Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Недержавні культурно-мистецькі організації

Дисципліна:

Соціологія

Ключові слова роботи:

недержавних , культурно-мистецьких , організацій, фінансування

ID роботи:

4337

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Взаємовідносини недержавних культурно-мистецьких організацій із державною владою           5
1.1. Місце недержавних культурно-мистецьких організацій у соціально-культурній сфері    5
1.2. Проблеми діяльності недержавних культурно-мистецьких організацій     10
Розділ 2. Джерела фінансування діяльності недержавних культурно-мистецьких організацій          12
2.1. Фінансові джерела діяльності українських недержавних неприбуткових організацій культури і мистецтва            12
2.2. Форми фінансування діяльності неприбуткових культурно-мистецьких організацій       15
Розділ 3. Державна підтримка розвитку недержавних культурно-мистецьких організацій    21
3.1. Проблеми необхідності державної підтримки розвитку недержавних культурно-мистецьких організацій            21
3.2. Концепція Державної цільової програми підтримки культури і мистецтва на період до 2012 року      27
ВИСНОВКИ  38

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         40

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

41

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Недержавні культурно-мистецькі організації

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

державних органів у сфері культури включає Міністерство культури і мистецтв України, якому прямо підпорядковані понад 130 національних та державних установ, закладів, підприємств культури і мистецтва, а також 24 обласних і 2 міських (Київ та Севастополь) управлінь культури, які мають подвійне підпорядкування – Міністерству культури і мистецтв України та відповідним обласним, Київській і Севастопольській міським державним адміністраціям. У свою чергу, обласним і міським управлінням культури підпорядковані районні відділи культури, що є структурними підрозділами районних державних адміністрацій. В Автономній Республіці Крим діє Міністерство культури АРК, підпорядковане Раді Міністрів Автономної Республіки Крим (питання музеїв, бібліотек, театрів, інших закладів культури, історико-культурних заповідників віднесено Конституцією України до сфери нормативного регулювання АРК). Актуальними й гострими залишаються проблеми міжвідомчої взаємодії у культурній сфері, значні ділянки якої опинилися поза впливом Мінкультури (зокрема, книговидавнича справа, засоби масової інформації, особливо електронні, які в наш час стали головним каналом культурної комунікації для широкого загалу). Яскравим прикладом нецілісності державної політики щодо культури є той факт, що така першорядна ланка національної культури, як література, що впродовж минулих століть відіграла унікальну роль у процесах націєтворення, взагалі опинилася практично поза «опікою» органів державної виконавчої влади. Національна спілка письменників України, яка в минулому відігравала роль своєрідного «міністерства літератури», сьогодні дедалі більше набуває рис творчої асоціації (до того ж - однієї з декількох), що об’єднує письменників (і має вельми обмежені фінансові можливості). А окремі функції підтримки літератури виявилися розпорошеними між декількома органами виконавчої влади (Мінкультури, Міносвіти і науки, Держтелерадіо), причому для жодного з названих органів ці функції не є пріоритетними. За розмірами видатків на культуру й мистецтво та кількістю підпорядкованих їм закладів деякі регіональні управління культури (наприклад, міське у столиці Києві) можна порівняти з Міністерством культури і мистецтв, однак загалом регіональна культурна інфраструктура має інакший вигляд, аніж та, що перебуває в загальнодержавній власності: в регіонах кількісно домінують клубні заклади, бібліотеки, кінотеатри та школи естетичного виховання. Практично у всіх обласних центрах існують театри, краєзнавчі, історичні та художні музеї, філармонії, а в найбільших містах (Львів, Харків, Одеса, Донецьк, Дніпропетровськ) - ще й оперні театри та симфонічні оркестри. Очевидно, що роль такої потужної інфраструктури в розвитку національної культури - важко переоцінити, а тому Уряд, зокрема - Міністерство культури й мистецтв не можуть втрачати на неї свого впливу [10, с.34]. Формально регіональні органи управління культурою перебувають у подвійному підпорядкуванні – ОДА та Мінкультури, однак вплив і роль останнього – доволі слабкі. Тому Мінкультури усі останні роки намагалося вибудувати якісь нові механізми регіональної політики. Питання взаємодії Міністерства культури і мистецтв з регіональними органами культури були постійним об’єктом уваги Мінкультури. З огляду на обмеженість своїх фінансових та організаційних можливостей щодо впливу на розвиток культури в регіонах, Мінкультури України удавалося до такого механізму культурної політики, як здійснення “ролі лідера” в конкретних культурницьких ініціативах, тобто пропонувало регіонам застосувати у себе механізми та заходи, вже апробовані на загальнодержавному рівні – такі, наприклад, як цільові програми розвитку культури, стипендії та гранти для талановитих митців тощо. На сьогоднішній день у більшості областей, у багатьох містах розроблені й затверджені регіональні програми розвитку культури. Подібні програми багатьох областей, зокрема - Вінницької, Одеської, Івано-Франківської, Чернівецької, Кіровоградської, - мають чітку побудову, конкретизовані, у вступній частині містять аналіз стану галузі і визначення конкретних завдань. У них передбачено зміцнення матеріально-технічної бази закладів культури, підтримку творчих спілок та творчої молоді, професійного мистецтва, підготовку та перепідготовку кадрів, охорону культурної спадщини, організацію змістовного дозвілля населення та ін. У багатьох областях (Одеська, Харківська, Черкаська, Сумська) засновані щомісячні стипендії митцям та творчій молоді, а в Чернігівській області - щомісячно виплачуються стипендії членам творчих спілок. Мінкультури надає також підтримку

Громадські організації як суб'єкти розвитку культури
Вплив засобів масової інформації на формування особистості
Маргінальні групи в сучасному українському суспільстві
Моделювання управлінських рішень та практика застосування моделей управління в соціально-культурній сфері
Недержавні культурно-мистецькі організації
Підприємництво як предмет соціально-психологічного дослідження
Прогнозування розвитку соціально-культурної сфери України
Соціально-культурні трансформації в світлі глобальних процесів
ГЕНДЕРНА НЕРІВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЖІНКИ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
ГЕНДЕРНА НЕРІВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЖІНКИ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
Соціальні послуги для малозабезпечених в Україні
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРУП З КРИМІНАЛЬНОЮ СУБКУЛЬТУРОЮ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views