Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти




Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas





Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой).

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Право в системі нормативного регулювання суспільних відносин

Дисципліна:

Теорія держави і права

Ключові слова роботи:

права, регулювання, функції

ID роботи:

4383

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Поняття права       6
Розділ 2. Основні ознаки права в системі нормативного регулювання суспільних відносин            15
Розділ 3. Сутність та функції права у регулювання суспільних відносин          26
ВИСНОВКИ  32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         34

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

36

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Право в системі нормативного регулювання суспільних відносин

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

різноманітний час уявлень і суджень про право дозволяє виділити такі, що відрізняють право як регулятор суспільних відносин від інших, неправових, регулятивних засобів ознаки. 1. Право насамперед є сукупність, а точніше, система норм. Це не випадковий набір випадкових норм, а строго вивірена, упорядкована система цілком визначених правил поведінки. Як і будь-яка інша система, вона укладається з однопорядкових взаємозалежних і взаємодіючих елементів. Такими є норми права, або правила поведінки. Система повинна бути внутрішньо єдиною і несуперечливою. Виникаючі між її структурними елементами - нормами зв'язки, як і самі норми, повинні бути спрямовані на виконання строго визначених, регулятивних і інших функцій, на досягнення єдиних цілей. Щоб стати діючим і ефективним, право повинно скластися як цілісна, органічна система.
Це одна з неодмінних вимог і одночасно одна з ознак реального діючого права. У основі будь-якої системи норм, або правил поведінки, лежать як об'єктивні, так і суб'єктивні чинники. З об'єктивних чинників виділимо однотипні економічні, політичні, соціальні, ідеологічні й інші умови, що сприяють створенню і функціонуванню системи правових норм у тій або іншій країні. Як конкретні норми, так і їхня система в цілому не створюються стихійно, довільно, за бажанням і розсудом тих або інших осіб. Вони відбивають об'єктивні потреби суспільства і держави і проектуються на реально існуючі економічні, політичні й інші відношення1. Спроби довільного, умоглядного “конструювання” правових норм або системи правових норм неминуче ведуть до негативних або ж до непередбачених наслідків. Такого роду відірвані від життя, від дійсності системи, а точніше, псевдосистеми, без ризику схибити можна охарактеризувати відомим висказуванням Гете з "Фауста": "Словами диспути ведуться, із слів системи створюються". Зрозуміло, процес створення і функціонування системи норм не тільки не заперечить, а навпаки, усіляко припускає існування поряд з об'єктивними і суб'єктивними чинниками. Мова, при цьому, йде про розробку і здійснення в тій або іншій країні науково обгрунтованої правової політики, підготування і реалізації планів законодавчих робіт, активної участі спеціалістів-юристів у процесі правотворчості, правозастосування, у правоохоронній діяльності державних органів.
Говорячи про систему норм права, інакше - нормативності права, як про один із найважливіших його ознак, слід зазначити, що нормативність зовсім не означає, на думку ряду авторів, обмеженість або "замкнутість" права одними тільки нормами - правилами поведінки. Крім норм і поряд із ними право повинно містити в собі з їхньої точки зору інші структурні елементи у виді правовідносин, правових поглядів і ідей, правосвідомості, суб'єктивних прав громадян. Суперечка між прихильниками строго нормативного розуміння права, коли воно розглядається лише як система норм, або правил поведінки, і розширювального його тлумачення має тривалу історію. Причому такого роду дискусії поширюються не тільки на вітчизняне, але і на закордонне державознавство і правознавство. Проте при всій тривалості і періодичній загостреності спорів кожна зі сторін, що бере участь у них, не тільки не заперечює, а явно припускає існування системи норм як основної ознаки. Більш того, у деяких випадках "нормативіське" розуміння права чи ледве не зводиться в абсолют. М. Кельзен - основоположник нормативіської теорії права - схильний, наприклад, розглядати крізь призму норм не тільки саме право, але і правовий порядок ("правовий порядок являє собою систему норм"), держава як "сталий порядок", інші державно-правові явища. 2. Право - це не просто система норм, а система норм, встановлених або санкціонованих державою. У світі існує безліч систем соціальних норм. Але тільки система правових норм виходить від держави. Всі інші створюються і розвиваються недержавними - суспільними, партійними й іншими органами й організаціями. Створюючи норми права, держава діє безпосередньо, через свої уповноважені на то органи, або ж опосредкованно, шляхом передачі окремих своїх повноважень на видання деяких нормативно-правових актів недержавним органам або організаціям. У

Верховенство права - поняття і застосування в Україні
Галузь права
Державна влада - її властивості і форми здійснення
Державний режим - характеристика основних видів
Законодавча техніка як інструмент створення тексту права
Закон серед інших правових актів
Міжнародно-правові стандарти захисту прав людини
Норми права та інші соціальні норми
Політика і право - проблеми взаємовпливу
ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ПРАВА
Право в системі нормативного регулювання суспільних відносин
Правові основи сучасної демократії
ПРАВОПОРУШЕННЯ
Тлумачення правових норм
ЗНАЧЕННЯ ФОРМИ ДЕРЖАВИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦСЛУЖБ
Правоохоронні органи в механізмі держави України
ФОРМА ДЕРЖАВНОГО ПРАВЛІННЯ - ПОНЯТТЯ І ВИДИ
ФОРМИ ДЕРЖАВНОГО УСТРОЮ - ПОНЯТТЯ І ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО - ПОНЯТТЯ, ОСНОВНІ ОЗНАКИ ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
ДЕМОКРАТІЯ У ПОЛІТИЧНОМУ ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА
ЗАКОННІСТЬ І ДЕМОКРАТІЯ
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВИ
НАЦИСЬКА МОДЕЛЬ ТОТАЛІТАРИЗМУ
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІСТИЧНОГО ПРАВА
ПОНЯТТЯ І ПРИНЦИПИ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ
ПОНЯТТЯ, ОЗНАКИ І КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАКОНІВ
ПРАВОПОРУШЕННЯ
РОЛЬ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА
СКЛАД ПРАВОПОРУШЕННЯ
Соціальна держава
ТИПОЛОГІЯ ТА ОСНОВНІ ТИПИ ДЕРЖАВ
ЮРИДИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
ЮРИДИЧНА ПРИРОДА СОЦІАЛЬНОЇ ДЕРЖАВИ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views
TOPlist