Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Теорія економіки пропозиції у поясненні рівноваги

Дисципліна:

Макроекономіка

ID роботи:

4072

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Особливості теоретичної концепції  школи "економіки пропозиції"  6
1.1. Теорія "економіки пропозиції" як альтернатива кейнсіанської теорії           6
1.2. Основні положення та рекомендації представників теорії "економіки пропозиції" модель А. Лаффера            8
Розділ 2. Суперечність наслідків застосування  теорії "економіки пропозиції"  12
Розділ 3. Можливості застосування теорії "економіки пропозиції" в умовах перехідної економіки  України            16
3.1. Аналіз впливу зміни системи оподаткування (від прогресивної до пропорційної) на ринку сукупного продукту в Україні    16
3.2. Застосування моделі Лаффера для пояснення макроекономічної ситуації в Україні         22
ВИСНОВКИ  27

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         30

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

31

Рік написання:

2010

Ціна:

60 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

Будь-яка макроекономічна політика, на думку основних теоретиків цієї школи, навряд чи може поліпшити положення - економічні агенти досить добре пристосовуються до змін середовища, зводячи на немає всі міри уряду по її зміні, ефект може бути тільки у випадку наявності вичерпної інформації в уряду і центрального банку.
Такі теоретичні позиції визначили і відповідну систему заходів впливу держави на економіку. У руслі неоконсервативних моделей, реалізованих на практиці урядами Р. Рейгана в США, М. Тетчер у Великобританії, К. Танакой у Японії й ін. у 80-х рр. здійснювався цілий комплекс заходів для держави з активної "гри" на економічному полі і посиленню конкурентних початків. Проводилася масштабна приватизація державної власності, радикальна реформа керування державними підприємствами, відбувалося перегулювання економіки - перегляд і скасування багатьох законодавчих обмежень і регламентацій (особливо в сфері праці і соціальних відносин, антимонопольних мір ). Скорочувалися масштаби перерозподілу національного доходу через державний бюджет, зменшувалися як дохідна, так і видаткова частини бюджету.
Фіскальна політика стимулювання попиту була визнана неспроможної в нових умовах, значення фіскальної політики в цілому різко знизилося. Послідовне зниження податків, перегляд податкової системи і політики в цілому, зокрема, зменшення прогресивності оподатковування дозволило активізувати приватні інвестиції, звести нанівець ефект витиснення (державними інвестиціями часток), спростити рішення проблем структурної перебудови економіки, зростання виробництва. Скорочення дефіциту державного бюджету і внутрішнього боргу ґрунтувалося на різкому зменшенні видатків (насамперед на соціальні нестатки, на зміст збиткових держпідприємств, на субсидії і дотації галузям економіки, на зміст апарата керування) і дійсно зіграло свою роль в економічній стабілізації.
В результаті здійснення такої політики зростання сукупної пропозиції при обмеженні попиту сприяло стабілізації цін і подоланню стагфляції. Але головну роль у боротьбі з інфляцією зіграла грошово-кредитна політика - послідовне обмеження грошової маси (у тому числі за допомогою тагетирування - законодавчого визначення темпів росту грошової маси), ефективна процентна політика й ін. Монетарна політика стала основний у системі мір неоконсерваторів. Розумна зовнішньоекономічна політика також сприяла посиленню конкурентних початків за рахунок моделей лібералізації торговельних і інших відносин.
Отже, неоконсервативні підходи до державного регулювання орієнтовані на досягнення інших пріоритетних цілей і віддають перевагу не прямому регулюванню, а непрямому, не фіскальній політиці, а грошово-кредитної. Однозначно визнається роль держави в сприянні структурній і науково-технічній політиці - на ці напрямки виділялися значні бюджетні кошти.
Оцінюючи результати функціонування даної моделі на практиці, слід зазначити, що в більшості випадків вона виявилася адекватної ситуації й ефективною: інфляція була подавлена, була здійснена структурна перебудова економіки, намітився стійкий економічний ріст, тобто поставлені цілі були досягнуті. У той же час неоконсерватизм неминуче привів до загострення проблем безробіття, рівня життя і соціального захисту населення, підсилилася соціальна диференціація в суспільстві. Потенційно це розглядається як основа можливого визначеного крену убік кейнсіанських традицій. У всякому разі, деякі економісти вже в політику адміністрації У. Клінтона схильні бачити подібні зміни
Отже, розгляд двох базових моделей змішаної економіки свідчить про те, що характер моделі, її зміна іншої викликані потребами соціально-економічного розвитку і спираються на положення основних шкіл теоретичної думки. Як уже відзначалося, можна вести мову і про інші моделі - командної (планової, соціалістичної), причому в різних її модифікаціях, наприклад, ринкового соціалізму; фашистської; моделі соціального ринкового господарства Німеччини (Л. Ерхард); шведської моделі (шведський соціалізм); про моделі економік "нових індустріальних держав" і ін.).

