Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти




Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas





Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой).

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Підприємництво як предмет соціально-психологічного дослідження

Дисципліна:

Соціологія

Ключові слова роботи:

підприємництва, соціопсихологічне, факторів, дослідження

ID роботи:

4362

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП           3
РОЗДІЛ I. Теоретико-методологічні основи соціопсихологічного дослідження підприємництва    8
1.1. Сутність підприємництва        8
1.2. Концептуальні основи соціопсихологічного дослідження підприємництва         20
РОЗДІЛ ІІ. Система факторів, задіяних у соціопсихологічне регулювання підприємництва 23
2.1. Суспільні передумови підприємництва         23
2.2. Система факторів: фактор масової свідомості, груповий та особистісний фактори          27
РОЗДІЛ ІIІ. Підприємництво у діяльнісних проявах       31
3.1. Мотиваційні аспекти підприємництва           31
3.2. Поведінковий аспект підприємництва           40
ВИСНОВКИ  58
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         63

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

68

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Підприємництво як предмет соціально-психологічного дослідження

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

Підприємництво є невід’ємним атрибутом ринкової економіки. Не дивлячись на багатовікову історію формування поглядів на феномен підприємництва, надалі актуальними залишаються побудова єдиної теорії підприємництва, концептуальне визначення місця і ролі даного явища в системі економічних і суспільних відносин, відшукання соціологічних і психологічних детермінант підприємницької активності. У формуванні поглядів на підприємництво умовно, на наш погляд, можна виділити три великих періоди (віхи, хвилі), що концептуально сформували існуючі підходи до розгляду призначення підприємницької функції у ринковій економіці. Перший період наукової зацікавленості підприємництвом бере свій початок з XVIII століття, коли англійський банкір і економіст Р.Кантильйон вперше ввів у науковий обіг термін “підприємець” (1725 р.). Термін “підприємець” (enterpreneur) французького походження, що буквально означає “посередник”. У XVI столітті у Франції підприємцями, тобто антрепренерами, називали людей, котрі очолювали військові експедиції, а також інших шукачів пригод. На початку XVII століття підприємцем, окрім попереднього тлумачення, називають людину, яка укладає з державою контракт (урядові контрактори) на побудову мостів, доріг, портових чи оборонних споруд або на поставку певної продукції. Сума контракту визначалася заздалегідь. Якщо підприємцям вдалося виконати контракт за меншу суму, то різниця привласнювалася як елемент доходу. Важливою умовою, від якої залежала величина доходу, вважалася наявність у підприємця такої особистісної риси як відповідальність за свої дії. Крім того, у визначенні, яке дав підприємцю Р.Кантильйон, це людина, яка діє в умовах ризику. Підприємець у нього – це особа, котра за певну ціну купує засоби виробництва, щоб виробити продукцію і продати її з метою одержання доходів і, беручи на себе зобов’язання по витратах, не знає, за якими цінами може здійснюватися реалізація його продукції . Ризик як функція підприємницької діяльності на довгі десятиліття опинилася в центрі уваги науковців, що й визначило характер першого періоду наукової інтерпретації підприємництва. Окрім ризику як важливої складови підприємництва, перша хвиля зацікавленості даним явищем розширила межі його трактування, завдяки економічним поглядам А.Сміта, Ж.-Б.Сея, А.Маршалла. А.Сміт як один з фундаторів англійської класичної політекономії (XVIII ст.) формулює концепцію “економічної людини”, яку наділяє такими рисами, як підприємливість у реалізації господарських задумів, компетентність у веденні справ, поєднання розважливого ризику та обережності, щоб уникнути банкрутства, прагнення до здобування максимального прибутку. У А.Сміта “економічна людина” (капіталіст-підприємець) – це активно діючий економічний агент, власник, який сам планує, організовує виробництво, розпоряджається його результатами, діє раціонально і з розрахунком. Ж.-Б.Сей, французький економіст XVIII – XIX століть, включив у зміст підприємництва три елементи: поєднання вихідних факторів виробництва, збирання інформації та необхідного досвіду, організація виробничого процесу. У нього підприємець – це людина, яка організовує інших людей в межах виробничої одиниці, це – економічний агент, який комбінує фактори виробництва і навколо якого відбувається розподіл багатств. Для виконання підприємницьких функцій, на думку вченого, потрібні: постійність, знання людей, розуміння навколишніх обставин, уміння об’єднати та привести в дію три чинники виробництва – природу, працю і капітал. Ідеї Ж.-Б.Сея про підприємництво і підприємця у подальшому розвив англійський економіст А.Маршалл, який у своїй книзі “Принципи економіки” (1890 р.) висунув концепцію, згідно якої підприємець виконує дві головні функції: “конструювання” загального плану виробництва і контроль за здійсненням його складових частин. Перша передбачає глибоке знання всіх особливостей галузі, вміння передбачити загальні тенденції розвитку виробництва і споживання; друга – здатність “бути природженим керівником”, уміти вдало добирати помічників і розвивати в них підприємливість та ініціативу. А.Маршалл вважав, що підприємець – це особа, яка керує виробництвом, щоб останнє за певних обставин забезпечувало найбільший ефект у задоволенні людських потреб. Підприємці, з одного боку – це висококваліфікована категорія учасників виробництва, а з іншого – посередники між робітниками фізичної праці і споживачами. Вищевказані погляди суттєво доповнили розуміння функцій підприємництва, однак не несли

Громадські організації як суб'єкти розвитку культури
Вплив засобів масової інформації на формування особистості
Маргінальні групи в сучасному українському суспільстві
Моделювання управлінських рішень та практика застосування моделей управління в соціально-культурній сфері
Недержавні культурно-мистецькі організації
Підприємництво як предмет соціально-психологічного дослідження
Прогнозування розвитку соціально-культурної сфери України
Соціально-культурні трансформації в світлі глобальних процесів
ГЕНДЕРНА НЕРІВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЖІНКИ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
ГЕНДЕРНА НЕРІВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЖІНКИ У СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
Соціальні послуги для малозабезпечених в Україні
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІНІ ОСОБЛИВОСТІ ГРУП З КРИМІНАЛЬНОЮ СУБКУЛЬТУРОЮ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views
TOPlist