Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти




Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas





Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой).

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Моделювання управлінських рішень та практика застосування моделей управління в соціально-культурній сфері

Дисципліна:

Соціологія

Ключові слова роботи:

рішень, управлінських, соціально-культурній сфері

ID роботи:

4326

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
РОЗДІЛ 1.  Сутність управлінських рішень у соціально-культурній сфері        5
1.1. Державно-управлінські рішення як об'єкт прогнозування СКС      5
1.2. Ознаки державних управлінських рішень в СКС      6
РОЗДІЛ 2. Сутність і механізм моделювання прийняття державно-управлінських рішень   10
2.1. Етапи моделювання прийняття управлінських рішень в СКС        10
2.2. Підходи до підготовки та оптимізації управлінського рішення в СКС       12
2.3. Процес прийняття управлінських рішень в СКС      15
РОЗДІЛ 3. Практика застосування моделей управління в соціально-культурній сфері          20
3.1. Механізм прийняття державно-управлінських рішень у вигляді нормативно-правових актів   20
3.2. Ефективність державно-управлінських рішень в СКС         23
ВИСНОВКИ  30

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         32

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

34

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Моделювання управлінських рішень та практика застосування моделей управління в соціально-культурній сфері

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

прийняття рішень в СКС є дуже складним процесом. Процес вироблення науково обґрунтованих, виважених і доцільних рішень є центральною ланкою політичного процесу і державного управління. Особливий інтерес становить вивчення процесу прийняття рішень, коли суб'єктом виступає держава в особі виконавчого або представницького органу. При цьому постає принципове питання: чи будь-яке державне рішення є управлінським (у вузькому розумінні) і чи кожне управлінське рішення є державним. Державне рішення — акт соціального управління, за допомогою якого держава визначає підстави виникнення, зміст або припинення регульованих суспільних відносин. Державне рішення є вибором альтернативи майбутньої дії, спрямованої на досягнення політичної мети, організації діяльності об'єктів політичного управління. Очевидно, що ефективною є та політика, яка може правильно оцінювати сьогодення, вміло використовувати політичний досвід та передбачати можливі наслідки рішень, що приймаються [5, с.34]. Управлінське рішення можна розглядати як вид діяльності, яка відбувається в керованій підсистемі й пов'язана з підготовкою, вибором та прийняттям певних варіантів дій, тобто це вид роботи в самому апараті управління, певний етап процесу управління. В іншому розумінні управлінське рішення є описом передбачуваних дій керуючої системи щодо керованої. Управлінські відносини — відносини, пов'язані із здійсненням управлінських функцій — упорядкування, регулювання, узгодження, координації та субординації. Отже, акт соціального управління, за допомогою якого держава визначає підстави виникнення, зміни або припинення управлінських відносин, є державним управлінським рішенням. Управління соціальними системами відбувається шляхом прийняття та реалізації рішень. Відповідно основною формою здійснення державного управління також є управлінські рішення. Отже, цілеспрямованість державного управління виявляється саме через них [11, с.133]. Рішення в системі державного управління в СКС дуже різноманітні, багаторівневі й мають різну владну силу. Рішення, спрямовані на вирішення найважливіших проблем держави, приймаються на рівні вищих та центральних органів державної влади, допоміжні та проміжні рішення — на рівні або в межах відповідного апарату. 1.2. Ознаки державних управлінських рішень в СКС Основними ознаками державно-управлінських рішень є: • спрямованість на вирішення проблем державного рівня; • оформлення у вигляді нормативно-правових актів, програмно-правових документів (програм, концепцій, сценаріїв, планів) та організаційно-розпорядчих рішень (доручень, штатних розписів і структур, інструкцій тощо); • державно-управлінські рішення є елементами державно-управлінських відносин; • формування на їх основі державно-управлінських впливів; • виконання всіма особами, підприємствами, організаціями, установами та органами влади; • забезпеченість, у першу чергу, необхідними державними ресурсами. На різних етапах державного управління застосовуються різні державно-управлінські рішення, що дає можливість виділити та класифікувати їх за формою на три групи: 1) нормативно-правові (конституція; конституційні закони та угоди; закони; міжнародні угоди; укази глави держави; постанови парламенту та уряду; накази міністрів, керівників інших центральних органів державної влади; положення про центральні органи державної влади; державні та галузеві стандарти тощо); 2) програмно-цільові (національні, державні, регіональні, галузеві та міжвідомчі концепції, програми, проекти); 3) організаційно-розпорядчі (доручення та організаційно-координаційні рішення вищих і центральних органів державної влади). Така класифікація державно-управлінських рішень в СКС відповідає основним формам державно-управлінської діяльності, а саме: правовій, за допомогою якої управлінські рішення і дії набувають характеру встановлення та застосування правових норм, та організаційній, яка охоплює різноманітні дії, спрямовані на реалізацію оперативних завдань та матеріально-технічних операцій. Програмно-цільове управління є організаційною формою, яка орієнтує ресурси на конкретний результат. Так звана організаційно-правова форма передбачає обов'язкове введення правових норм шляхом застосування певних організаційних норм. Рішення, що приймаються органами державної влади та оформлюються у вигляді різних актів, мають бути більш обґрунтованими і раціональними, враховуючи їх обов'язковість та вплив на все населення, сфери діяльності, території. Це суттєво відрізняється від управлінських рішень на рівні комерційних організацій, що мають внутрішню спрямованість, обмежуються лише їх масштабами або мають загальнообов'язкове значення для інших суб'єктів та об'єктів. Взагалі під державно-управлінськими рішеннями слід розуміти всі управлінські рішення, які приймають вищі

Громадські організації як суб'єкти розвитку культури
Вплив засобів масової інформації на формування особистості
Маргінальні групи в сучасному українському суспільстві
Моделювання управлінських рішень та практика застосування моделей управління в соціально-культурній сфері
Недержавні культурно-мистецькі організації
Підприємництво як предмет соціально-психологічного дослідження
Прогнозування розвитку соціально-культурної сфери України
Соціально-культурні трансформації в світлі глобальних процесів
ГЕНДЕРНА НЕРІВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЖІНКИ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
ГЕНДЕРНА НЕРІВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЖІНКИ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
Соціальні послуги для малозабезпечених в Україні
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРУП З КРИМІНАЛЬНОЮ СУБКУЛЬТУРОЮ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views
TOPlist