|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Маркетингова політика на підприємстві
|
Дисципліна: |
Маркетинг |
|
Ключові слова роботи: |
політика , Маркетингова , підприємстві |
|
ID роботи: |
5078 |
|
Вид роботи: |
Курсова |
|
План: |
ВСТУП 3
|
|
Інтервал: |
1,5 |
Для замовлення роботи заповніть ! |
Кількість сторінок: |
44 |
|
Рік написання: |
2011 |
|
Ціна: за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ |
|
|
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам |
|
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
|
|
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку (або через Приват24 в Інтернеті); 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. + дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
|
Основна задача служби
маркетингу
полягає в тому, щоб тримати курс на споживача, постійно стежити за тим, що йому потрібно, а також стежити за діяльністю конкурентів, визначати слабкі і сильні їхні сторони і можливі ринкові дії [3, с. 75].
Виходячи з цього, служба маркетингу повинна визначати напрямку удосконалювання маркетингової діяльності, розробляти і домагатися виконання планів і програм маркетингової діяльності; доводити маркетингову інформацію до всіх інших підрозділів підприємства.
Маркетингові служби впливають на реалізацію всіх найважливіших функцій підприємства. (рис. 1.1).
Рис. 1.1. Взаємодія служб підприємства
Розглянуті вище методичні положення по формуванню організаційних структур підприємства є основою розробки й обґрунтування організаційних структур маркетингу, тобто підрозділів, що відповідають за організацію, планування, координацію і проведення маркетингової політики на підприємстві.
При реалізації планів маркетингу виникає безліч різних відхилень від розроблених планів і програм, тому службі маркетингу необхідно вести постійний контроль за ходом виконання закладених у план заходів.
Управління
маркетингом
припускає побудову організаційної структури служби маркетингу. Для встановлення реальних зв'язків виробника з ринком насамперед необхідно домогтися, щоб організаційно-управлінська структура підприємства, кожна його господарська одиниця орієнтувалася на маркетингову, а не збутову діяльність, що припускає створення маркетингової служби й організацію її роботи.
Маркетингова служба підприємства являє собою підрозділ, що діє на основі принципів і методів маркетингу. Основні завдання маркетингової служби - комплексне вивчення ринку, аналіз ситуації, виробничо-сировинних і товарних ресурсів підприємства; вибір ринку; розробка й здійснення стратегії й тактики маркетингу; розробка маркетингових програм і забезпечення їхнього виконання; обґрунтування рекомендацій з управління якістю товару; розробка комплексу маркетингу (товарної, цінової, збутової політики й політики формування попиту й стимулювання збуту) і забезпечення його раціонального функціонування.
Успішне функціонування маркетингової служби підприємства припускає комплексну діяльність економічного, валютно-фінансового, плануючого, техніко-виробничого, збутового й дослідного характеру, що визначає високі вимоги до рівня теоретичної підготовки персоналу цієї служби.
Існує декілька видів організаційних структур маркетингових служб на підприємстві. Найпоширеніша з них - функціональна, товарна, регіональна й сегментна.
Функціональна орієнтація організаційних структур маркетингової служби застосовується, якщо кількість реалізованих підприємством товарів невелика, а число ринків не перевищує чотирьох-п'яти. У цьому випадку фахівці, підлеглі маркетинг-директорові, виконують певні функції й несуть персональну відповідальність за конкретну ділянку роботи. Якщо розташувати ці посади за схемою ухвалення рішення (збір інформації, постановка цілей, планування тактики, оперативна діяльність), то можна забезпечити роботу п'ятьма фахівцями: по дослідженнях ринку, по плануванню маркетингу для кожного з товарів, по формуванню попиту й стимулюванню збуту, по руху товарів і продажам, по сервісному забезпеченню. При цьому легко визначити потоки руху вихідної й керуючої інформації. Взаємини між співробітниками маркетингової служби доступні й не дають приводу для протиріч між ними [20, с. 58-59].
Товарна орієнтація організаційної структури маркетингової служби укладається в тім, що по кожному товару або групі подібних товарів призначається спеціальний маркетинг-керуючий, якому підкоряються керуючі по формуванню попиту й стимулюванню збуту, по руху товарів і продажам, по сервісному забезпеченню. Крім того, керуючий по формуванню попиту й стимулюванню збуту підкоряється головному керуючому по формуванню попиту й стимулюванню, а для певного товару (групи товарів) призначається керуючий по дослідженню ринку, що постачає інформацією головного керуючого по дослідженню ринку, підлеглого маркетинг-директору. Через головного керуючого по дослідженнях ринку вихідна інформація надходить до маркетинг-керуючого по товарах (групам товарів).
Регіональна орієнтація організаційної структури маркетингової служби по своїй структурі аналогічна товарній, однак тут за основу береться поділ не по товарах, а по ринках. Цей принцип покладений в основу маркетингу у випадку, якщо підприємство виступає на великій кількості ринків, а номенклатура товарів при цьому не занадто велика або досить однотипна.
Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського
Східниця Шешори Воловець Солочин Серебряный Водограй Поляна Косов Космач Ужгород Поляница Думка Сольва Верховина Татарів Карпати Пилипець