1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ВИКОРИСТАННЯ, РОЗРАХУНОК І АНАЛІЗ ГРОШОВИХ ПОТОКІВ
ВСТУП 1
Розділ 1. Теоретичні основи сутності грошових потоків підприємства 3
1.1. Грошові потоки підприємства та їх класифікація 3
1.2. Фактори, що визначають стан грошових потоків підприємства 7
1.3. Методичні підходи до аналізу стану та ефективності управління грошовими потоками підприємства 10
Розділ 2. Аналіз стану та структури грошових коштів на підприємстві 27
2.2. Аналіз обсягу і структури грошових потоків 27
2.2 Аналіз рівномірності, синхронності та збалансованості грошових потоків підприємства 30
2.3. Аналіз ефективності управління грошовими коштами підприємства 34
Розділ 3. Шляхи покращення стану грошових розрахунків підприємства 35
Висновки 38
Список використаних джерел 42
Додатки 45
Інтервал:
1
Кількість сторінок:
48
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
На обсяг та структуру грошових потоків впливає значна кількість факторів, які можна класифікувати за наступними ознаками.
За джерелами походження :
Фактори зовнішнього характеру – це система умов зовнішнього середовища, які впливають на обсяг й структуру находження та витрачання грошових коштів.
Фактори внутрішнього характеру, що формуються в середні підприємства і впливають на обсяг та структуру грошових потоків підприємства.
За видами діяльності підприємства:
Фактори, що генеруються операційною діяльністю – це система параметрів зовнішнього та внутрішнього середовища, які визначають умови ведення операційної діяльності і, відповідно, впливають на стан і структуру грошових потоків цього виду.
Фактори, що генеруються інвестиційною діяльністю – це система параметрів зовнішнього та внутрішнього середовища, які визначають умови здіснення інвестиційної діяльності і, відповідно, впливають на стан і структуру грошових потоків цього виду.
Фактори, що генеруються фінансовою діяльністю – це система параметрів зовнішнього та внутрішнього середовища, які визначають умови здійснення фінансової діяльності і, відповідно, впливають на стан і структуру грошових потоків цього виду.
За напрямом руху грошових коштів.
Фактори, що визначають обсяг та структуру позитивного грошового потоку – сукупність умов формування надходження грошових коштів.
Фактори, що визначають обсяг та структуру від`ємного грошового потоку – сукупність умов формування витрачання грошових коштів.
Формування грошових потоків підприємства відбувається під впливом сумісної та одночасної дії різних за своїм походженням і характером факторів:
Фактори, що визначають стан та структуру позитивного грошового потоку - можливості формування позитивного грошового потоку є результатом сукупного впливу факторів зовнішнього та внутрішнього характеру, які формуються в сфері операційної, інвестиційної та фінансової діяльності підприємства.
Фактори зовнішнього характеру визначають загальні умови функціонування підприємства. До числа цих факторів належать загальна макроекономічна ситуація, стан та спрямованість законодавства, що регулює підприємницьку діяльність, стан платіжної дисципліни в державі, кон`юнктура ринка збуту, кон`юнктура фінансового ринку тощо. Ці фактори не залежать від діяльності окремого підприємства, але обумовлюють його потенційні можливості по формуванню грошових коштів. Чим сприятливіша макроекономічна ситуація, ліберальніше до підприємця господарське право та господарство, чим вищий попит на споживчому ринку, тим краща пропозиція на фінансовому ринку, тим кращі можливості підприємства по формуванню грошових коштів.
Фактори внутрішнього характеру залежать від характеру та специфіки діяльності самого підприємства. На рівні підприємства можливості формування позитивного грошового потоку визначається наступними факторами:
В сфері операційної діяльності:
організація маркетингової діяльності: вивчення споживачів, прогнозування їх потреб, визначення форм, методів збуту продукції, проведення рекламної діяльності.
організація закупівельної діяльності: виробу постачальників оцінки та селективного відбору комерційних пропозицій по закупівлі сировини, організація товаропостачання;
організація виробничого процесу, залучання необхідних матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, визначення способів їх найбільш ефективного використання;
обсяг виручки від реалізації продукції підприємства, рівень цін на продукцію;
кредитна політика підприємства, стан дебіторської заборгованості.
