Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ

Дисципліна:

Зовнішньоекономічна діяльність

ID роботи:

2138

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Особливості міжнародної торгівлі на сучасному етапі 6
Розділ 2. Аналіз зовнішньої торгівлі України 12
Розділ 3. Механізм інтеграції України до світової економіки 18
Висновки 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
ДОДАТКИ 32

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

33

Рік написання:

2008

Ціна:

60 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

означає надання її іноземцю, тобто нерезиденту, навіть якщо він перебуває на митній території країни. Послуги діляться на факторні і нефакторні. Факторні послуги - це платежі, зв'язані з міжнародним рухом факторів виробництва, передусім капіталу і робочої сили (доходи на інвестиції, роялті і ліцензійні платежі, зарплата нерезидентам). Нефакторні послуги - це всі інші види послуг (наприклад - транспорт, подорож і інші нефінансові послуги). Понад 50% вартісного обсягу експорту послуг припадає на міжнародний транспорт і міжнародні приватні (туризм) та ділові (відрядження) поїздки. Майже 75% вартісного обсягу послуг експортується розвинутими країнами, приблизно 24% країнами з перехідною економікою і країнами, що розвиваються, та 1% - міжнародними організаціями. Перші місця по торгівлі послугами належать США (понад 16% світового експорту послуг), Франції (понад 10%), "Італії (понад 6%), Німеччині (понад 6%), Великобританії (понад 5%), Японії (майже 5%). Ці ж країни є лідерами і в імпорті послуг [19, с.154]. Роль України в міжнародній торгівлі послугами невелика. В кінці 90-х років XX століття експорт послуг становив майже 5 млрд. доларів за рік. З них понад 55% припадало на трубопровідний транспорт При цьому понад 70% загального обсягу послуг надавалось країнам колишнього СРСР, і передусім Росії. Міжнародна торгівля характеризується системою показників, які відображають різноманітні аспекти функціонування та розвитку торговельних відносин між країнами світової співдружності. Показники групуються: за напрямами руху товарів, за обсягом, за динамікою і результативністю. Показники, що характеризують напрям руху товарів: ? експорт та імпорт; ? реекспорт, тобто вивезення раніше ввезених товарів, які не піддавалися переробленню; ? реімпорт, тобто ввезення раніше вивезених товарів, які не піддавалися переробленню. ? Показники, що характеризують обсяг торгівлі в грошовому вираженні: ? зовнішньоторговий оборот, тобто сукупний обсяг експорту-імпорту за певний період, як правило, за рік; ? фізичний обсяг торгівлі, тобто оцінка експорту й імпорту в постійних цінах в межах одного періоду, як правило, року; ? генеральна торгівля, тобто вартість зовнішньоторгового обороту і вартість транзитних товарів; ? спеціальна торгівля, тобто чистий зовнішньоторговий оборот (ввезена або вивезена продукція). В економічній літературі види міжнародної торгівлі класифікують за об'єктами, взаємодією суб'єктів та характером регулювання. За характером об'єкту в міжнародній торгівлі виділяють: торгівлю товарами - сировиною, паливом, продовольством, напівфабрикатами, готовими виробами виробничого і невиробничого призначення; к торгівлю послугами, які в залежності від способу їх доставки споживачам поділяються на: 1) послуги, зв'язані з інвестиціями, тобто банківські, готельні і професійні послуги; 2) послуги, зв'язані з торгівлею, тобто послуги транспорту і страхування; 3) послуги, зв'язані одночасно з інвестиціями і торгівлею, тобто послуги зв'язку, комп'ютерні та інформаційні послуги, особисті, культурні, рекреаційні послуги. За характером взаємодії суб'єктів міжнародної торгівлі розрізняють: традиційну торгівлю, тобто експорт-імпорт товарів і послуг; торгівлю продукцією, що виробляється на основі довготривалої спеціалізації та кооперації виробництва країн-партнерів; зустрічну торгівлю, головним чином бартерну, операції з давальницькою сировиною та операції на компенсаційній основі. За характером регулювання міжнародну торгівлю поділяють на: звичайну міжнародну торгівлю, регулювання якої здійснюється у повному обсягу у відповідності з національним законодавством; дискримінаційну міжнародну торгівлю, яка характеризується запровадженими державою обмеженнями на експортно-імпортні операції; преференційну міжнародну торгівлю, при здійсненні якої застосовуються різноманітні пільги (податкові, митні і т.