Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Діти групи соціального ризику

Дисципліна:

Соціальна робота

Ключові слова роботи:

соціального ризику , дітей групи , Питання дітей вулиці, дітьми вулиці

ID роботи:

4255

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Характеристика дітей групи „соціального ризику” 5
1.1. Поняття дітей групи „соціального ризику” 5
1.2. Питання дітей вулиці на державному рівні 18
Розділ 2. „Діти вулиці” як група „соціального ризику” 22
2.1. Причини і наслідки для суспільства появи „дітей вулиці” 22
2.2. Сучасні „діти вулиці” (безпритульники): їх повсякденне життя і проблеми 40
Розділ 3. Соціально-педагогічні аспекти роботи з "дітьми вулиці" 53
3.1. Технології роботи соціального педагога з дітьми вулиці 53
3.2. Зарубіжний досвід роботи з "дітьми вулиці" 64
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 72

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

77

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Діти групи соціального ризику

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

соціально-економічних умов для розвитку і життєдіяльності індивідів у сім'ї та суспільстві, зміною функціонування виховних соціальних інститутів, девальвацією моральних суспільних цінностей значно зросла кількість соціальне дезадаптованих дітей. Така категорія осіб характеризується високими потенційними можливостями у здійсненні правопорушень, асоціальних дій. Це дає підставу розглядати їх як групу соціального ризику. Окрім того, небезпечність їхнього становища полягає і у прояві психічних деформацій, зокрема збільшення агресивності, жорстокості, байдужості, відчуженості, егоїстичності, зниженні рівня емпатійності, чуйності. Актуальність дослідження соціально-педагогічних передумов роботи з дітьми «групи ризику» у діяльності пояснюється з декількох причин: • значним зростанням кількості соціальне дезадаптованих дітей; • відсутністю у суспільстві чіткої системи з попередження і подолання явищ, які породжують соціальний тип «діти «групи ризику»; • зміною соціального устрою за останні десятиріччя, що спричинило зміну в діяльності та спрямованості виховних соціальних інститутів; • загостренням соціально-економічної, соціально-культурної ситуації у країні. "Група ризику" — поняття, яке широко використовують і педагоги, і психологи. У цю групу включаються підлітки, особливості розвитку яких створюють підвищену небезпеку поведінкових відхилень [35, с.80]. Під поняттям діти "групи ризику" можна мати на увазі наступні категорії дітей: • діти соціального ризику (з неблагополучних, дисфункційних, неповних сімей; бездоглядні діти, позбавлені батьківського піклування; які бродяжать, жебракують; діти, які постраждали від насилля); • діти, які характеризуються деформацією і соціального, і особистісного розвитку; • діти з труднощами в особистісному розвитку. Тобто, до осіб категорії групи ризику слід підходити диференційовано, що відображає ступінь девіантності: I. Важковиховувані, з труднощами у навчанні та вихованні. II. Соціальне занедбані, з неналежними суспільними умовами для розвитку. III. Педагогічне занедбані, із значним ступенем моральних деформацій. IV. Правопорушники, характер поведінки яких є асоціальним. V. Особи, які вчиняють дії, що підлягають кримінальному покаранню. Ознаками появи ризиків у поведінці індивіда є: 1) недисциплінованість; 2) низька виконавча дисципліна; 3) злість і агресивність; 4) замкнутість; 5) впертість; 6) непокора позитивним впливам; 7) спрямованість особистості на окремі негативні види асоціальної поведінки; 8) конфліктність; 9) неадекватність самооцінки. Негативні зміщення у свідомості індивіда мають прояв у поведінкових девіаціях. Проведені Бакун Т. дослідження показали, що з віком схильність до правопорушень збільшується: 5 клас - 10%, 6 клас - 29%, 8 клас - 33%, 9 клас -44%, 10 клас - 49%, 11 клас - 47% [4, с.91-95]. Це може бути пояснене наступним чином. Уявлення, погляди, цінності дитини породжені її хоч і невеликим, але вже життєвим досвідом. І якщо підліток краде, хуліганить, жорстоко поводиться стосовно іншої людини - він десь і колись впевнився в тому, що це правильно. Неповнолітній це побачив у реальному житті, оточенні. І цим хибним уявленням,

Контроль - як функція управління соціальної роботи
Діти групи соціального ризику
Конфлікти у молодих сім'ях
Основні стратегії, напрямки, форми та методи роботи соціальних служб
Стратегічне планування та його роль в сучасних умовах
СУТНІСТЬ І ТИПОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ ПРОЦЕСІВ
ВПЛИВ ШЛЮБНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН
ГЕНДЕРНІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ГЕНДЕРНИХ ВІДНОСИН
Зміст соціальної роботи в умовах катастроф
МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-РЕАБІІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З НЕПОВНОЛІТНІМИ ВИХОВАНЦЯМИ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ШКІЛ
МОТИВАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО ВИБОРУ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ-СИРОТАМИ В ІНТЕРНАТНИХ ЗАКЛАДАХ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ
РІЗНОВИДИ ГРУП У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ
СІМЕЙНІ ФОРМИ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ-СИРІТ
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕЛИКИХ СОЦІАЛЬНИХ ГРУП
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРУП ІЗ КРИМІНАЛЬНОЮ СУБКУЛЬТУРОЮ
ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ГРОМАД, ЩОДО РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views