Окремою проблемою є модель державного регулювання в країнах з перехідною економікою (постсоціалістичних). Варто визнати, що вона осмислена в найменшому ступені. Відсутність стрункої теорії перехідної економіки прирікає уряди країн спиратися в основному на метод проб і помилок, чреватий великими витратами для суспільства. Застосування неоконсервативних рецептів для цих країн у сучасних умовах буває настільки ж невиправданим, як і кейнсіанських підходів [21, с.218].

Екологічна ситуація на Закарпатті та проблеми охорони природи
Кредитна система України
ПРОБЛЕМИ БЕЗРОБІТТЯ В ПЕРЕХІДНІЙ ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ
Промислово-фінансова група
Ринок землі
Розвиток національної депозитарної системи в Україні
Фондовий ринок та його регулювання
Теорія економіки пропозиції у поясненні рівноваги
Формування промислової політики в умовах економічної кризи
АГРАРНА РЕФОРМА
ВАЛОВИЙ ПРОДУКТ В СИСТЕМІ НАЦІОНАЛЬНИХ РАХУНКІВ
ЕКОЛОГІЧНА КРИЗА - СУТЬ, ПРИЧИНИ ТА ШЛЯХИ ВИХОДУ
КЛАСИЧНА ТЕОРІЯ МАКРОЕКОНОМІЧНОЇ РІВНОВАГИ
Макроекономічне регулювання в умовах ринку
Основні теорії суспільного вибору
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОГО ІННОВАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ
ТЕОРІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ
ЦИКЛІЧНІ КОЛИВАННЯ В МАКРОЕКОНОМІЦІ
АНАЛІЗ ПЛАТІЖНОГО БАЛАНСУ
БАЛАНС ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ
БЮДЖЕТНИЙ ДЕФІЦИТ І ДЕРЖАВНИЙ БОРГ
ДЕРЖАВНИЙ КРЕДИТ
ЕКОНОМІЧНА РОЛЬ ДЕРЖАВИ В ПЕРЕХІДНІЙ ЕКОНОМІЦІ
КОНКУРЕНЦІЯ
КОНКУРЕНЦІЯ І МОНОПОЛІЯ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
КОНКУРЕНЦІЯ ТА ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА
Державне економічне регулювання
МАКРОЕКОНОМІЧНА НЕСТАБІЛЬНІСТЬ
Макроекономічне регулювання в умовах ринку
МЕТОДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА
ОСОБЛИВОСТІ АГРАРНОЇ РЕФОРМИ В РЕГІОНІ
ПЕРСПЕКТИВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
ПОРЯДОК СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ
ПРОБЛЕМИ ДЕМОНОПОЛІЗАЦІЇ ПЕРЕХІДНОЇ ЕКОНОМІКИ
Ринок праці. Форми та системи оплати праці
СИСТЕМА МАКРОЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ
СИСТЕМА ЦІН ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views