1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРУП З КРИМІНАЛЬНОЮ СУБКУЛЬТУРОЮ
ВСТУП 3
1. Теоретико-методологічні основи психологічного забезпечення профілактики девіантної поведінки 6
1.1. Психологічна характеристика процесу формування особистості злочинця 10
1.2. Делінквентна поведінка та механізми її формування 13
2. Психологічні особливості девіантної поведінки злочинних груп 18
2.1. Організація та методика дослідження девіантної поведінки (психодіагностика) 18
2.2. Соціально-демографічна характеристика особистості злочинця 21
2.3. Психологічні особливості прояву девіантної поведінки злочинних груп 24
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
36
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Глибоке вивчення індивідуально-психологічних особливостей особистості дітей з девіантною поведінкою, а також їх найближчого соціального оточення - важлива складова ранньої профілактики правопорушень неповнолітніх, фактично - одна з найважливіших передумов ефективності профілактичної роботи.
У вирішенні цього завдання основна роль, на нашу думку, повинна належати психологічній службі в системі освіти (шкільна психологічна служба), оскільки на сьогоднішній день ні працівники правоохоронних органів, ні навіть педагоги не мають достатнього рівня психологічної підготовки, щоб отримати достовірну, об'єктивну, повну інформацію про особливості психіки неповнолітнього правопорушника [36, с.45].
І хоч в цілому успішна профілактика правопорушень неповнолітніх обов'язково передбачає взаємодію педагогів, батьків, психологів, медиків, правоохоронних органів, громадськості і т.д., вивчення особистості неповнолітніх, схильних до правопорушень, безперечно, стосується в першу чергу шкільної психологічної служби.
Підкреслимо, що в процесі вивчення особистості учня з девіантною поведінкою, його найближчого соціального оточення з метою виявлення причин протиправної поведінки, для психолога основне значення має власне психологічна діагностика. Так, наприклад, вивчаючи сім'ю неповнолітнього, його оточення в школі та за її межами, входження в неформальні групи, для психолога важливо не просто зафіксувати той чи інший факт, наприклад, участь неповнолітнього в якомусь неформальному об'єднанні, але виявити, які потреби він задовольняє при цьому: хоче самоутвердитися чи відчути себе більш Захищеним у групі, реалізувати мотивацію дружнього спілкування чи задовольнити, потребу в алкоголі, наркотиках, отримати сексуальне задоволення тощо.
Надзвичайно важливо простежити шлях який привів неповнолітнього в дану групу, виявити суб'єктивне ставлення підлітка до себе, своєї поведінки, групи. Все це має важливе значення для організації подальшої роботи з неповнолітнім.
Виявлення так званих психобіологічних передумов асоціальної поведінки, які ускладнюють соціальну адаптацію індивіда має важливе значення в роботі шкільного психолога в зв'язку з превентивною практикою, тому що дозволяє проводити корекційно-профілактичну роботу з врахуванням всіх факторів, які могли зумовити відхилення у поведінці неповнолітнього. Несприятливі біопсихологічні фактори вимагають додаткових заходів впливу, причому, як правило, не тільки психолого-педагогічних, але й медичних.
В процесі нашого дослідження ми переконались, що психолог повинен звертати особливу увагу на можливу патологію потреб і потягів: нервові і психічні захворювання та пограничні стани, що підвищує збудженість нервової системи, зумовлює неадекватну реакцію і ускладнює соціальний контроль за діями; успадковані захворювання, особливо ускладнені алкоголізмом; психофізіологічне перевантаження, конфліктні ситуації, іноді несприятливе середовище, що може привести до психосоматичних, алергічних, токсичних захворювань.
При вивченні причин девіантної поведінки неповнолітніх важливими є аналіз особистості у взаємодії з середовищем, оскільки така поведінка породжується не особистістю
чи
середовищем, а саме їх взаємодією.
В ряді випадків ця взаємодія, якщо вона має місце на протязі тривалого періоду, сильно впливає на особистість і породжує не окремі протиправні поступки, а стійку протиправну орієнтацію. Така особистість здатна здійснювати правопорушення навіть при зміні соціальних
умов.
Отже, сформулюємо основні положення підходу до вивчення особистості неповнолітнього з девіантною поведінкою:
- особистість вивчається як складна система, в якій виділяються елементи., що мають безпосередній чи опосередкований зв'язок з девіантною поведінкою;
- особистість пізнається через діяльність, через взаємодію з соціальним середовищем;
- не тільки особистість та її діяльність, але обов'язково соціальне середовище (особливо мікросередовище) повинні бути в полі зору психолога.
Досліджуючи проблему відхилень у поведінці неповнолітніх, ми дотримувались певних принципів, насамперед, принципу об'єктивності вивчення психічних явищ.
Даний принцип передбачає розгляд любих психічних явищ в єдності з тими зовнішніми причинами і внутрішніми умовами, в яких вони виникають і проявляються.
Принцип об'єктивності вимагає вивчати особистість в процесі її діяльності, тому що про психічні особливості людини можна судити тільки по її реальних діях.
Психічні явища необхідно вивчати як в найбільш типових для учня умовах, так і в нетипових [38, с.131].
Принцип об'єктивності полягає також в тому, що позиція дослідника ні в якій мірі не повинна впливати на результати дослідження, їх інтерпретацію.
Іншим важливим принципом проведення психолого-педагогічних досліджень є вивчення психічних явищ в їх розвитку. Це означає, що увага дослідника повинна бути спрямована не тільки на вивчення тих якостей і властивостей особистості учня, які вже сформувалися, але й на ті, які можуть сформуватися в перспективі. Якщо психолог не буде дивитися вперед і передбачати можливий майбутній розвиток кожного учня, цебуде неможливо цілеспрямовано планувати всю навчально-виховну роботу.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.