1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ГЕНДЕРНА НЕРІВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЖІНКИ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
ВСТУП 3
Розділ 1. Методологічні засади впровадження гендерного підходу в Україні 6
1.1. Теоретичні засади дослідження гендерної нерівності в Україні 6
1.2. Становлення та розвиток гендерної ідентичності в Україні 17
Розділ 2. Характеристика гендерних відносин у сфері сімейного життя 32
2.1. Гендерна складова виховного процесу сучасної української сім’ї 32
2.2. Гендерно-рольовий розподіл сімейних обов’язків 38
Розділ 3. Методи вирішення проблеми гендерної нерівності в Україні 51
ВИСНОВКИ 62
літературА 66
ДОДАТОК 69
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
69
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Дане дослідження здійснено Українським інститутом соціальних досліджень у межах реалізації проекту “Формування гендерного паритету в контексті сучасних соціально-економічних перетворень” за фінансової підтримки Канадського агентства міжнародного розвитку, Посольства Канади в Україні та Канадсько-українського гендерного фонду [9].
Соціально-економічні трансформації, що відбуваються в українському суспільстві в останні десятиріччя, супроводжуються докорінними змінами у людській свідомості, ламанням консервативних стереотипів. Зокрема, спостерігається трансформація соціальних та культурних моделей поведінки жінок і чоловіків, демократизація міжгендерних відносин у всіх сферах життя, в тому числі приватній. Суттєво змінилося ставлення до ролі і місця жінки в суспільстві та родині.
Тому дуже важливо, що навіть за сучасних умов, складних для родини як в економічному, так і в психологічному плані, більшість респондентів, які брали участь в опитуванні, все ж вважають сім'ю здатною повноцінно реалізувати свою виховну функцію. При цьому гендерний фактор не був значимим у відповідях на запитання "Як Ви гадаєте, чи здатна сім'я реалізувати функцію повноцінного виховання дітей в сучасних умовах?". Ствердно відповіли на нього 59% чоловіків і 55 % жінок, заперечно - відповідно 33 і 38% респондентів.
Проте певні розбіжності у відповідях на це запитання спостерігаються залежно від освіти респондентів. Так, найменш оптимістичною є позиція респондентів обох статей з найнижчим рівнем освіти - початковою середньою: 19% чоловіків і 16% жінок з цієї групи вважають сім'ю повністю нездатною забезпечувати виховний процес.
Серед чоловіків з повною середньою, базовою вищою або повною вищою освітою таких виявилось лише 7%, а серед жінок з цим твердженням погоджуються 6% опитаних з повною вищою, 9% - з повною середньою, 10% - з базовою вищою і 13% - з базовою середньою освітою. Навпаки, серед тих, хто абсолютно впевнений у виховному потенціалі сім’ї, переважали чоловіки з базовою вищою (20%), повною середньою і повною вищою освітою (по 18% відповідно), тоді як серед респондентів з початковою освітою вони становили лише 8%. Серед жінок впевненість щодо здатності сім'ї виконувати виховну функцію зростає відповідно рівню освіти. Важливо зазначити, що серед опитаних обох статей з найнижчим освітнім рівнем виявився і найбільший відсоток тих, хто не зміг відповісти на поставлене запитання, що те ж можна вважати ознакою недостатньо свідомого ставлення до процесу виховання в родині [9].
Таблиця 2.1.
Розподіл відповідей респондентів на запитання "Як Ви гадаєте, чи здатна сім'я реалізувати функцію повноцінного виховання дітей в сучасних умовах?", %
Чоловіки
Жінки
Повністю здатна
18
16
Скоріше, здатна, ніж нездатна
41
39
Скоріше, нездатна, ніж здатна
25
28
Повністю нездатна
8
10
Важко відповісти
8
7
Оцінка як жінками, так і чоловіками основних факторів, що можуть стати перешкодами для повноцінного виховання дітей, суттєво не відрізняється. Обидві групи опитаних головною причиною неспроможності сім'ї дати дітям якісне виховання вважають матеріальні проблеми - відповідно 82 і 81 %. На другому місці за шкалою оцінки - брак часу, що вважають проблемою 49% жінок і 46 % чоловіків. Майже не відрізняються відповіді представників обох статей щодо значущості рівня педагогічної підготовки батьків для ефективності сімейного виховання. Приблизно третина опитаних (30% жінок і 29% чоловіків) вбачають загрозу дієвості виховного процесу саме у недостатній обізнаності дорослих з педагогічних питань. Нерозуміння важливості виховання дітей родиною вважається респондентами проблемою приблизно такого ж рівня, з тією різницею, що чоловіки дещо більше схильні вбачати у цьому перешкоду, ніж жінки. Ствердні відповіді на це запитання дали 25% жінок і 29% чоловіків [9].
Таким чином, гендерний фактор не був значущим в оцінці можливих перешкод для сімейного виховання. Однак очевидна схильність обох груп опитаних вбачати причини перешкод для сімейного виховного процесу в зовнішніх факторах, таких, як матеріальні проблеми, брак часу, є тривожним симптомом, бо свідчить про недостатнє розуміння власної відповідальності батьків за долю своїх дітей і недооцінку вирішальної ролі індивідуальних зусиль і емоційного впливу для забезпечення їхнього майбутнього.
Таблиця 2.2
Оцінка респондентами основних перешкод для повноцінного виховання дітей батьками, %
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.