Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти




Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas





Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой).

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


ФОРМИ ДЕРЖАВНОГО УСТРОЮ - ПОНЯТТЯ І ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

Дисципліна:

Теорія держави і права

ID роботи:

4086

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Формування історичних поглядів на форму державного устрою       6
Розділ 2. Теоретичні проблеми форми державного устрою в Україні   13
Розділ 3. Загальна характеристика форм державного устрою     20
3.1. Унітарна держава          20
3.2  Федерація           22
3.3. Конфедерація     26
ВИСНОВКИ  30

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         33

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

34

Рік написання:

2010

Ціна:

60 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

Проблема державного устрою належить до загальнонаукових проблем політичних, конституційно-правових інститутів, які є визначальними для політичної системи держави. Тому державний устрій України є визначальним для конституційної системи сучасної Української держави.
Основною рисою багатьох наукових теорій державного устрою України було прагнення до об’єднання всіх етнічних українських земель, тобто до соборності України, отже, прихильність більшості теоретиків української державності до побудови в Україні саме унітарної держави, хоча термін “унітарність” став широко використовуватися в науковому обігу тільки останнім часом.
Теорії державного устрою України дорадянського періоду не були достатньо обгрунтованими і чітко сформульованими, відтак на початку ХХ століття в українському середовищі не було жодної завершеної концепції державного устрою України. Причиною цього були тривала відсутність або перервність української державності, отже, відсутність політичної суб’єктності держави та її частин.
Радянська суспільна наука розглядала проблему державного устрою виключно в контексті ленінської теорії держави, і насамперед обгрунтовувала легітимність існування Радянського Союзу та його суб’єктів — союзних республік.
У сучасній науковій літературі саме проблемі державного устрою приділяється мало уваги, хоча майже в кожному підручнику з політології, основ держави і права, з конституційного, державного права зарубіжних країн, порівняльного конституційного права є окремий розділ про державний устрій, його види та форми.
Окремі аспекти проблеми державного устрою розглянуто у низці статей сучасних українських науковців: М.С.Кармазіної, О.В.Картунова, Л.І.Кормич, І.Ф.Кураса, О.М.Мироненка, Ю.І.Римаренка, Д.В.Табач­ника, В.М.Шаповала, Ю.С.Шемшученка [4, с.56-57].
Питання державного устрою, форм правління перебували в центрі уваги політико-правової думки на всіх етапах її розвитку. Тому дослідження еволюції поглядів видатних мислителів і політичних діячів, класиків світової і вітчизняної політичної та юридичної думки (О.Бочковського, І.Лисяка-Рудницького, Л.Ребета, В.Старосольського, С.Томашівського, С.Шелухіна та ін.) на природу, сутність, особливості державного устрою як форми організації політичної влади на певній території є необхідною умовою вироблення наукових засад національно-державного устрою України.
Чимало різноаспектних питань взаємозв’язку політичної теорії і теорії права, конституційного права і національно-державного будівництва в історичному аспекті розвитку уявлень про форми правління, державний устрій розкрито у синтетичних дослідженнях з історії політичної думки, політико-правових учень, історії держави і права, зокрема працях В.П.Андрущенка, В.Д.Бабкіна, В.П.Горбатенка, В.О.Горбика, І.О.Кресіної, О.М.Мироненка, В.Ф.Панібудьласки, В.А.Потульницького, І.Б.Усенка.
Останнім часом в Україні сформувався новий напрям науки — етнодержавознавство, в рамках якого плідно розробляються концептуальні питання національно-державного будівництва.
Визначення понять, що охоплюються проблематикою державного ладу і державного устрою (унітаризму чи федералізму, різних типів автономії, територіальної організації влади та місцевого самоврядування, етнорегіональної, етнонаціональної політики, національно-державного будівництва і т.ін.) .........
Поглибленому дослідженню проблематики державного устрою сприяють видання історико-політологічних і правових документів, збірників аналітичних оглядів та рекомендацій.
Проте комплексних досліджень проблематики державного устрою України обмаль. Останнім часом науковці зверталися переважно до загальної проблеми українського державотворення, не диференціюючи її, розглядали більше атрибутику держави, а не її внутрішню організацію. Основна увага приділялася питанням інституційного характеру — адміністративно-територіального устрою в його нормативно-правових та управлінських функціях. Здебільшого поза увагою дослідників залишалися проблеми політичної суб’єктності центру і регіонів, а також Автономної Республіки Крим, нації в цілому та етнічних груп, територіальних громад, співвідношення централізаційних та регіоналістичних тенденцій та їх впливу на політичне життя в Україні, етнонаціональної та етнорегіональної політики.
Осмислення зазначених проблем має сприяти знаходженню і втіленню оптимального для України державного устрою, а відтак поліпшенню управління державою в цілому і вирішенню першочергових завдань національно-державного будівництва зокрема.
Усі зазначені чинники зумовлюють необхідність комплексного наукового дослідження державного устрою України як політичного інституту; виявлення його ролі й місця в політичній системі суспільства, структурі державного ладу; визначення основних принципів державного устрою в контексті світового політико-правового досвіду з метою вироблення цілісної концепції державного устрою України та практичних рекомендацій щодо вдосконалення і розвитку державного устрою України; реформування сучасного механізму держави як організаційної основи унітарного устрою України.

“Форма - зміст” індивідуалізує кожну конкретну державу, що

Верховенство права - поняття і застосування в Україні
Галузь права
Державна влада - її властивості і форми здійснення
Державний режим - характеристика основних видів
Законодавча техніка як інструмент створення тексту права
Закон серед інших правових актів
Міжнародно-правові стандарти захисту прав людини
Норми права та інші соціальні норми
Політика і право - проблеми взаємовпливу
ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ПРАВА
Право в системі нормативного регулювання суспільних відносин
Правові основи сучасної демократії
ПРАВОПОРУШЕННЯ
Тлумачення правових норм
ЗНАЧЕННЯ ФОРМИ ДЕРЖАВИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦСЛУЖБ
Правоохоронні органи в механізмі держави України
ФОРМА ДЕРЖАВНОГО ПРАВЛІННЯ - ПОНЯТТЯ І ВИДИ
ФОРМИ ДЕРЖАВНОГО УСТРОЮ - ПОНЯТТЯ І ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО - ПОНЯТТЯ, ОСНОВНІ ОЗНАКИ ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
ДЕМОКРАТІЯ У ПОЛІТИЧНОМУ ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА
ЗАКОННІСТЬ І ДЕМОКРАТІЯ
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВИ
НАЦИСЬКА МОДЕЛЬ ТОТАЛІТАРИЗМУ
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІСТИЧНОГО ПРАВА
ПОНЯТТЯ І ПРИНЦИПИ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ
ПОНЯТТЯ, ОЗНАКИ І КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАКОНІВ
ПРАВОПОРУШЕННЯ
РОЛЬ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА
СКЛАД ПРАВОПОРУШЕННЯ
Соціальна держава
ТИПОЛОГІЯ ТА ОСНОВНІ ТИПИ ДЕРЖАВ
ЮРИДИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
ЮРИДИЧНА ПРИРОДА СОЦІАЛЬНОЇ ДЕРЖАВИ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views
TOPlist