|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задачі державної інвестиційної політики України
|
Дисципліна: |
Макроекономіка |
|
Ключові слова роботи: |
політики , інвестиційної , державної, Задачі |
|
ID роботи: |
5044 |
|
Вид роботи: |
Курсова |
|
План: |
ВСТУП 3
|
|
Інтервал: |
1,5 |
Для замовлення роботи заповніть ! |
Кількість сторінок: |
39 |
|
Рік написання: |
2011 |
|
Ціна: за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ |
|
|
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам |
|
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
|
|
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку (або через Приват24 в Інтернеті); 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. + дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
|
структурно-
інвестиційної політики
є вибір стратегії господарського розвитку і структурної перебудови економіки. Вирішення цієї проблеми і визначення в її рамках системи пріоритетів інвестування становлять основний зміст структурної складової структурно-інвестиційної політики на рівні держави й окремих регіонів.
Дослідження в роботі системи структурних пріоритетів розвитку промисловості дало змогу виділити декілька етапів їх формування, які складалися залежно від конкретної економічної ситуації в країні і відповідної їй трансформації цілей і завдань розвитку економіки.
Перший етап у формуванні системи пріоритетів промислової політики відзначається відсутністю виразної структурної політики, на перший план стихійно висувалися завдання виживання економіки і запобігання найбільш гострим, кризовим явищам, що створюють загрозу виникнення незворотних негативних наслідків в економіці і суспільстві.
Найважливішим орієнтиром структурної перебудови промисловості в цей період вважається споживчий рейтинг виробництв, зумовлений рівнем значущості (необхідності) продукції тієї чи іншої галузі для суспільства. Практичні дії держави щодо вирішення окремих виробничих і структурних проблем здійснюються в найбільш примітивних формах субсидування кризових галузей і регіонів, яке, однак, не виконується через відсутність джерел фінансування [20, с.98].
Державні пріоритети промислової політики мають, як правило, короткостроковий характер і визначаються, виходячи з поточної соціально-економічної ситуації. Державна концепція довгострокової і середньострокової політики економічного розвитку на даному етапі відсутня. Постає необхідність організації постійного моніторингу розвитку промисловості, виявлення “болючих точок” у стані окремих підприємств, галузей, територій. Були розроблені конкретні пропозиції щодо створення системи стеження за дотриманням економічних, природоохоронних і соціальних меж у розвитку підприємств (так званих “порогів безпеки”), порушення яких може обернутися катастрофічними наслідками для суспільства.
Особливості економічної ситуації на другому етапі полягають у такому: в країні з'явилися деякі передумови пожвавлення економіки. Це було підставою для визначення стратегії і пріоритетних напрямів розвитку економіки України на середньострокову перспективу, включаючи пріоритети структурної й інвестиційної політик. В умовах обмеженості інвестицій державу було поставлено перед необхідністю одночасно підтримувати основні системи життєзабезпечення та соціальну сферу; розвивати інфраструктуру, вкладення в яку непривабливі для приватних інвесторів, хоча вона необхідна для підвищення підприємницької й інвестиційної активності; забезпечувати підтримку виробництв, перспективних для завоювання позицій на внутрішньому і зовнішньому ринках, але нездатних за короткий термін домогтися успіху української економіки; стимулювати високоефективні приватні інвестиції. Відповідно, це ускладнило вирішення проблеми вибору напрямів розвитку та визначення пріоритетів інвестування.
У наступний період не припиняються спроби обрати вузькі пріоритетні виробництва, у яких концентрація ресурсів, використовуючи “стратегію лазерного променя”, зможе за порівняно короткий термін забезпечити успіх і реакцію перелому в більш широких сферах народного господарства. Це досягається за рахунок підтримки підприємств і галузей, що виробляють конкурентоспроможну на світовому ринку продукцію або випускають нові види товарів з поліпшеними властивостями, що дають змогу розширити їх позиції на існуючих товарних ринках, та диференціацією інвестиційної політики для різних груп галузей.
Виділення й аналіз укрупнених етапів формування структурних пріоритетів розвитку промисловості України, що складалися залежно від конкретної економічної ситуації в країні і відповідної їй трансформації цілей і завдань розвитку економіки, дали змогу визначити сучасні ключові позиції в підходах до вибору пріоритетів селективної підтримки держави, серед яких: визнання необхідності здійснювати перерозподіл ресурсів не по галузях, а відповідно до більш деталізованих ознак (підприємство, вид продукції, інвестиційний проект); звернення до об'єктів споживчого сектора, орієнтованих на випуск недорогої масової продукції, що має стійкий попит; перебування оптимального поєднання довгострокових високотехнологічних проектів з ефективними проектами, що швидко окупаються; формування системи взаємозалежних пріоритетів, що породжують агрегований попит у суміжних виробництвах і галузях.
Формування
інвестиційної
складової структурно-інвестиційної політики передбачає розробку системи заходів прямого (адміністративно-правові методи регулювання, вкладення бюджетних коштів) і непрямого (економічні методи) регулювання інвестиційної діяльності, що мають різні перспективи і зміст. Удосконалення прямого бюджетного інвестування структурних перетворень в економіці варто проводити за допомогою підвищення якості державних інвестицій (під якісними розуміються інвестиції, що формують прогресивні структурні зрушення) та їх ефективного використання, ринкової трансформації його форм, методів і механізмів, включаючи підвищення дієвості бюджету розвитку і розвиток програмно-цільового методу [5, с.24].
Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського
Східниця Шешори Воловець Солочин Серебряный Водограй Поляна Косов Космач Ужгород Поляница Думка Сольва Верховина Татарів Карпати Пилипець