Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Бюджетне регулювання - його форми і роль у бюджетному процесі

Дисципліна:

Фінанси

Ключові слова роботи:

бюджетне регулювання , бюджетний процес , регулювання бюджнту, форми бюджетного регулювання

ID роботи:

4213

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Бюджетне регулювання у бюджетному процесі           6
1.1. Бюджет як провідна ланка перерозподілу національного доходу і видатків          6
1.2. Сутність бюджетного регулювання    13
1.3. Методи бюджетного регулювання доходів та видатків       17
Розділ 2. Бюджетний процес          24
2.1. Складання проекту бюджету   24
2.2. Затвердження та виконання бюджету            27
Розділ 3. Аналіз виконання бюджету         34
3.1. Аналіз виконання бюджету за 2009 рік          34
3.2. Виконання бюджету за перший квартал 2010 року  41
ВИСНОВКИ  45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         47

ДОДАТКИ     49

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

51

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Бюджетне регулювання - його форми і роль у бюджетному процесі

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

Бюджетне регулювання - це надання коштів із загальнодержавних доходних джерел, що закріплені за бюджетами вищих рівнів, бюджетам нижче стоячих рівнів з метою збалансування їх на рівні необхідному для виконання планів економічного і соціального розвитку на певній території. Розвиток економічних відносин в умовах переходу до ринку, їх зміцнення і вдосконалення потребує підвищення економічних відносин. Було б великою помилкою сприймати бюджет як своєрідну касу. Таке сприйняття не дозволяє бачити головного - економічних відносин, які зумовлюють створення й використання централізованого фонду грошових коштів через бюджет. Форми участі органів влади й управління у процесах формування фінансів та бюджету різні, але спільним для них є управління податковою політикою, бюджетним фінансуванням і регулюванням. Виділяють чотири форми регулювання бюджетів: 1) централізована, здійснюється Мінфіном з метою вирівнювання можливостей одержання доходів і фінансування видатків усіма місцевими органами влади; 2) децентралізована, основою якої є фінансова самостійність місцевих рад; 3) забезпечення джерелами доходів усіх ланок бюджетної системи; 4) забезпечення бюджетним фінансуванням усіх галузей народного господарства. Державне регулювання за допомогою фінансових та грошово-кредитних інструментів є найбільш відомим та розповсюдженим в країнах ринкової економіки. Фінансово-бюджетне регулювання — основний комплекс засобів державного регулювання фінансової системи і насамперед використання державних фінансів. Фінансова система країни складається з: ? державного бюджету; ? позабюджетних фондів (пенсійних, страхових, кредитних тощо); ? фінансів підприємств; ? місцевих фінансів (бюджетів областей, міських, районних, сільських тощо). Державні фінанси складаються з державного бюджету та позабюджетних фондів. Через них відбувається перерозподіл значної частини ВВП країни. Державний бюджет є: ? річним планом державних витрат та джерел їх фінансового покриття; ? головним важелем державного регулювання перерозподілу фінансових потоків у країні. Основні параметри бюджету: ? абсолютні розміри; ? частка ВВП, що перерозподіляється через бюджет; ? обсяг і структура джерел фінансування; ? обсяг і структура бюджетних видатків; ? співвідношення доходів і видатків бюджету. Фінансова політика держави — заходи держави щодо мобілізації фінансових ресурсів, їх розподілу та використання на базі фінансового законодавства для реалізації соціально-економічних цілей розвитку суспільства. Фінансова політика обумовлена станом

Оподаткування суб'єктів підприємницької діяльності
Особливості бюджетних систем різних країн
ФІНАНСОВА СИСТЕМА УКРАЇНИ
Бюджетне регулювання - його форми і роль у бюджетному процесі
БЮДЖЕТНИЙ УСТРІЙ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ КРЕДИТ І ЙОГО РОЛЬ У ФОРМУВАННІ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ДЕРЖАВИ
ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ТА ЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ДОХОДІВ
ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ТА ЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ДОХОДІВ
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ВНУТРІШНЬОЇ ПОБУДОВИ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ. ФІНАНСОВИЙ РИНОК
ПОНЯТТЯ ТА ЗМІСТ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ
ФІНАНСОВА СИСТЕМА УКРАЇНИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ РОЗВИТКУ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views