|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Контроль в галузі державного управління
|
Дисципліна: |
Адміністративне право |
|
Ключові слова роботи: |
Контроль , державного , галузі, управління |
|
ID роботи: |
5060 |
|
Вид роботи: |
Курсова |
|
План: |
ВСТУП 3
|
|
Інтервал: |
1,5 |
Для замовлення роботи заповніть ! |
Кількість сторінок: |
48 |
|
Рік написання: |
2011 |
|
Ціна: за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ |
|
|
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам |
|
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
|
|
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку (або через Приват24 в Інтернеті); 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. + дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
|
триває процес пошуку та становлення ефективної системи
державного управління
, побудови організаційної структури системи органів та їх функціональної діяльності. Перебуваючи в тісному зв'язку з цим процесом відповідно створюється і система контролю у сфері управління. У стані постійних пошуків і структурних змін перебуває організація й діяльність уряду та центральних органів виконавчої влади. Що й зрозуміло. Відбувається пошук оптимальних варіантів їх функціонування, але в той самий час структурні зміни та реорганізації не дають можливості сконцентруватися на самій діяльності. Від цього і система контролю не встигає визначитися та налагодити організаційні зв'язки.
З урахуванням напрямів державного управління відбувається формування певних видів контролю. Залежно від підходу виділяють внутрішній і зовнішній контроль, внутрівідомчий (галузевий) і надвідомчий, загальний і спеціальний.
Система внутрішнього
контролю
, до якої можна віднести галузевий та надвідомчий контроль, перебувають у безпосередній залежності від співвідношення централізації і децентралізації у сфері управління та відповідних організаційних форм. Ці види контролю тісно переплітаються і при взаємодії дають можливість отримати об'єктивну інформацію, всебічно проаналізувати стан справ та попередити негативні наслідки. Провадяться вони стосовно конкретної функції управління або ж галузі. Тісне поєднання цих видів контролю не дає підстав для їх ототожнення. Між ними існують суттєві відмінності [17, с.143].
Відмінності ці стосуються різних сторін контрольної діяльності й самого характеру контролю. Так галузевий контроль випливає із організаційної підпорядкованості того, хто контролює, з тим, кого контролюють. При надвідомчому контролі така залежність відсутня. Відмінність цих видів контролю полягає й у різних правових формах реалізації контролюючих повноважень і правових методів впливу, та й обсяги їх різні. Якщо внутрівідомчий контроль є суто внутрішнім і може стосуватися різних сторін, то надвідомчий контроль, як правило, торкається конкретної функції чи певної сторони управлінської діяльності.
Та й за правовими наслідками галузевий та надвідомчий контроль мають свої відмінності. Якщо галузевий може обмежуватися заходами адміністративно-організаційного впливу, то при надвідомчому контролі контролюючий орган може вдаватися до заходів лише в межах своїх повноважень або ж звертатися з поданням одержаних результатів контролю у відповідні державні органи для подальшого їх використання.
В Україні побудова системи контролю у сфері державного управління відбувається шляхом розвитку складних і розгалужених систем надвідомчого контролю. Завдання таких систем контролю полягає у забезпеченні рішень комплексного характеру, що стосується кількох, а то й багатьох галузей управління чи реалізації окремих функцій управління. Тому цей вид контролю не пов'язаний з адміністративною підпорядкованістю суб'єктів.
Правовою основою надвідомчого контролю є Конституція України та відповідні законодавчі акти, що регулюють діяльність у цій сфері.
Слід зазначити, що в основу класифікації
видів контролю
можуть бути покладені різні критерії. І якщо ми розглядали галузевий та надвідомчий контроль, керуючись характером взаємовідносин між суб'єктом контролю і підконтрольним об'єктом, то не менш важливо в основу виділення видів контролю покладати зміст контролю чи напрями його здійснення. Щодо цього в науковій літературі виділяють фінансовий контроль, банківський, податковий, контроль за виконанням управлінських рішень та ін.
Системи надвідомчого контролю формуються при державній службі, антимонопольній діяльності, податковій сфері, митній службі, приватизації та роздержавленні майна, захисті навколишнього природного середовища. Цей перелік неповний. Адже відбувається процес структурної перебудови державного управління, визначення його головних напрямів, а звідси й формування системи контролю та системи органів державного контролю.
Важливе значення в управлінні приділяється кадрам. Державна служба у сфері управління потребує висококваліфікованих, ініціативних працівників, які б поєднували свої професійні знання з вимогливістю та прагненням до подальшого удосконалення. Держава має приділяти цьому питанню достатню увагу й здійснювати відповідний контроль за проходженням державної служби, за дотриманням діючого законодавства. З прийняттям Закону України «Про державну службу» контроль у цій сфері отримав правову базу, визначилися проблеми контролю, а в інших нормативних актах, які передбачені цим законом, конкретизовано й обсяг контрольної діяльності та повноваження відповідного органу щодо її здійснення [18, с.121].
Одним із видів
державного контролю
, який перебуває у стані формування, є контроль за дотриманням антимонопольного законодавства, захисту інтересів підприємців та добросовісної конкуренції. Правовим забезпеченням цього виду контролю є Закон України «Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції в підприємницькій діяльності» і Закон України «Про Антимонопольний комітет України». У відповідність з цими законами приведена вся нормативна база: рішення уряду України, центральних органів державної виконавчої влади, що стосуються регулювання в цій сфері.
Конкретизація функцій такого виду контролю у практичній діяльності може бути зведена до протидії монопольним зазіханням окремих видів виробників, дотримання законів про демонополізацію суб'єктів господарювання, підготовки рекомендацій уряду чи органів законодавчої влади на основі детального аналізу виробничих процесів, контроль за проведенням приватизації й роздержавлення, контроль за дотриманням законодавства про банкрутство, де мова йде про прийняття своєчасних рішень стосовно переорієнтації або ліквідації збиткових виробництв чи навіть окремих галузей.
Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського
Східниця Шешори Воловець Солочин Серебряный Водограй Поляна Косов Космач Ужгород Поляница Думка Сольва Верховина Татарів Карпати Пилипець