Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти




Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas





Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой).

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Транзит вантажів через територію України

Дисципліна:

Міжнародне право

Ключові слова роботи:

Транзит, митних, режиму

ID роботи:

4457

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Загальна характеристика митно-правового режиму транзиту в Україні       8
1.1. Транзит як вид митно-правового режиму     8
1.2. Система джерел митно–правового режиму транзиту          26
Висновки до розділу 35
Розділ 2. Правове регулювання митних процедур щодо транзиту в Україні    38
2.1. Порядок митного оформлення товарів, що переміщуються через митну територію України в режимі транзиту         38
2.2. Організація митного контролю за транзитом            47
Висновки до розділу 56
Розділ 3. Адміністративна відповідальність за порушення порядку переміщення товарів в режимі транзиту            59
3.1. Поняття та види порушень митних правил щодо транзиту 59
3.2. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил   67
Висновки до розділу 78
ВИСНОВКИ  81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    88

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

97

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Транзит вантажів через територію України

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

Як відомо, у колишньому СРСР три чверті загального обігу зовнішньоторговельних і транзитних товарів перевантажувалися в басейнах Чорного і Балтійського морів.
За перші п’ять років самостійності держави обсяг перевезень товарів, що здійснювався, залізничним, морським, річковим і автомобільним транспортом загального користування України в порівнянні з 1991 роком зменшився майже в 3,5 рази. У тому числі знизився обсяг транзиту всіма видами транспорту [52, 79].
На сьогоднішній день біля п’ятдесяти відсотків транзитних перевезень, які повинні були б проходити територією України, здійснюються через країни Балтії та Білорусь. Ця ситуація зумовлена багатьма факторами. Країни-конкуренти, на відміну від України, провадять більш активну політику залучення транзиту, в тому числі шляхом створення нових транспортних коридорів, проведення пільгової політики стосовно ставок митних зборів, прийняття нормативних актів, що закріплюють спрощений і ефективний порядок митного контролю та оформлення. Конкурентноздатність держави в розглянутій галузі зумовлена існуючою дійовою системою законодавства про митну справу, що створює привабливі для іноземних перевізників умови. Транзит територією України є складовою частиною шляху, що починається та закінчується поза межами України. Тому залучення транзитних перевезень іноземних товарів, знаходиться у прямому зв’язку зі ступенем уніфікації національного законодавства про митну справу з міжнародними стандартами.
Зважаючи на всі ці фактори однією з головних передумов підвищення ролі України як транзитної держави стає визначення шляхів вдосконалення системи джерел митно-правового режиму, що має базуватися на всебічному теоретичному аналізі його сутності та умов функціонування.
Національне законодавство про митну справу не містить терміну “митно-правовий режим”. Транзит в ньому визнається одним з п’ятнадцяти митних режимів. Тому одержання достовірного наукового результату щодо правової природи транзиту можливе лише за умови проведення розмежування між поняттями “митний режим”, та “митно-правовий режим”. При цьому з’ясування змісту митно-правового режиму як виду адміністративно-правового режиму має проводитися на основі відповідних наукових розробок вчених-адміністративістів та фахівців з проблем митної справи.
Слово “режим” у повсякденному словживанні означає умови діяльності, роботи, існування чого-небудь. Іншими словами, режим можна визначити як певну сукупність правил (положень), що визначають умови існування та функціонування того чи іншого об’єкту.
В юридичній науці існують різні концепції щодо поняття правового режиму. Зокрема цій проблемі присвячені праці С.С. Алексєєва [34, 185], Д.М. Бахраха [39, 13], Ю.П. Битяка [44, 245], В.Б. Ісакова [41, 258], Н.І. Матузова та А.В. Малька [78, 17], І.С. Розанова [101, 84], О.Ф. Скакун [102, 538-539].
В.Б. Ісаков визначає правовий режим як соціальний режим певного об’єкта, закріплений правовими нормами і забезпечений сукупністю юридичних засобів [40, 258].
Найбільшу підтримку має концепція відомого теоретика права С.С. Алексєєва, відповідно до якої правовий режим є порядком регулювання, вираженим у комплексі правових засобів, що характеризують поєднання взаємодіючих між собою дозволів, заборон та позитивних зобов’язань та створюють особливе спрямування регулювання [34, 185]. Цю точку зору розділяють Н.І. Матузов та А.В. Малько [78, 17],  Ю.П. Битяк [44, 245], О.Ф. Скакун [102, 538-539] та інші. В свою чергу Д.М. Бахрах під правовим режимом розуміє систему норм права, яка регулює людську діяльність, відносини між людьми з приводу певних об’єктів [39, 13].
Таким чином, правовий режим можна визначити як систему норм права, що регулює суспільні відносини за допомогою засобів правового регулювання (дозволів, заборон, позитивних зобов’язань). При цьому критерієм розподілу правового режиму на галузеві види є засіб регулювання, який є для визначеного режиму найбільш характерним, домінуючим.  
Адміністративно-правовий режим - один з галузевих видів правового режиму - визначається в теорії адміністративного права як певна сукупність адміністративних засобів регулювання, встановлена централізованим порядком, імперативним методом юридичного впливу, який виявляється в тому, що суб’єкти правовідносин займають юридично нерівні позиції  [39, 202; 33, 246].  Продовжує залишатися предметом тривалої полеміки в науковій літературі перелік ознак адміністративно–правового режиму. Аналіз досліджень Д.М. Бахраха [39, 201-228], С.О. Кузніченка [75, 20-21], О. Нападистого [84, 70], Ю.А. Тихомірова [107, 400] дозволяє встановити основні ознаки адміністративно-правового режиму. До них належать: сукупність нормативно закріплених правил режиму;

Застовування колізійних норм щодо спадкування в міджнародному приватному праві
Зовнішньоекономічні договори (контракти)
Зовнішньоторгівельні угоди
Імплементація норм міжнародного екологічного права в національне законодавство України
Історичний аспект виникнення та становлення звичаєво-правових відносин
Поняття сучасного міжнародного правопорядку
Походження терміну міжнародне приватне право
Проблеми навколишнього середовища в сучасних міжнародних відносинах
Транзит вантажів через територію України
Трудові відносини з іноземним елементом та джерела їх правового регулювання
Укладення багатосторонніх договорів в рамках і під егідою міжнародних організацій
Україна і міжнародне право
ВЗАЄМНІСТЬ ЩОДО ФІЗИЧНИХ ОСІБ У МІЖНАРОДНОМУ ПРИВАТНОМУ ПРАВІ
ДОГОВІР МІНИ (БАРТЕРУ)
Загальна характеристика правового статусу іноземних суб'єктів господарської діяльності в Україні
КОЛІЗІЙНІ НОРМИ - ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТРУКТУРИ ТА ВИДИ
МІЖНАРОДНЕ БАНКІВСЬКЕ ПРАВО
ПОНЯТТЯ ШЛЮБУ І УМОВИ ЙОГО РЕЄСТРАЦІЇ
СУБ'ЄКТИ МІЖНАРОДНОГО ПРИВАТНОГО ПРАВА
ФІЗИЧНІ ОСОБИ У МІЖНАРОДНОМУ ПРИВАТНОМУ ПРАВІ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views
TOPlist