Логіка впливу перелічених факторів на обсяги формування грошових коштів може бути визначена наступним чином: джерелом утворення грошей є факт реалізації товарів, здіснення акту купівлі–продажу. На досягнення цього результату і повинна бути спрямована діяльність по управлінню факторами для максимізації находження грошових коштів.
В сфері інвестиційної діяльності:
вибір інвестиційної програми підприємства, тобто переліку реальних інвестиційних проектів , що визначаються доцільними до реалізації;
склад інвестиційного портфеля: рівень доходності та ліквідності окремих фінансових інструментів;
можливість виходу з проектів у разі їх недостатньої ефективності та формами, що використовуються для цього;
можливість продажу частини основних засобів і нематеріальних активів, їх стан та можлива ціна реалізації.
В сфері фінансової діяльності:
інвестиційна привабливість підприємства для зовнішніх інвесторів, що визначає можливість ефективного розміщення додаткової емісії акції;
кредитоспроможність підприємства по обслугованою зовнішніх боргів, що визначає можливість підприємства залучити банківські кредити;
наявна структура капіталу, обсяг кредитів та позик, терміни їх повернення;
імідж та ділова репутація підприємства.
Фактори, що визначають обсяг та структуру від`ємного грошового потоку підприємства - потреба у використанні грошових коштів підприємства також залежить від факторів зовнішнього та внутрішнього характеру, проте їх перелік та напрям впливу має істотні особливості.
До найважливіших факторів зовнішнього характеру належить:
кон`юнктура ринків товарних, трудових та матеріальних ресурсів, яка визначає ціни їх закупівлі податкове та митне законодавство, яке обумовлює розміри витрачання грошових коштів на сплату податків, митних зборів, інших обов'язкових платежів;
інвестиційний клімат країни, який обумовлює доцільність та обсяги інвестиційних вкладень підприємства;
кон'юнктура фінансового ринку, під впливом якої формуються процентні ставки за банківські кредити, необхідний рівень сплати дивідендів по акціям підприємства тощо.
Значно більшим чином потреба у використанні грошових коштів визначається впливом внутрішніх факторів, до складу яких належать:
В сфері операційної діяльності:
обсяг постійних витрат та їх частка в загальному обсязі витрат підприємства;
рівень змінних грошових витрат;
ефективність закупівельної діяльності, проявом якої є рівень цін закупівлі сировини (товарів) порівняно із середньоринковим рівнем, система розрахунків з постачальниками;
чисельність персоналу підприємства, ефективність управління залученням, використанням та стимулюванням персоналу;
обсяги та склад основних засобів підприємства, їх вік, ремонтна політика підприємства;
довжина операційного циклу та його окремих складових.
В сфері інвестиційної діяльності:
стратегічні цілі підприємства щодо темпів та напрямів розвитку;
стан основних засобів та нематеріальних активів і необхідність їх оновлення;
інвестиційна програма підприємства, її загальний обсяг, терміни і графік її освоєння;
інвестиційний портфель підприємства.
В сфері фінансової діяльності:
обсяг зовнішнього фінансування, терміни надання позик, необхідність їх фактичного погашення в певний період часу;
склад співвласників (акціонерів) підприємства, їх стратегічні цілі та економічні інтереси;
дивідендна політика підприємства, рівень та періодичність виплати дивідендів;
доцільність викупу власних акцій та обмеження кількості акціонерів підприємства, ризик зниження вартості акціонерного капіталу в результаті їх продажу на вторинному ринку тощо.
Потреба у використанні грошових коштів формується під впливом багатьох факторів, які не завжди є керованими з боку підприємства. Грошові потоки, пов'язані з використанням грошових коштів, за розмірами та ритмічністю, як правило, не співпадають з процесами формування грошових коштів, оскільки це обумовлюється впливом факторів різної сукупності. Розбалансування грошового обороту, неплатоспроможність підприємства має суттєве, навіть катастрофічне значення для підприємства, створює загрозу виникнення ситуації банкрутства. Саме тому необхідне детальне вивчення факторів, що обумовлюють формування позитивного і від'ємного грошових потоків та їх аналіз при розробці політики управління грошовими потоками підприємства.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.