п.). В сучасних умовах у зв'язку із зростанням обсягів зовнішньоторгового обороту склалися два способи торгівлі: торгівля без посередників і торгівля через посередників. Історично першою була торгівля без посередників (безпосередня торгівля), тобто торгівля, здійснювана самими суб'єктами міжнародних торгових відносин. Торгівля через посередників - це торгівля при посередництві фізичних та юридичних осіб. В сучасних умовах розрізняють такі основні види посередників: прості посередники, тобто це фізичні та юридичні особи приватного права, які сприяють пошуку партнерів та заключення міжнародних господарських контрактів, але які не беруть участі у їх виконанні; повірені посередники - це фізичні та юридичні особи, які реалізують контракти від імені та за рахунок осіб, що їх підписали; комісіонери, якими виступають фізичні та юридичні особи, котрі заключають міжнародні господарські контракти від свого імені, але і за рахунок продавців та покупців (комітентів), які несуть при цьому і комерційний ризик; консигнатори - фізичні та юридичні особи, які приймають товари на свої склади, реалізують їх, а нереалізовані повертають їх власникам; агенти - це фізичні та юридичні особи, які здійснюють операції від і імені і за рахунок своїх клієнтів, але не підписують міжнародні і господарські контракти; збутові посередники - фізичні та юридичні особи, які здійснюють Я перепродаж товарів від свого імені, надають покупцям послуги сервісного характеру, рекламують продукцію; дилери - це фізичні та юридичні особи, які здійснюють перепродаж товарів довірителів від свого імені і за свій рахунок, В сучасних умовах поряд з названими видами посередників широкого розвитку набули організаційні форми посередників, зокрема такі як міжнародні товарні біржі, міжнародні аукціони, міжнародні торги (тендери) [30, с. 183-184]. Міжнародні товарні біржі становлять собою торговельні установи, де здійснюється продаж товару великими партіями. Міжнародні товарні біржі поділяються на два види: публічні, в яких беруть участі всі бажаючі фізичні та юридичні особи; приватні, тобто такі, організаційною формою яких є акціонерне товариство, операції в якому здійснюють лише його члени. При цьому члени акціонерної торгової біржі не одержують дивідендів. Міжнародні товарні біржі здійснюють такі види операцій: операції з реальним товаром. Вони можуть бути двох видів: такі, що передбачають поставку товару покупцю протягом 15 днів (угода СПОТ), і такі, що передбачають поставку товару після заключення угоди протягом кількох років (форвардні угоди); ф'ючерсні (строкові) угоди, які не передбачають реальний продаж товару в строк, а продають лише документи на володіння товаром (право на товар); спекулятивні операції, тобто операції, зв'язані з продажем документів на володіння товаром з врахуванням підвищення чи пониження цін на них; хеджирування (страхування) операцій на міжнародній товарній біржі з метою уникнення втрат від зміни цін.

Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Методи регулювання зовнішньої торгівлі
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ
СТРАТЕГІЧНИЙ МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ В ЗЕД
Удосконалення зовнішньоекономічної діяльності підприємства харчової промисловості (на прикладі ЗАТ Одеський коньячний завод)
Вплив зовнішнього середовища на процеси у громаді
Державне регулювання зовнішньої діяльності підприємств України
ДІЯЛЬНІСТЬ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТОРІВ
ЗОВНІШНЯ ЕКОНОМІЧНА ТА МИТНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ
ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД
ОСОБЛИВІСТЬ МИТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗЕД В УКРАЇНІ
ОСОБЛИВОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ
ПРІОРІТЕТНІ НАПРЯМКИ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності
ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕФЕКТИВНОЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views