|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Поняття та види правових актів управління державної податкової служби
|
Дисципліна: |
Адміністративне право |
|
Ключові слова роботи: |
Поняття , правових актів , управління, податкової служби |
|
ID роботи: |
5129 |
|
Вид роботи: |
Курсова |
|
План: |
ВСТУП 3
|
|
Інтервал: |
1,5 |
Для замовлення роботи заповніть ! |
Кількість сторінок: |
35 |
|
Рік написання: |
2011 |
|
Ціна: за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ |
|
|
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам |
|
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
|
|
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку (або через Приват24 в Інтернеті); 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. + дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
|
Правові акти управління прийнято класифікувати за такими критеріями:
Отже, усю сукупність правових актів
управління державної податкової служби
залежно від їх юридичних властивостей можна поділити на три основні види: нормативні, індивідуальні та змішані правові акти.
Нормативні акти управління — це акти, які встановлюють, змінюють, припиняють (скасовують) правові норми. Нормативні акти містять адміністративно-правові норми, які встановлюють загальні правила регулювання однотипних відносин у внутрішній сфері функціонування органів податкової служби, розраховані на тривале застосування і не мають конкретного адресата
.
Основна особливість нормативного акта управління полягає, як уявляється, в тому, що він вносить зміни до чинних правових норм, відіграє значну роль передусім у створенні нормативно-правових передумов здійснення управління в органах податкової служби, у формуванні внутрішнього масиву правових норм, за допомогою яких забезпечується правова організація різноманітних управлінських функцій. Видаючи нормативні акти, суб’єкти управління в органах податкової служби розвивають і удосконалюють нормативну основу, приводять її у відповідність із вимогами розвитку системи органів податкової служби і тим самим сприяють підвищенню ефективності їх діяльності. Як вже було показано вище, в процесі здійснення управлінських функцій у суб’єктів управління виникає потреба в конкретизації і деталізації норм законодавчих актів, актів Уряду України тощо. Це завдання розв’язується шляхом видання нормативних актів управління з урахуванням умов, місця і часу реалізації управлінських функцій для забезпечення конкретного, оперативного і диференційованого керівництва відповідним органом податкової служби або усією їх системою.
Отже, нормативні
акти управління
встановлюють загальні правила безособистісного характеру, розраховані на багаторазове використання для всіх передбачених ними випадків, їм властива стабільність, їх юридична сила зберігається незалежно від виконання приписів акта в часі.
Зазначимо, що нормативні акти управління державної податкової служи, які використовуються суб’єктами управління для здійснення цілеспрямованого впливу на об’єкти управління для досягнення цілей управління, відповідно до Державного класифікатора управлінської документації необхідно віднести до класу організаційно-розпорядчої документації. Поряд з цим зауважимо, що на сьогодні щодо органів податкової служби нормативно не визначено вичерпного переліку можливих форм їх нормативних актів управління, не дивлячись на те, що у зазначеному класифікаторі управлінської документації вони чітко встановлені. Отже, пропонуємо внести відповідні поправки до Положення про ДПА України, Положення про державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі і зазначити, що їх голови у процесі керівництва діяльністю підпорядкованих їм підрозділів мають право видавати нормативні акти управління — накази.
Саме наказ має бути єдиною формою нормативного акта управління державної податкової служби, яким, до речі, можуть вводитися в дію так званні «залежні акти» управління (положення, інструкції, правила тощо). їх залежність полягає у тому, що вони набувають юридичної сили лише через затвердження їх іншими актами. Зазначимо, що практика управлінської діяльності в органах податкової служби йде саме таким шляхом, але він потребує неодмінного чіткого правового забезпечення
.
Що стосується наказу державної податкової служби як акта внутрішнього управління, то він отримав широке застосування в практичній діяльності суб’єктів управління.
Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського
Східниця Шешори Воловець Солочин Серебряный Водограй Поляна Косов Космач Ужгород Поляница Думка Сольва Верховина Татарів Карпати Пилипець