Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Вплив засобів масової інформації на формування особистості

Дисципліна:

Соціологія

Ключові слова роботи:

Засоби масової інформації , форми засобів масової інформації , Вплив засобів масової інформації на соціалізацію, Функції та форми засобів

ID роботи:

4232

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП           4
Розділ І. Засоби масової інформації в системі соціального формування особистості   6
1.1. Особливості засобів масової інформації         6
1.2. Функції та форми засобів масової інформації 9
1.3. Вплив засобів масової інформації на соціальне виховання  16
Розділ ІІ. Вплив засобів масової інформації на соціалізацію особистості          33
2.1. Формування ціннісних орієнтацій старшокласників засобами масової інформації           33
2.2. Виявлення позитивних та негативних тенденцій впливу ЗМІ на формування особистості       43
2.3. Соціально-педагогічні умови використання ціннісно-орієнтованого потенціалу ЗМІ    50
Розділ ІІІ. Експериментальне дослідження впливу засобів масової інформації на молодь «Прайм тайм»    60
3.1. Методика дослідження „Прайм-тайм"            60
3.2 Анкета вивчення впливу засобів масової інформації на соціальну свідомість молоді       65
ВИСНОВКИ  67

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         70

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

72

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Вплив засобів масової інформації на формування особистості

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

Засоби масової інформації - могутнє знаряддя влади і тих сил, що здійснюють владу, або її опозицію. При вивченні діяльності журналістів особливе значення надається об’єктивності факторів впливу ЗМІ. Соціологічні дослідження ЗМІ не просто доповнюють традиційну статистику, але й стають одним з важливих факторів формування свідомості і поведінки людей. Характерною особливістю соціології ЗМІ виступає встановлення закономірностей і визначення меж впливу преси, телебачення, радіо. Дослідження є по суті соціально-політичними, їх результати широко використовуються для аналізу життя суспільства. В сучасних умовах формування ринкових відносин і демократизації політичного життя України дедалі більше газет і журналів, засобів телебачення [12, c.10-11]. Широко використовують методи соціології для вивчення суспільного життя, що хвилює читачів і взагалі громадськість, часто ЗМІ для вивчення тих чи інших проблем, соціально-економічних і політичних, вдаються за допомогою академічних соціологічних структур і тимчасових наукових колективів [40, c. 14]. На жаль, у сучасних умовах в Україні зміст соціологічних досліджень самих ЗМІ досить спірний, бо нерідко самі засоби масової інформації починають плутати соціологію, як науку і соціологічні методи вивчення проблем. Використання соціологічних даних в статтях, випусках радіо і телеінформації - це журналістика, а не соціологія. Некоректність у додержанні відмінностей між журналістикою і соціологією здатна дискредитувати соціологію, як науку. Але й недооцінка потреб практики призводить до протиставлення соціологічних методів методам повсякденного аналізу, до явищ наївного академізму. Об'єктом соціології ЗМІ є, насамперед читачі, слухачі, їх інтереси. Аудиторії ЗМІ повсякденно змінюються : то скорочуються, зменшуються, то зростають, то збільшуються. В кінці 70-х років майже 90% читачів "Правда України", що виступала тоді з різкою критикою застійних явищ було радіослухачами, 86%-телеглядачами. На 100 примірників "Правда Украины" є аудиторія в кінці 70-х років мала : 12 - примірників "Правди". 9 - "Известий", 10 - "Труда", 14 - '' Комсомольськой ІІравды", 10 - "Робітничої газети "', 9 - "Радянської України " та інші. ЗМІ - формували певну свідомість у людей. На жаль редакції газет і радіо тоді слабо прагнули до індивідуальності у висвітленні подій, явищ, економічних, соціальних, політичних процесів. Проведені в Україні на початку 90-х років соціологічні дослідження ЗМІ показують, що результати вивчення аудиторії як специфічної соціальності спільності звичайно відображуються в соціально-демографічних і соціально-професійних показниках. У різних ситуаціях роботи того чи іншого каналу інформації на основі одержаних соціологічних даних встановлено, що певні інформації про економіку відіграють важливу роль у формуванні свідомості і позитивних поглядів на події і явища економічного характеру, що відображають ті чи інші зрушення, стагнацію. Соціологічні дослідження інформаційних інтересів дали можливість виявити їх громадянську основу, їх зв’язок з проблемами сучасності. Так проведений у 1995 році в Харківській області опит більше 1.5 тис. респондентів показав, що лише 30,3% жителів змогли з впевністю схвально сказати про посилення уваги розвитку подій в Україні, області, місті, районі в порівнянні з тим, як було рік назад. Близько ж 50% становили інертні люди: з меншою увагою ( 22.2%) і зовсім без інтересу (32.8%) стежать за тим, що відбувається в світі (перед інертних 41- 45 % становлять робітники, селяни). В Харкові, Дніпропетровську, Запоріжжі і Донецьку опитані на питання, чи вважають вони себе досить добре інформованими про діяльність обласної адміністрації і її загальну політику, більшість ( 70.3%) сформулювали свої оцінки так : щось знаю, але в основному не знайомі (43.5%), зовсім нічого не знають ( 20.8 % ), і ті,

Громадські організації як суб'єкти розвитку культури
Вплив засобів масової інформації на формування особистості
Маргінальні групи в сучасному українському суспільстві
Моделювання управлінських рішень та практика застосування моделей управління в соціально-культурній сфері
Недержавні культурно-мистецькі організації
Підприємництво як предмет соціально-психологічного дослідження
Прогнозування розвитку соціально-культурної сфери України
Соціально-культурні трансформації в світлі глобальних процесів
ГЕНДЕРНА НЕРІВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЖІНКИ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
ГЕНДЕРНА НЕРІВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЖІНКИ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
Соціальні послуги для малозабезпечених в Україні
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРУП З КРИМІНАЛЬНОЮ СУБКУЛЬТУРОЮ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views