|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЄВРОПЕЙСЬКА СОЦІАЛЬНА ХАРТІЯ І ТРУДОВЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ
|
Дисципліна: |
Трудове право |
|
Ключові слова роботи: |
СОЦІАЛЬНА , ЄВРОПЕЙСЬКА , ХАРТІЯ |
|
ID роботи: |
5039 |
|
Вид роботи: |
Контрольна |
|
План: |
ВСТУП 3
|
|
Інтервал: |
1,5 |
Для замовлення роботи заповніть ! |
Кількість сторінок: |
22 |
|
Рік написання: |
2011 |
|
Ціна: за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ |
|
|
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам |
|
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
|
|
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку (або через Приват24 в Інтернеті); 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. + дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
|
Європейська соціальна хартія
замислювалася Радою Європи як специфічне доповнення до Конвенції про захист прав людини і була відкрита для підписання ще 1961 року. Положення хартії захищали 19 основних соціальних прав європейців: право на працю, право на нормальні умови праці, право на справедливу винагороду, право чоловіків і жінок на рівну оплату праці, право об’єднуватися в організації та укладати колективні договори (включаючи право на страйк), право на соціальне забезпечення, право на соціальну і медичну допомогу та на отримання послуг із боку соціальних служб, право на захист сім’ї, інвалідів, трудящих-мігрантів і їхніх родин, дітей та молоді тощо.
Як відомо, членами Ради Європи на той момент були винятково капіталістичні держави: Австрія, Бельгія, Великобританія, Греція, Данія, Італія, Ірландія, Ісландія, Кіпр, Люксембург, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Туреччина, Франція, Швеція. Тому не дивно, що комуністична пропаганда сам факт існування цього документа ігнорувала, подаючи тим часом радянську конституцію 1977 року як унікальний прорив, у тому числі й у справі захисту соціально-економічних прав своїх громадян.
До підготовки нинішньої редакції соціальної хартії РЄ приступила у 1990 році і вже у 1996-му відкрила її для підписання. Український «автограф» під цим документом з’явився 1999 року, однак процес ратифікації розтягнувся аж на сім років. У нас хартія набрала чинності лише у лютому 2007 року. А вже у жовтні 2008 року Україна мала надати Страсбургу свій перший звіт про перебіг її виконання.
У результаті «перегляду» на початку 90-х перелік прав, гарантованих хартією, було істотно розширено порівняно з початковою версією. Україна ж узяла на себе зобов’язання щодо виконання далеко не всіх її статей і положень. Більше того, ВР не ратифікувала трьох із дев’яти обов’язкових статей (усього там 31 стаття). До цих трьох входить ст. 12 (право на соціальне забезпечення), ст. 13 (право на соціальну та медичну допомогу) і ст. 19 (право трудящих-мігрантів та їхніх сімей на захист і допомогу). І все це попри наявність у Конституції України, котра свого часу теж позиціонувалася як одна із найпрогресивніших і найдемократичніших у Європі, статей 46 (право на соціальний захист) і 49 (право на охорону здоров’я, медичну допомогу і медичне страхування).
Втім, «найгарячішим» під час парламентських слухань виявилося питання про неприєднання України до п. 1 ст. 4 хартії, що гарантує право на справедливу винагороду і сформульована таким чином: «Визнати право трудящих на винагороду, котра гарантує їм і їхнім сім’ям достатній рівень життя». Попри те, що Конституцією України (ст. 43 і 48) гарантується «право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею», «на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом», «на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім’ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло».
Багата історія ратифікації Україною європейських документів, котрі або зовсім не збиралися виконувати, або навіть не підозрювали, що їхнє виконання може контролюватися, у цьому конкретному випадку дає підстави для гордості за власну державу: значить, таки спромоглися не просто підмахнути «не дивлячись», а перекласти, проаналізувати і щось десь навіть підрахувати. От тільки відразу ж на зміну гордості приходить інше відчуття — гіркої образи. Вже не за державу, а за її громадян. Той факт, що кожна третя сім’я, члени якої працевлаштовані, живе за офіційною межею бідності (а у кожного четвертого працюючого українця нарахована зарплата нижча від прожиткового мінімуму), звучав тривожним рефреном ледь не в кожному другому виступі.
Причому наша держава, не бажаючи ратифікувати норму п. 1 ст. 4 хартії, офіційно розписується перед Європою у власній нездатності забезпечити достатній рівень життя навіть працюючій людині, не кажучи вже про непрацездатних.
Головна особливість розділу, присвяченого праву на соціальну допомогу і соціальний захист, — повна відсутність відносних показників. Залишилося за дужками, наприклад, яку частку тих, хто цього потребує, здатні забезпечити 86 будинків-інтернатів, які призначені для громадян літнього віку й інвалідів та які вдалося нарахувати по всій території країни? І чи можна вважати «позачерговою» госпіталізацію 85-річного інваліда Великої Вітчизняної війни, якщо її доводиться чекати чотири місяці?
І, нарешті, буквально зворушила лаконічність коментарю до п. 1 ст. 31 «Про право на житло» із приводу заходів, які наша держава зобов’язується вжити для сприяння в доступі до житла. Максимум, на що воно здатна, — це процитувати ч. 1 ст. 47 Конституції України: «Кожен має право на житло. Держава створює умови, за яких кожний громадянин матиме змогу побудувати житло, придбати його у власність або взяти в оренду». При цьому п. 3 ст. 31 Європейської соціальної хартії, котра зобов’язує державу зробити ціну на житло доступною для людей, Україна знову ж таки щиросердно проігнорувала.
Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського
Східниця Шешори Воловець Солочин Серебряный Водограй Поляна Косов Космач Ужгород Поляница Думка Сольва Верховина Татарів Карпати Пилипець