідальність за порушення податкового законодавства АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ ЯК ІНСТИТУТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ. СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНА СЛУЖБА В ОРГАНАХ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ СКЛАД АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРОСТУПКУ АДМІНІСТРАТИВНЕ СТЯГНЕННЯ ТА ЇХ ВИДИ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ НОРМИ І ВІДНОСИНИ Громадяни України і іноземці як суб'єкти адміністративного права Державна культурна політика у перехідний період розвитку українського суспільства ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ АДМІНІСТРАТИВНОЇ РЕФОРМИ ОБЛАСНІ ДЕРЖАВНІ АДМІНІСТРАЦІЇ ЯК СУБ'ЄКТИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА ОБСТАВИНИ, ЩО ОБТЯЖУЮТЬ АДМІНІСТРАТИВНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОБСТАВИНИ, ЩО ПОМ'ЯКШУЮТЬ АДМІНІСТРАТИВНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНУ ДЕРЖАВИ ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ Поняття державного службовця в адміністративно-правовій літературі ПОНЯТТЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОСАДИ, ТИПИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ, ВИДИ СЛУЖБОВЦІВ ПОНЯТТЯ, ВИДИ ТА ПРИНЦИПИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ВИЩИХ ПОСАДОВИХ ОСІБ ДЕРЖАВИ СИСТЕМА МЕТОДІВ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СИСТЕМА СУБ'ЄКТІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views