|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Маркетингова політика страхових компаній
|
Дисципліна: |
Маркетинг |
|
Ключові слова роботи: |
страхових , політика , Маркетингова |
|
ID роботи: |
5079 |
|
Вид роботи: |
Дипломна |
|
План: |
ВСТУП 3
|
|
Інтервал: |
1,5 |
Для замовлення роботи заповніть ! |
Кількість сторінок: |
116 |
|
Рік написання: |
2011 |
|
Ціна: за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ |
|
|
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам |
|
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
|
|
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку (або через Приват24 в Інтернеті); 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. + дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
|
Страховий маркетинг
— це система взаємодії страховика й страхувальника, спрямована на взаємне врахування інтересів і потреб. Часто під страховим маркетингом розуміють комплекс дій, спрямованих на максимізацію прибутку страховика за рахунок більше повного обліку потреб споживачів. Цей погляд на страховий маркетинг є більше вузьким, але зате й більше розповсюдженим, основним на сьогоднішній день. Метою маркетингу страхування як споживчої послуги є задоволення потреби клієнта в страховому захисті. Ціль маркетингу страхування як фінансової послуги — оптимізація руху фінансових ресурсів страховиків і страхувальників, тобто він крім властиво страхової діяльності зачіпає й фінансову. У вузькому змісті страховий маркетинг — це та частина маркетингової діяльності, що безпосередньо пов’язана із продажем страхових проектів [16, с.20].
Особливістю відтворювального циклу в страхуванні є та обставина, що продаж страхової послуги передує її виробництву. Між оплатою вартості послуги й виконанням самої послуги завжди існує часовий проміжок, протягом якого отримані страховиком кошти акумулюються в страхових резервах. Спочатку клієнт в обмін на сплачену страхову премію здобуває страховий захист, але її матеріальне вираження — страхову виплату — він одержить тільки після настання страхового випадку.
Надання страхової послуги має ймовірнісний характер. Клієнт страховика одержує страхову виплату у випадку, якщо відбудеться зазначене в договорі подія, настання якого оцінюється певною ймовірністю. Клієнт може й зовсім не одержати відшкодування (якщо страховий випадок не відбувся), однак послуга однаково вважається наданою, і сплачені страхові внески не вертаються. Потреба в страхуванні в більшості випадків не усвідомлюється потенційним покупцем страхової послуги. На відміну від потреб у харчуванні, одязі, житлі, медичному обслуговуванні, робочій силі для підприємств, страхування стоїть на одному з останніх місць в ієрархії потреб.
При низькому рівні платоспроможності клієнт не хоче витрачати гроші на страхування, якщо в нього не задоволені повністю більше важливі потреби. Доти, поки страховий випадок не відбувся, немає потреби й у компенсації збитку від нього. Тому страховики змушені вести агітаційну й роз’яснювальну роботу, дохідливо пояснювати клієнтові його потребу в компенсації непередбаченого збитку, а виходить, і в страхуванні. Іншими словами, страховик вирішує завдання перекладу потреб клієнта в страхуванні з розряду неусвідомлених в усвідомлені [38, с.70].
Таким чином, страховий маркетинг включає заходи, пов’язані з вивченням потреб потенційних страхувальників, вивченням конкурентного середовища, розробкою (на основі результатів цих досліджень) і впровадженням страхових продуктів, а також систем їхнього продажу, створенням і функціонуванням необхідної посередницької мережі й інфраструктури.
Дослідження ринків — це вивчення потенційної клієнтури з метою виділення таких споживчих груп, залучення яких у страхову компанію як страхувальників принесе страховикові найбільший прибуток. Дослідження страхового ринку має на увазі його сегментацію, виділення цільових (найбільш кращих) сегментів і здійснюється з урахуванням властивостей потенційної клієнтури, а саме:
— її страхові потреби;
— географічний і соціально-економічний розподіл;
— платоспроможність споживачів;
— можливість впливу на клієнтуру за допомогою реклами й інших коштів з метою переконати придбати страховий продукт;
— вартість залучення клієнтури в компанію;
— можливі напрямки еволюції страхових потреб і переваг клієнтів;
— конкурентність страхових ринків і можливі дії конкурентів;
— оцінка рівня ризику настання страхових випадків для різних типів страхувальників;
— оцінка середньої вартості страхової події для різних груп потенційних страхувальників.
Розробка вимог до страхових продуктів — це процес визначення їхніх властивостей, найбільшою мірою задовольняючі потреби страхувальників і відповідних споживчих переваг [19, с.11].
У цей перелік входять:
— прийняті на страхування інтереси (об’єкти страхування);
— страхові ризики (страхове покриття);
— ціна страхового продукту;
— додаткові послуги, що надаються страховиком, крім відшкодування збитку (юридичне обслуговування, ремонт постраждалого майна й т.д.);
— якість і повнота обслуговування клієнта на стадії проходження страхового договору.
Просування страхових продуктів на ринок (комерціалізація продукту) являє собою:
— нформування потенційних споживачів про наявний страховий продукт і його позитивні якості, переконання потенційного страхувальника в необхідності придбати страхове покриття (цільова реклама страхового продукту);
— стимулювання продажів страхової продукції за рахунок підвищення привабливості іміджу страхової компанії в цілому (іміджева реклама страховика);
Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського
Східниця Шешори Воловець Солочин Серебряный Водограй Поляна Косов Космач Ужгород Поляница Думка Сольва Верховина Татарів Карпати Пилипець