Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти




Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas





Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой).

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


ДЕРЖАВНИЙ КРЕДИТ

Дисципліна:

Макроекономіка

ID роботи:

2342

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та сутність державного кредиту 5
1.1. Економічна сутність державного кредиту 5
1.2. Класифікація форм державного кредиту 7
Розділ 2. Аналіз державного кредиту України 12
2.1. Аналіз показників фінансування державного бюджету України 12
2.2. Аналіз розміру державного боргу 14
Розділ 3. Роль державного кредиту у формування фінансових ресурсів держави 19
3.1. Роль державного кредиту у формування фінансових ресурсів держави 19
3.2. Вплив дефіциту бюджету і державного боргу на національну економіку 22
3.3. Зовнішня заборгованість і шляхи її оптимізації 26
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
ДОДАТКИ 38

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

43

Рік написання:

2008

Ціна:

50 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

Державний кредит являє собою доволі специфічну ланку державних фінансів. Він не має ні окремого фонду фінансових ресурсів (кошти, що мобілізуються за його допомогою, проходять, як правило, через бюджет), ні обособленого органу управління. Разом з тим, він характеризує особливу форму фінансових відносин держави і тому виділяється в окрему ланку. Державний кредит за своєю економічною сутністю - це сукупність економічних відносин між державою в особі органів влади і управління, з одного боку, і фізичними та юридичними особами - з іншого, при яких держава виступає в якості позичальника, кредитора і гаранта. Основна класична форма кредитних відносин – держава виступає в якості позичальника коштів. Виступаючи кредитором, держава за рахунок коштів бюджету надоє на платній основі за умови обов'язкового повернення кредити юридичним і фізичним особам. Обсяг таких операцій значно менший, ніж при попередній формі. В тих випадках, коли держава бере на себе відповідальність за погашення позик або виконання інших забов'язань, взятих на себе фізичними чи юридичними особами, вона являється гарантом (умовний державний кредит) [11, с.132]. Оскільки державні гарантії, як правило, розповсюджуються на недостатньо надійних позичальників, то вони приводять до зростання витрат із централізованих грошових фондів. У сфері міжнародних економічних відносин держава може виступати як у ролі позичальника, так і кредитора. Як економічна категорія державний кредит поєднує в собі як фінансові, так і кредитні відносини. Як ланка фінансової системи він обслуговує формування і використання централізованих грошових фондів держави, тобто бюджетних і позабюджетих фондів. Державний кредит є зворотнім, терміновим і платним. Разом з тим, між державним кредитом і банківським кредитом як класичною формою кредитних відносин, існують суттєві відмінності. Позичковий фонд використовується для кредитування підприємств і організацій з метою забезпечення безперебійності процесу розширеного відтворення і підвищення його ефективності; кредити можуть одержувати і приватні особи. Відмітною рисою банківського кредитування суб'єктів-господарів, є продуктивне використання позичкового фонду (або з метою розвитку соціальної інфраструктури виробничих колективів). Використання кредитних ресурсів як капіталу створює умови для погашення кредиту і виплати процентів за рахунок збільшення вироблюваної вартості додаткового продукту. Коли ж мова йде про державний кредит, то отримані через державну позику кошти надходять у розпорядження органів державної влади, перетворюючись в їх додаткові фінансові ресурси. Вони направляються, як правило, на покриття бюджетного дефіциту. Джерелом погашення державних позик і виплати процентів по них виступають засоби бюджету. Державний кредит — це відносини вторинного розподілу вартості валового суспільного продукту і частаци національного багатства. У сферу державно-кредитних відносин попадає частина прибутків і грошових фондів, сформованих на стадії первинного розподілу. Звичайно ними є тимчасово вільні кошти населення, підприємств і, як виняток, може використовуватися безпроцентна позика ресурсів організацій, не призначена для поточного споживання. Проте за певних умов населення та трудові колективи можуть свідомо йти на обмеження споживання. У цих випадках джерелом державного кредиту виступають засоби, призначені для поточного споживання чи фінансування необхідних виробничих або соціальних витрат підприємств. В умовах тоталітарної системи управління подібне обмеження поточних потреб може відбуватися і з примусу держави. Формування додаткових фінансових ресурсів держави за рахунок мобілізації тимчасово вільних коштів населення, підприємств і організацій – це одна сторона державно-кредитних відношень. Другою їх стороною виступають фінансові зв'язки, обумовлені зворотністю і оплатністю засобів додатково мобілізованих державою

Екологічна ситуація на Закарпатті та проблеми охорони природи
Кредитна система України
ПРОБЛЕМИ БЕЗРОБІТТЯ В ПЕРЕХІДНІЙ ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ
Промислово-фінансова група
Ринок землі
Розвиток національної депозитарної системи в Україні
Фондовий ринок та його регулювання
Теорія економіки пропозиції у поясненні рівноваги
Формування промислової політики в умовах економічної кризи
АГРАРНА РЕФОРМА
ВАЛОВИЙ ПРОДУКТ В СИСТЕМІ НАЦІОНАЛЬНИХ РАХУНКІВ
ЕКОЛОГІЧНА КРИЗА - СУТЬ, ПРИЧИНИ ТА ШЛЯХИ ВИХОДУ
КЛАСИЧНА ТЕОРІЯ МАКРОЕКОНОМІЧНОЇ РІВНОВАГИ
Макроекономічне регулювання в умовах ринку
Основні теорії суспільного вибору
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОГО ІННОВАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ
ТЕОРІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ
ЦИКЛІЧНІ КОЛИВАННЯ В МАКРОЕКОНОМІЦІ
АНАЛІЗ ПЛАТІЖНОГО БАЛАНСУ
БАЛАНС ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ
БЮДЖЕТНИЙ ДЕФІЦИТ І ДЕРЖАВНИЙ БОРГ
ДЕРЖАВНИЙ КРЕДИТ
ЕКОНОМІЧНА РОЛЬ ДЕРЖАВИ В ПЕРЕХІДНІЙ ЕКОНОМІЦІ
КОНКУРЕНЦІЯ
КОНКУРЕНЦІЯ І МОНОПОЛІЯ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
КОНКУРЕНЦІЯ ТА ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА
Державне економічне регулювання
МАКРОЕКОНОМІЧНА НЕСТАБІЛЬНІСТЬ
Макроекономічне регулювання в умовах ринку
МЕТОДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА
ОСОБЛИВОСТІ АГРАРНОЇ РЕФОРМИ В РЕГІОНІ
ПЕРСПЕКТИВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
ПОРЯДОК СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ
ПРОБЛЕМИ ДЕМОНОПОЛІЗАЦІЇ ПЕРЕХІДНОЇ ЕКОНОМІКИ
Ринок праці. Форми та системи оплати праці
СИСТЕМА МАКРОЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ
СИСТЕМА ЦІН ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views
TOPlist