|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основні концепції розвитку національного ринку рестораних послуг
|
Дисципліна: |
Туризм |
|
Ключові слова роботи: |
концепції , рестораних , ринку, послуг |
|
ID роботи: |
5103 |
|
Вид роботи: |
Дипломна |
|
План: |
ВСТУП 3
|
|
Інтервал: |
1,5 |
Для замовлення роботи заповніть ! |
Кількість сторінок: |
105 |
|
Рік написання: |
2011 |
|
Ціна: за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ |
|
|
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам |
|
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
|
|
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку (або через Приват24 в Інтернеті); 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. + дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
|
Ресторанна справа в світі є однією з найприбутковіших. За статистикою, середній обіг коштів, вкладених у ресторан, відбувається в 5-6 разів швидше, ніж; інвестиції, вкладені, наприклад, у магазин одягу. У країнах Західної Європи, США і Японії зафіксовано збільшення витрат клієнтів на проведення дозвілля саме в ресторанах.
В Україні ж, яка довго була у складі СРСР і в якій спостерігався брак елементарних продуктів, сьогодні немає культури харчування і відповідно культури ресторанного бізнесу. В нашій країні ресторанна справа, на думку більшості фахівців, перебуває на стадії зародження. Навіть у столиці, де ринок уже майже заповнений (понад 600 закладів громадського харчування замість 80-у радянські часи), і конкуренція стає все більшою, наразі залишаються місця для ефективного старту новачків. Передусім за рахунок вивільнення місць — кількість розорених ресторанів і новостворених приблизно однакова. Для порівняння: у Києві ресторанів у 6-7 разів менше, ніж у Москві, і в 40 — ніж у Парижі. За словами Сергія Предка, генерального директора компанії "Козирна карта" (колишній "Альянс"), ресторанний бізнес у нас розвинений лише на 10%: "З існуючих 600 ресторанів добре працюють 50, і лише 30 з них заробляють реальні гроші". За підрахунками рестораторів, українські споживачі готові залишати в закладах громадського харчування мінімум $4,5 млрд. на рік, але в Україні чомусь не помічають цієї цифри. Крім того, особливість сьогоднішньої ситуації полягає у тому, що розвиток ресторанної справи відбувається в комплексі із розвитком транспортного вузла - з/д вокзалу чи автовокзалу, аеропорту. Разом з тим навколо них розбудовується інфраструктура, що включає в себе готелі, магазини, численні кафе та ресторани, автомати з продажу чаю-кави. В Україні ж спостерігається відсутність розвитку такої туристичної інфраструктури або її невідповідність міжнародним стандартам, неефективність використання потенціалу туристичних ресурсів та інші негативні чинники. Таким чином існує необхідність пошуку шляхів та напрямів підвищення ефективності функціонування закладів харчування, зокрема ресторанів, на основі вивчення та узагальнення вітчизняного і зарубіжного досвіду.
Слід зазначити, що відповідно до змін в національні стандарти України ДСТ 4303:2010 «Торгівля гуртом і в роздріб. Терміні і визначення» і ДСТ 4281:2010 «Установи ресторанного господарства. Класифікація» замість терміну «громадське харчування» слід вживати термін «ресторанне господарство» [1].
Відповідно до Наказу Держкомстат України від 24.10.2005 № 327 «Про затвердження Інструкції по заповненню форм державних статистичних спостережень по торговій мережі і мережі ресторанного господарства», поняття ресторанне господарство визначається як вид економічної діяльності суб'єктів господарювання за поданням послуг із задоволення потреб споживачів в живленні з організацією дозвілля або без нього в установах (об'єктах) ресторанного господарства (коди відповідно до КВЕД — 55.3, 55.4, 55.5) [1].
Під рестораном розуміється різновид об'єкту ресторанного господарства з різноманітним асортиментом блюд, напоїв, кулінарних і кондитерських виробів складного приготування, з виготовленням і реалізацією блюд за замовленням і фірмової їжі, винно-горілчаних і тютюнових виробів, з підвищеним рівнем обслуговування і комфорту у поєднанні з організацією дозвілля відвідувачів.
Ресторанне господарство виконує наступні три основні функції, які визначають особливості даного виду діяльності: виробничі, сервісні, торгові. З урахуванням даних особливостей Вчений Фокіа О.В. пропонує авторську класифікацію послуг (рис.1.1) [16, с. 30].
Рис. 1.1. Класифікація послуг у сфері ресторанного господарства
Відповідно до ДСТУ 4281:2010 «Заклади ресторанного господарства (класифікація)» послуги, які надаються споживачам на підприємствах ресторанного господарства, визначаються як:
• послуги харчування;
• послуги з виготовлення кулінарної продукції і кондитерських виробів;
• послуги з організації споживання і обслуговування;
• послуги з реалізації кулінарної продукції;
• послуги з організації дозвілля;
• інформаційно-консультаційні послуги і ін.
Відносини між споживачами і виконавцями в сфері надання послуг ресторанного господарства затверджені Наказом Міністерства економіки і по питаннях європейської інтеграції України від 24.07.2008 р. № 219 р., «Правила роботи закладів (підпріємств) ресторанного господарства», розроблені відповідно до Законів України «Про захист прав спожівачів», «Про безпечність та якість харчових продуктів».
Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського
Східниця Шешори Воловець Солочин Серебряный Водограй Поляна Косов Космач Ужгород Поляница Думка Сольва Верховина Татарів Карпати Пилипець