|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Державно-службові відносини в державній податковій службі
|
Дисципліна: |
Адміністративне право |
|
Ключові слова роботи: |
державно-службових , податковій службі , відносин, державної |
|
ID роботи: |
5027 |
|
Вид роботи: |
Курсова |
|
План: |
ВСТУП 3
|
|
Інтервал: |
1,5 |
Для замовлення роботи заповніть ! |
Кількість сторінок: |
40 |
|
Рік написання: |
2011 |
|
Ціна: за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ |
|
|
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам |
|
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
|
|
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку (або через Приват24 в Інтернеті); 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. + дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
|
В процесі своєї повсякденної діяльності працівники органів
податкової служби
стають суб’єктами різноманітних правовідносин, значна частина яких може бути охарактеризована як державно-службові. Саме державно-службові відносини є змістом усієї роботи з персоналом державної податкової служби. Перш ніж перейти до розгляду конкретних видів державно-службових відносин, необхідно визначитися з правовою природою цього виду правовідносин. Це питання, як справедливо зазначається в літературі, є досить актуальним, адже його невирішеність ставить працівника податкової служби у дещо невизначене становище, суттєво ускладнює роботу кадрових підрозділів податкових органів, а також судів, які розглядають спори, що випливають з державно-службових відносин
.
З’ясування зазначеної проблеми, доцільно провести через встановлення особливостей правового регулювання інституту державної служби взагалі та інституту державної служби в органах податкової служби, зокрема, як категорій більш загального порядку щодо терміна «
державно-службові відносини
».
На сьогодні інститут
державної служби
перебуває під впливом як норм публічного, так і приватного права, де норми публічного права представлені, перш за все, нормами адміністративного права, а норми приватного права — це головним чином норми трудового права. В літературі повсякчас ведуться суперечки щодо характеру правового регулювання відносин державної служби, багато вчених вважає його виключно трудово-правовим, в тому числі і щодо служби в податкових органах, з чим не можна погодитися.
Для з’ясування характеру правового регулювання державної служби в органах податкової служби необхідно звернутися до загальної характеристики державної служби, яка полягає у тому, що остання є нічим іншим, як формою, у межах якої знаходить закріплення та вияв управлінська діяльності певних суб’єктів (працівників податкової служби), яка спрямовується як на зовнішнє (платники податків), так і на внутрішнє середовище (персонал органів податкової служби). Не можна також забувати, що така діяльність є владною за своїм характером, де основним засобом її регулювання є норми адміністративного права. Доречно у даному випадку нагадати, що серед галузей права, які регулюють суспільні відносини, що складаються у державному управлінні, ключова роль належить адміністративному праву. Отже, не викликає сумніву той факт, що в нормах інституту державної служби вже з самого початку їх існування проявляються особливості адміністративно-правового регулювання суспільних відносин, які, в свою чергу, обумовлені специфікою державно-управлінської діяльності і предмета адміністративного права
.
Адміністративно-правовий характер інституту
державної служби
також проявляється вже з початку її проходження, оскільки зарахування на службу, зокрема, до органів податкової служби здійснюється через видання адміністративно-правового акта (наприклад, наказу, указу тощо) у якому виражена воля держави щодо уповноваження службовця діяти від її імені і на виконання її функцій.
Суть проблеми співвідношення адміністративного та трудового права багато у чому зводиться до методу, який використовується для регламентації праці державних службовців, зауважує О.О. Гришковець. Говорячи про метод правового регулювання у сфері державної служби, під останнім ми розуміємо сукупність юридичних способів і прийомів, які використовуються в зазначеній сфері суспільних відносин. Регулювання державно-службових відносин здійснюється у переважній більшості за допомогою імперативного методу, який ґрунтується на юридичній нерівності сторін у правовідносинах.
Нормативне регулювання функціонування державної служби в податкових органах здійснюється через систему адміністративно-правових актів як загального (наприклад, Закон України «Про державну службу»), так і спеціального (наприклад, Закон України «Про державну податкову службу в Україні», постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про спеціальні звання посадових осіб органів податкової служби» тощо) характеру. Аналіз зазначених нормативних актів свідчить про те, що їх положення у багатьох випадках повторюють положення Кодексу законів про працю України, з чого ми робимо висновок, що законодавець свідомо пішов шляхом створення спеціальних адміністративно-правових норм, покликаних регулювати порядок проходження державної служби, які є спеціальними нормами щодо норм законодавства про працю
.
Таким чином, можна зробити висновок, що інститут державної служби в органах податкової служби України, а звідси і державно-службові відносини в органах податкової служби, має комплексний правовий характер з домінуючою роллю норм адміністративного права у його становленні, розвитку та функціонуванні.
Уся сукупність державно-службових відносин може бути зведена до двох основних видів: ті, що пов’язані із загальними питаннями організації державної служби в органах податкової служби, і ті, які стосуються безпосередньо проходження служби працівниками системи зазначених органів. Саме на відносинах другої групи ми і зосередимо увагу.
Сучасне законодавство про державну службу не дає офіційного тлумачення терміна «проходження служби». Нема єдності думок щодо зазначеного поняття також і серед науковців. Так, І. Лаврінчук зазначає, що інститут проходження державної служби за правовими ознаками характеризується як зміни в службово-правовому становищі працівників, що відбуваються у зв’язку чи на підставі обставин, які породжують, змінюють або припиняють службово-трудові відносини. В ролі зазначених обставин виступають: прийняття осіб на державну службу, атестування, переміщення по службі, присвоєння працівникам кваліфікаційних розрядів, категорій, спеціальних звань, рангів, підстави припинення служби тощо.
Д.М. Овсянко вважає, що проходження державної служби — це процес, який для державних службовців, що заміщують посади категорій «Б» і «В», втілюється у послідовній зміні цих посад, починаючи з моменту вступу на службу і до звільнення з неї
.
На думку Д.М. Бахраха, проходження служби — це динаміка службового статусу особи, яка займає державну посаду, його кар’єра.
Бандурка О.О. Управління Державною податковою службою в Україні: організаційно-правові аспекти. Монографія. — Харків; Вид-во Нац. ун-ту внутр. справ, 2005. – С. 341.
Битяк Ю.П., Гаращук В.М., Богуцький В.В., Бойко І.В. та ін. Адміністративне право. - Х.: Право, 2010. – С. 312.
Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського
Східниця Шешори Воловець Солочин Серебряный Водограй Поляна Косов Космач Ужгород Поляница Думка Сольва Верховина Татарів Карпати Пилипець