Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Державна власність її роль і місце у ринковій економіці

Дисципліна:

Основи економічної теорії

Ключові слова роботи:

Сутність державної власност , роль державної власності , перспективи розвитку державної власності, збалансованості державної

ID роботи:

4245

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Сутність державної власності та її місце в системі економічних відносин    7
1.1. Соціально-економічна сутність державної власності           7
1.2. Стабілізаційна роль державної власності в ринковій економіці      10
1.3. Порівняльні позиції ефективності підприємницької діяльності держави та приватного бізнесу 12
Розділ 2. Проблеми та перспективи розвитку державної власності в Україні  18
2.1. Проблеми розвитку державної власності в Україні та її значення в подоланні кризових явищ  18
2.2. Головні напрямки вдосконалення збалансованості державної та приватної власності в Україні          26
2.3. Перспективи розвитку державної власності в Україні         31
ВИСНОВКИ  34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         37

ДОДАТКИ     40

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

40

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Державна власність її роль і місце у ринковій економіці

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

державної власності характеризується тим, що абсолютні права власності знаходяться в інститутів державної влади, які є повними розпорядниками об’єктів власності у матеріальній та нематеріальній формах. Останні не поділяються на окремі частини і не персоніфікуються в окремі суб’єкти господарської діяльності, проте використовуються по різному, виконуючи соціальну, економічну і політичну функції. Держава має виражати інтереси народу, тому і державна власність повинна використовуватись для задоволення загальнонародних потреб. Проте при нерозвиненій демократії (і політичній, й економічній) державна форма власності приховує в собі можливість існування в межах загальнонародної власності елементів корпоративного та особистого привласнення. Це зумовлено тим, що від імені народу на практиці виступає держава у цілому та її численні органи управління – міністерства, відомства тощо, що мають свої власні інтереси, які і прагнуть задовольняти в першу чергу . Держава в трансформаційному суспільстві має виступати як інститут господарювання, тобто бути: а) суб’єктом організаційних відносин, що створює механізм функціонування національної економіки; б) гарантом загальнонаціональних інтересів; в) постачальником суспільних благ, які не забезпечуються ринком; г) власником певних об’єктів тих сфер економіки, які на засадах ринкової організації не справляють належного економічного і соціального ефекту. До них належать: освіта, охорона здоров’я, наука і культура, засоби комунікації, суспільний транспорт тощо. Центральний пункт дискусій у країнах зі змішаною економікою — це питання про оптимальний обсяг державного сектора. Прибічники ідеї його скорочення скептично оцінюють здатність урядів розв’язувати соціальні та економічні проблеми через низку їхніх невдач. Вони вимагають обмеження кількості державних чиновників, оскільки, на їхню думку, роздутий держапарат підриває економічні і політичні свободи. Інші, такі як гарвардський економіст Д. Гелбрейт, вважають державний сектор відносно невеликим, а Дж. Стігліц констатує, що масштаби діяльності уряду сьогодні значно більші, ніж півстоліття тому. Також дискусійним залишається питання про роль держави у виробництві. Приміром, чи можуть приватні фірми краще забезпечити людей тими послугами, які сьогодні надає держава? Що стосується питання державного контролю над виробництвом, то воно не викликає особливої полеміки навіть у США. За словами Дж.Стігліца, «найпоширенішим аргументом на користь державного контролю за виробництвом товарів індивідуального споживання є те, що приватні фірми прагнуть максимізувати доходи власників, а не багатство нації». Часто можна почути, як державний сектор обвинувачують у неефективності. Це і справедливо, й ні. Річ у тому, що державна власність часто зосереджена в тих секторах економіки, які з різних причин малорентабельні і навіть збиткові, непривабливі для приватного капіталу, чим значною мірою пояснюється, чому державні підприємства найчастіше менш ефективні, ніж приватні. Природно, що, розв’язуючи проблему ефективності державного підприємництва, країни з розвиненою ринковою економікою нагромадили великий досвід. Загальною тенденцією стало посилення підприємницької діяльності держави не в «чистих» формах, тобто заснованих лише на державній власності, а в змішаних, корпоративних. Інакше кажучи, йдеться про інтеграційну форму державного

Верховенство права - поняття і застосування в Україні
Галузь права
Державна влада - її властивості і форми здійснення
Державний режим - характеристика основних видів
Законодавча техніка як інструмент створення тексту права
Закон серед інших правових актів
Міжнародно-правові стандарти захисту прав людини
Норми права та інші соціальні норми
Політика і право - проблеми взаємовпливу
ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ПРАВА
Право в системі нормативного регулювання суспільних відносин
Правові основи сучасної демократії
ПРАВОПОРУШЕННЯ
Тлумачення правових норм
ЗНАЧЕННЯ ФОРМИ ДЕРЖАВИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦСЛУЖБ
Правоохоронні органи в механізмі держави України
ФОРМА ДЕРЖАВНОГО ПРАВЛІННЯ - ПОНЯТТЯ І ВИДИ
ФОРМИ ДЕРЖАВНОГО УСТРОЮ - ПОНЯТТЯ І ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО - ПОНЯТТЯ, ОСНОВНІ ОЗНАКИ ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
ДЕМОКРАТІЯ У ПОЛІТИЧНОМУ ЖИТТІ СУСПІЛЬСТВА
ЗАКОННІСТЬ І ДЕМОКРАТІЯ
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВИ
НАЦИСЬКА МОДЕЛЬ ТОТАЛІТАРИЗМУ
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІСТИЧНОГО ПРАВА
ПОНЯТТЯ І ПРИНЦИПИ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ
ПОНЯТТЯ, ОЗНАКИ І КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАКОНІВ
ПРАВОПОРУШЕННЯ
РОЛЬ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА
СКЛАД ПРАВОПОРУШЕННЯ
Соціальна держава
ТИПОЛОГІЯ ТА ОСНОВНІ ТИПИ ДЕРЖАВ
ЮРИДИЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
ЮРИДИЧНА ПРИРОДА СОЦІАЛЬНОЇ ДЕРЖАВИ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views