1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Функції релігії та релігійних організацій у суспільстві
ВСТУП 3
1. Соціальна зумовленість релігії 5
2. Функції релігії та релігійних організацій у суспільстві 10
ВИСНОВКИ 17
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 19
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
20
Рік написання:
2010
Ціна:
за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами
КОНТАКТИ
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Питання соціальної зумовленості релігії, її функцій, що реалізуються в суспільстві, розглядалися багатьма дослідниками (Бондаренко В., Кальниш Ю., Разумков О. та ін.). У той же час ще недостатньо вивчена закономірність взаємозв'язку релігії і політики через ті функції, які реалізуються ними в суспільстві. Генеза політики і релігії зі всією очевидністю виявляє у них появу своєрідного "інстинкту самозбереження", вираженого в необхідності забезпечення стабільності існуючої системи. Як наслідок, будь-який суспільний і державний устрій передбачає одночасно наявність, з одного боку, системи правових норм, що реалізуються органами примусу (армія, суд, прокуратура, спецслужби і ін.), з іншого - системи моральних установок, що змушують людей виконувати і поважати закони. Як відзначав Д.Белл: "при всеохоплюючому нормальному порядку виправдання справедливості таких норм коріниться в системі цінностей, що розділяються людьми". Історично релігія як спосіб свідомості, оснований на вихідних цінностях, послужила основою загальновизнаного морального порядку. Релігія, що забезпечує виконання морального порядку, допомагає політиці в підтримці суспільної солідарності, тобто окремі функції політики і релігії можуть бути аналогічними.
У найновіший час питання взаємозв'язку і відмінності між священним та світським досить глибоко дослідив Е. Дюркгейм, за яким людина сама створила дуалізм духу й матерії, природи й історії, священного й земного. Відчуття й емоційні зв'язки, що поєднують людей, утворюють ядро будь-якого соціального існування. Звідси він зробив висновок, що релігія є свідомістю суспільства, яка допомагає людям у формуванні й реалізації функції світогляду.
Антропологічна генеза виняткових властивостей людської свідомості - віри і релігії (як віри в надприродне) коріниться в глибоких надрах історії. І хоча культова практика розпочинається вже в первісних суспільствах, особливим моментом становлення цивілізації є виникнення соціальної категорії осіб, які професійно займаються задоволенням релігійних потреб людей. З розкладом первісного суспільного ладу із загальної маси виокремлюється група жерців і духовенства, закладаючи основи для утворення церкви як специфічного соціокультурного феномена. Ще в первісному суспільстві така група опиняється в постійній взаємодії з суспільними інститутами влади. Особливої ролі ця взаємодія набуває з виникненням і розвитком держави.
Унікальними писемними пам'ятками, що певним чином відображають не тільки зміст релігійних віровчень, а й взаємовідносини між церквою і державою, є давньоєгипетські написи, Веди та Упанішади давніх індійців тощо.
Вчені стародавнього світу приділяли значну увагу роздумам про природу божественного і вплив її на перебіг земного життя людини та формування відносин у суспільстві. Так, Конфуцій, відстоюючи міцну державну владу, стверджував, що правитель має божественну сутність, тому що воля неба поширюється на суспільне життя.
Вже в античній Греції політика почала відокремлюватися від релігії. Схильність до інституалізації останньої проявляється в роздумах Платона про релігію та її стосунки з державою. У ХХ книзі "Законів" він подає широку картину розвитку релігійного права. На думку Платона, релігія має підлягати нагляду й управлінню державою. Він закликає до заборони будь-яких видів неофіційних релігій і вважає, що всі церемонії мають здійснюватися в народних храмах уповноваженими жерцями. Тенденція до зближення держави і церкви, виявлена ще Платоном, відстежується в працях Цицерона і Сенеки, а пізніше - апологетів християнства.
Починаючи з часів імператора Костянтина Великого спостерігається вплив християнського віровчення на державну законотворчість. Метою цього впливу було у будь-який спосіб забезпечити офіційний статус християнської церкви і сприяти реалізації церковної політики. Типовими змінами у законодавстві, яке започаткувала церква на захист своїх інтересів, були право на майнову спадщину, узаконення церковних судів, право нагляду за добродійними акціями, введення законів проти єретиків.
У кінці VI ст. в європейських державах сформувалася загальноцерковна концепція, яку прийнято називати вченням про "два мечі", або про дві влади. Вона ґрунтовно відрізнялася від античної ідеї всесвітньої спільноти, оскільки, на думку отців церкви, вона (церква) була всезагальним феноменом, так само як і держава
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.