|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Законодавство про правову роботу та юридичну службу
|
Дисципліна: |
Різне |
|
Ключові слова роботи: |
юридичну , службу , правову, роботу |
|
ID роботи: |
5045 |
|
Вид роботи: |
Курсова |
|
План: |
ВСТУП 3
|
|
Інтервал: |
1,5 |
Для замовлення роботи заповніть ! |
Кількість сторінок: |
35 |
|
Рік написання: |
2011 |
|
Ціна: за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ |
|
|
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам |
|
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
|
|
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку (або через Приват24 в Інтернеті); 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. + дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
|
на практиці місцеві органи влади в роботі своїх
юридичних служб
застосовували й старе Положення. Усі державні підприємства, установи, організації (без винятків) підпадають під дію Положення про юридичну службу, у тексті якого зазначено, що дія документа поширюється й на діяльність юридичної служби державного господарського об’єднання. Що ж до недержавних підприємств і організацій, то ні старе, ні нове Положення на них не розповсюджується. Але недержавні підприємства при розробці положень про юридичну службу практично завжди брали його за основу, оскільки іншого нормативно-правового акту з цього питання для недержавних підприємств не існує.
Зазнала змін норма про структуру юридичної служби. Якщо раніше в органі влади чи державному підприємстві залежно від обсягу й складності роботи можна було створювати самостійний структурний підрозділ або вводити посаду юрисконсульта, то тепер посаду юрисконсульта (тобто одну особу, яка буде виконувати всю правову роботу) може мати лише державне підприємство; в органах же влади обов’язково має бути юридичний підрозділ (тобто декілька осіб, які виконують відповідні функції). Відносно юридичного підрозділу органу влади чи підприємства, то Положення про юридичну службу чомусь визначає лише чотири його види: департамент, управління, відділ, сектор (від найбільшого до найменшого). Перелік цей є вичерпним і не передбачає створення юридичної служби в іншому вигляді, на відміну від старого Положення, де наводився невичерпний перелік: «відділ, сектор, бюро, група тощо».
Зникла з Положення про юридичну службу й норма старого Положення, за якою юридичною роботою державного підприємства можуть займатися на договірних засадах особи (юридичні чи фізичні), які мали ліцензію на здійснення юридичної практики, або адвокати чи адвокатські об’єднання. Щодо першого варіанту, то він де-факто вже давно не діяв, оскільки з 2000 р. юридична практика не підлягає ліцензуванню взагалі. А стосовно другого варіанту, то тепер усі державні підприємства не зможуть доручати правову роботу адвокатам «зі сторони»; а повинні, як мінімум, мати штатного юрисконсульта [9, с. 25]..
Положенням про юридичну службу закріплено, що орган влади чи підприємство зобов’язані забезпечити юридичну службу не лише окремим приміщенням, телефонним зв’язком, транспортом, сучасною оргтехнікою, нормативними актами й довідковими матеріалами (як було визначено старим Положенням), але й плюс до цього – електронним зв’язком, сучасними комп’ютерами, електронною системою інформаційно-правового забезпечення, а також доступом до інформаційних баз.
Збільшилися й кваліфікаційні вимоги до працівників юридичних служб. Що ж до кваліфікаційних вимог, які існували за старим Положенням, то такого детального поділу за посадами не існувало. Зафіксована була лише норма, згідно з якою на посаду керівника, його заступника, головного юрисконсульта юридичної служби міністерства чи підприємства призначалися особи з вищою юридичною освітою й стажем роботи за фахом не менше трьох років, а на посаду провідного юрисконсульта чи юрисконсультів відповідної категорії – особи з вищою юридичною освітою або такі, які навчалися на останніх курсах.
Кваліфікаційні вимоги до працівників юридичних служб (відповідно до Положення про юридичну службу):
- Керівник служби чи його заступник в органі влади: Вища юридична освіта (магістр, спеціаліст) + стаж роботи за фахом на державній службі або за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років;
- Головний спеціаліст служби в органі влади: Вища юридична освіта (магістр, спеціаліст) + стаж роботи за фахом на державній службі не менше 3 років або за фахом в інших сферах не менше 4 років;
- Провідний спеціаліст служби в органі влади: Вища юридична освіта (магістр, спеціаліст) + стаж роботи за фахом не менше 2 років;
- Керівник служби на державному підприємстві: Вища юридична освіта (магістр, спеціаліст) + стаж роботи за фахом не менше 3 років.
Щодо повноважень юридичних служб органів влади, то тут теж сталися деякі зміни. Перелік функцій, які вони здійснюють, зріс із 14 до 24 пунктів: деякі порівняно зі старим Положенням майже не зазнали змін, деякі видозмінені й уточнені, а деяких раніше взагалі не існувало. Тепер до компетенції юридичної служби органу влади належить, серед іншого, проведення юридичної експертизи проектів нормативно-правових актів, підготованих структурними підрозділами органу влади, за результатами якої необхідно готувати висновок за встановленою Мін’юстом формою. Також юридична служба має здійснювати заходи по адаптації законодавства України до законодавства Євросоюзу; збирати інформацію про офіційне оприлюднення актів законодавства в друкованих виданнях; погоджувати кандидатуру претендента на посаду керівника юридичної служби територіального органу відповідного органу влади чи підконтрольного йому підприємства. [9, с. 26].
Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського
Східниця Шешори Воловець Солочин Серебряный Водограй Поляна Косов Космач Ужгород Поляница Думка Сольва Верховина Татарів Карпати Пилипець