1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Вступ 3
Розділ 1. Поняття фінансової безпеки держави 5
Розділ 2. Внутрішні загрози фінансовій безпеці держави 10
Розділ 3. Зовнішні загрози фінансовій безпеці держави 15
Розділ 4. Основні напрями (пріорітети) державної політики у сфері забезпечення фінансової безпеки 21
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
32
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Фінансова безпека держави - багатопланове поняття, яке визначається конкретними показниками функціонування економічної системи держави за певний проміжок часу.
Спочатку слід зауважити, що склад економічної безпеки значно ширший, ніж той, що наведений у Концепції національної безпеки.
Окремо фінансову безпеку вказана Концепція не визначає. Однак серед загроз національній безпеці в економічній сфері в Концепції наведено деякі складові фінансової безпеки, а саме: невирішеність проблеми фінансової залежності національної економіки від інших країн; неконтрольований відплив за межі України фінансових ресурсів; фінансовий аспект криміналізації суспільства та діяльності “тіньових” структур
.
Це вузький підхід до визначення складу фінансової безпеки, тому що фінансово-кредитна система держави містить такі складові: грошово-кредитну, валютну, банківську, інвестиційну, бюджетну, фондову, страхову, фінансовий аспект зовнішньоекономічної діяльності. Зрозуміло, що розподіл по наведених складових є досить умовним, бо усі вони нерозривно пов'язані між собою в єдину систему - фінансово-кредитну сферу, яка в свою чергу входить до економічної системи держави.
Так само як потрібна розробка і здійснення Концепції економічної безпеки, необхідне опрацювання грунтовної складової цієї Концепції - основних засад створення і функціонування підсистеми фінансової безпеки держави.
Тут є два шляхи: або можна вести мову про опрацювання окремої, обмеженої рамками фінансово-кредитної сфери, підсистеми фінансової безпеки у складі системи економічної безпеки, або про розробку системи економічної безпеки, яка одночасно містила б і підсистему фінансової безпеки.
На грунті концепції фінансової безпеки має бути розроблена державна стратегія фінансової безпеки, яка може бути основою опрацювання державної фінансової політики , надаючи цьому документу орієнтири, визначаючи національні інтереси, цілі і пріоритети. Крім Концепції, стратегія фінансової безпеки має також включати програму забезпечення фінансової безпеки. Механізми реалізації державної стратегії фінансової безпеки можуть міститися як у цьому документі, так і у державній фінансовій політиці
.
В цілому ці два документи доцільно розглядати як основні механізми державного регулювання економіки, тому що вони взаємозалежать і доповнюють один одного.
Грунтуючись на Концепції національної безпеки України, структура концепції фінансової безпеки може бути такою:
- основна мета підтримання фінансової безпеки держави;
- принципи організації підсистеми фінансової безпеки;
- основні методи забезпечення фінансової безпеки;
- загрози фінансовій безпеці;
- основні критерії, що мають характеризувати фінансово-кредитну сферу з точки зору підтримання її безпеки на належному рівні;
- національні інтереси у фінансово-кредитній сфері;
- основні напрями (пріоритети) державної політики у сфері фінансової безпеки;
- система підтримання безпеки у фінансово-кредитній сфері на належному рівні.
Безпечним слід вважати такий стан фінансово-кредитної сфери, який має характеризуватися збалансованістю, стійкістю до внутрішніх і зовнішніх негативних впливів, здатністю цієї сфери забезпечувати ефективне функціонування національної економічної системи та економічне зростання. Тоді основна мета підвищення фінансової безпеки полягає у безперервному підтриманні саме такого стану фінансово-кредитної сфери. При цьому параметри фінансово-кредитної сфери мають бути такими, що забезпечують і внутрішню, і зовнішню збалансованість. Їх значення повинні бути достатніми для забезпечення ефективного функціонування економіки, а механізми, що використовуватимуться при цьому, здатні забезпечувати належну стійкість до дії загроз.
Отже, фінансова безпека - це такий стан бюджетної, грошовокредитної, банківської, валютної системи та фінансових ринків, який характеризується збалансованістю, стійкістю до внутрішніх і зовнішніх негатиФінансова безпека (нормативне визначення) вних загроз, здатністю забезпечити ефективне функціонування національної економічної системи та економічне зростання
.
Фінансова безпека, у свою чергу, містить такі складові:
бюджетна безпека - це стан забезпечення платоспроможності держави з урахуванням балансу доходів і видатків державного й місцевих бюджетів та ефективності використання бюджетних коштів;
валютна безпека - це такий стан курсоутворення, який створює оптимальні умови для поступального розвитку вітчизняного експорту, безперешкодного припливу в країну іноземних інвестицій, інтеграції України до світової економічної системи, а також максимально захищає від потрясінь на міжнародних валютних ринках;
грошово-кредитна безпека - це такий стан грошово-кредитної системи, який характеризується стабільністю грошової одиниці, доступністю кредитних ресурсів та таким рівнем інфляції, що забезпечує економічне зростання та підвищення реальних доходів населення;
боргова безпека - це такий рівень внутрішньої та зовнішньої заборгованості з урахуванням вартості її обслуговування й ефективності використання внутрішніх і зовнішніх запозичень та оптимального співвідношення між ними, достатній для вирішення нагальних соціально-економічних потреб, що не загрожує втратою суверенітету і руйнуванням вітчизняної фінансової системи;
безпека страхового ринку - це такий рівень забезпеченості страхових компаній фінансовими ресурсами, який дав би їм змогу в разі потреби відшкодувати обумовлені в договорах страхування збитки їх клієнтів і забезпечити ефективне функціонування;
безпека фондового ринку - це оптимальний обсяг капіталізації ринку (з огляду на представлені на ньому цінні папери, їх структуру та рівень ліквідності), здатний забезпечити стійкий фінансовий стан емітентів, власників, покупців, організаторів торгівлі, торгівців, інститутів спільного інвестування, посередників (брокерів), консультантів, реєстраторів, депозитаріїв, зберігачів та держави в цілому
.
Визначення принципів організації підсистеми фінансової безпеки та безумовне їх дотримування потрібні для створення і забезпечення ефективної діяльності вказаної підсистеми. До таких принципів можна віднести:
Ковальчук А.Т. Фінансове право України: стан та перспективи розвитку. - К.: Парлам. вид., 2007. – С. 65-66.
Ладюк О.Д. Фінансова безпека держави. – к.: Центр учбової літератури, 2007. – С. 34-35.
Воронова Л. К. Фінансове право України. — К.: Прецедент; Моя книга, 2006. – С. 121.
Прохоренко Г.К. Основи фінансової безпеки України. - Х.: Юніс. 2001. – С. 53.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.