Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Стратегічна інноваційна діяльність підприємства

Дисципліна:

Фінансовий аналіз

Ключові слова роботи:

діяльності , інноваційної , стратегії

ID роботи:

4437

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП           3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА      7
1.1. Поняття та особливість інноваційної стратегії           7
1.2. Характеристика основних типів інноваційних стратегій     13
1.3. Розроблення і обґрунтування інноваційної стратегії 21
1.4. Фактори вибору стратегії розвитку     29
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО І ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИША ТОВ „ЕЛЕГАНТ”            40
2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ „Елегант”  40
2.2. Комплексний аналіз внутрішнього стану ТОВ „Елегант”    48
2.3. Діагностика зовнішнього оточення ТОВ „Елегант”  58
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ       70
3.1. Розробка та реалізація інноваційної стратегії підприємства 70
3.2. Оцінка доцільності вдосконалення інноваційного стратегічного розвитку ТОВ „Елегант”        86
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ      94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         99
ДОДАТКИ     104

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

107

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Стратегічна інноваційна діяльність підприємства

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

Стратегічне управління інноваціями є складовою інноваційного менеджменту. Воно вирішує широкий спектр питань планування та реалізації інноваційних проектів і програм, які розраховані на якісні зміни в діяльності організації на ринку, виробництві або соціальній сфері підприємства (організації) [22, с.53-54].
Поняття «стратегія» (грец. strategos — мистецтво перемагати) у сучасному розумінні — це сукупність усіх дій управлінського характеру, спрямованих на зміцнення позицій організації (підприємства, корпорації) і задоволення споживачів, які сприяють досягненню місії та цілей організації.
Стратегія — це комплексний план, що орієнтує організацію не на сьогодення, а на перспективу. Метою стратегії є забезпечення не стільки поточного успіху, скільки прискореного постійного розвитку організації в умовах конкуренції, лідерства на ринку.
Існує багато визначень управлінської стратегії. В огляді, присвяченому питанням стратегії в науковій літературі, Р. Сміт характеризує дану тему як «термінологічне мінне поле». Такі поняття, як стратегічне планування, корпоративне планування, корпоративна стратегія, стратегічний менеджмент, стратегія бізнесу застосовуються дуже широко і часто як синоніми. Проте деякі вчені розділяють ці терміни [15, с.210].
Інноваційна стратегія — один із засобів досягнення цілей організації, який відрізняється від інших засобів своєю новизною, передусім для даної організації, для галузі ринку, споживачів, країни в цілому.
Слід зазначити, що будь-які стратегічні кроки організації мають інноваційний характер, оскільки вони так чи інакше грунтуються на нововведеннях в економічній, виробничій, збутовій чи управлінській сферах. Наприклад, одна з характерних для ринкового господарювання стратегій — продуктова — спрямована на розвиток нових видів продукції та технологій, сфер і методів збуту, тобто базується виключно на інноваціях. Це стосується й інших типів стратегій. Так, стратегія розвитку організації передбачає забезпечення сталих темпів її зростання та функціонування в перспективі і ґрунтується на використанні науково-технічних досягнень у сфері техніки, організації, технології, управлінні, тобто на комплексі інновацій.
Проте з метою планування інноваційних процесів доцільно стратегії інновацій розглядати окремо. Стратегія нововведень (інноваційна політика) передбачає об'єднання цілей технічної політики та політики капіталовкладень і спрямована на впровадження нових технологій і видів продукції, послуг. У цьому розумінні стратегічне управління інноваціями орієнтується на досягнення майбутніх результатів безпосередньо через інноваційний процес.
За своїм змістом інноваційна стратегія враховує основні базисні процеси в організації і в її зовнішньому середовищі, можливості зростання інноваційного потенціалу організації [34, с.132].
Саме інноваційні стратегії є основою сучасного інноваційного менеджменту в умовах постійних змін навколишнього середовища.
Кризова ситуація в інноваційній сфері української економіки зумовлена насамперед відсутністю інноваційної стратегії в управління інноваційною діяльністю. На думку дослідників, головною метою інноваційної стратегії в нашій державі є запобігання розпаду науково-інноваційної сфери і створення передумов для швидкого та ефективного впровадження технічних і технологічних інновацій у всіх сферах господарської діяльності, забезпечення структурно-технологічної передумови як на рівні підприємств, так і економіки в цілому.
В основі розробки інноваційної стратегії мають лежати стратегічні управлінські рішення, які:

  • орієнтовані на майбутнє і на постійні зміни середовища;
  • пов'язані з залученням значних матеріальних ресурсів, широким використанням інтелектуального потенціалу;
  • характеризуються гнучкістю, здатністю адаптуватися до змін ринкових умов;
  • ураховують неконтрольовані організацією зовнішні чинники.

Інноваційними стратегіями можуть бути:

  • інноваційна діяльність організації, що спрямована на одержання нових продуктів, технологій і послуг;
  • застосування нових методів виробництва, маркетингу й управління;
  • перехід до нових організаційних структур;
застосування нових видів ресурсів і нових підходів до використання традиційних ресурсів

ДІАГНОСТИКА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА
Облік, аналіз і аудит дебіторської і кредиторської заборгованості на підприємстві
Облік, аналіз і аудит розрахунків зі страхування
ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ ДЕБІТОРСЬКОЇ ТА КРЕДИТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ З РОЗРАХУНКАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
АНАЛІЗ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВА
АНАЛІЗ ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБОРОТНИХ КОШТІВ
ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК УПРАВЛІНСЬКОГО ТА ФІНАНСОВОГО АНАЛІЗУ
ВИКОРИСТАННЯ, РОЗРАХУНОК І АНАЛІЗ ГРОШОВИХ ПОТОКІВ
ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ З МЕТОЮ ПОШУКУ ШЛЯХІВ ПІДВИЩЕННЯ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ
ПРИБУТОК, ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗРАХУНОК ФІНАНСОВИХ КОЕФІЦІЄНТІВ
УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДПРИЄМСТВА
Анализ хозяйственной деятельности предприятия
АНАЛІЗ ГРОШОВИХ КОШТІВ ПІДПРИЄМСТВА
Облік, аналіз і аудит розрахунків з оплати праці
ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ ДЕБІТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ
Фінансовий аналіз прибутку і рентабельності підприємства та шляхи їх зростання
ФІНАНСОВИЙ АНАЛІХ ДЕБІТОРСЬКОЇ ТА КРЕДИТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ З РОЗРАХУНКАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views