1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Педагогічні умови попередження дошкільної дезадаптації для дошколярів
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми соціальної адаптації дошколярів 5
1.1. Поняття адаптації, дезадаптації. Проблема соціальної адаптації. 5
1.2. Проблема дезадаптації дітей дошкільного віку, форми проявлення і причини дезадаптації 8
Розділ 2. Методика і результати дослідження 12
2.1. Методи і методики дослідження. 12
2.2. Дослідження умов соціальної адаптації дошколярів методом порівняльного аналізу. 19
2.3. Інтерпретація одержаних експериментальних даних 24
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
Інтервал:
1,5
Для замовлення роботи заповніть
!
Кількість сторінок:
33
Рік написання:
2011
Ціна:
за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами
КОНТАКТИ
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку (або через Приват24 в Інтернеті); 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. + дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Рання дошкільна дезадаптація – негативне явище, що заважає своєчасній повноцінній соціалізації дитини, гармонійному розвитку особистості, перешкоджає подальшій успішності в навчанні, загальній соціально-психологічній адаптації. Тому знаходження шляхів подолання дошкільної дезадаптації є важливою і актуальною проблемою для теорії і практики педагогічної науки.
Більшість дослідників виокремлюють дошкільну дезадаптацію в “самостійний феномен”, що виникає в результаті невідповідності соціопсихологічного чи психофізіологічного статусу дитин з вимогами нової, соціальної ситуації, тобто ситуації активного навчання. Помилкова оцінка характеру та причин труднощів, які виникають в дошкільників у старших групах, запізніле виявлення дітей, не готових до навчальної діяльності, породжує більш складні проблеми. Невирішені в дошкільному віці проблеми стають основою для різноманітних відхилень у психосоціальному розвитку на наступних етапах онтогенезу, з особливою гостротою виявляючись у підлітковому віці, коли ефективність колекційної допомоги знижується [35, с.8]
Дошкільна дезадаптація – це утворення неадекватних механізмів пристосування дитини до навчально-виховного процесу у формі порушень навчання і поведінки, конфліктних відносин, психогенних захворювань і реакцій, підвищеного рівня тривожності, викривлень зовні не появляються, але дитини досить боляче переживає всі ці проблеми (це супроводжується тривогою, відсутністю апетиту та розладам сну), тобто в неї спостерігають реакції як активного, так і пасивного процесу. Це може виявитися у настороженості, невпевненості, плаксивості без причин.
О.А. Головко, Б.М.Головко виділяють такі варіанти дошкільної дезадаптації:
Варіант 1. Дезадаптація, що виникає на фоні особливостей навчально-виховного процесу. Відомо, що в дошкільному віці діти засвоюють предметних бік навчального процесу – навички та вміння. Коли процес формування навичок та вмінь проходить важко, непродуктивно, дитина починає відставати від програми. Це можна помітити на такому симптомі дошкільної дезадаптації, як невстигання. І безперечно, тут величезна провина дорослих (вихователя та батьків), бо вони неуважні чи байдужі до того, як у дитини формуються навички і вміння. Навчання – важкий процес для дошкільника, який ще не вміє вчитися. А дорослі часто-густо забувають про те, що кожна дитина неповторна своїми індивідуальними особливостями і не орієнтується в роботі ні на інтелектуальній рівень розвитку, ні на рівень психомоторики.
Варіант 2. Дезадаптація – як невміння дітей довільно регулювати свою поведінку, увагу, адекватно сприймати вимоги. Такі діти виконують завдання не за власною ініціативою, а внаслідок зовнішньої стимуляції (коли їх лають, змушують). Подібне виявляється в емоційних дітей, що відзначаються високою чутливістю, збудливістю, неадекватністю переживань і, відповідно, реакцій. Вони зосереджуються на своїх внутрішніх переживаннях, а отже, виконуючи завдання. роблять безліч помилок, неуважні, загальмовані. Звичайно, це – наслідок сімейного виховання: “вседозволеності”, тобто діти з дуже низьким рівнем вольової готовності. Отже, з перших днів вони відчувають значні труднощі.
Варіант 3. Дезадаптація – як невміння дітей увійти в темп дошкільного життя. Ці діти, як правило, соматично ослаблені, часто хворіють, втомлюються, невитримані. Вони пасують перед труднощами, значно недооцінюють свої можливості.
П.В. Овчарова зазначає, що проблема дошкільної дезадаптації може проявлятися в різних формах, мати різні причини, наслідки і локус скарг.
Перша форма. Не сформованість елементів і навичок навчально-виховної діяльності.
Причина: індивідуальні особливості інтелектуального розвитку, педагогічна занедбаність.
Наслідок: погана успішність.
Друга форма. Не сформованість мотивації дитини, спрямованість на інші види діяльності.
Причина: інфантилізм виховання, гіперопіка, несприятливі фактори, що зруйнували позитивну мотивацію (міжособистісні відносини, неадекватне оцінювання навчально-виховної діяльності).
Наслідок: погана успішність і поведінка на фоні достатньо високого рівня пізнавальних здібностей.
Локус скарг: тривога з приводу індивідуально-особистісних якостей – повільності. Інертності, неорганізованості, стомлюваності, некомунікабельності, егоїстичності впертості, агресивності, озлобленості, страхів, брехливості.
Третя форма. Нездатність до довільної регуляції поведінки, уваги, навчально-виховної діяльності.
Причина: особливості сімейного виховання (гіперпротекція або домінуюча гіпопротекція), той самий тип виховання в дитячому садочку.
Наслідок: неорганізованість, неуважність, залежність від дорослих, порушення спілкування. слабка успішність.
Локус скарг: тривога з приводу особливостей поведінки, навчальної діяльності і спілкування дитини з ровесниками і дорослими, нетовариськість. Замкненість, відсутність друзів; невміння дружини із ровесниками; погані відносини з вихователями, дитину дражнять у садочку, б’ють; погані відносини між дітьми в сім’ї, відсутність бажання грати з ровесниками, тяжіння до “поганих дітей” нерозуміння дитини.
Р.В. Овчарова бачить головну причину дошкільної дезадаптації у характері сімейного виховання. Якщо дитина приходить у садочок із сім’ї, де вона не відчувала переживання
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.