Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Ефективність менеджменту в діяльності туристичного підприємства

Дисципліна:

Туризм

Ключові слова роботи:

менеджменту , туристичного підприємства , управління туристичним підприємством, менеджменту в туристичній фірмі

ID роботи:

4267

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Поняття та значення менеджменту в діяльності туристичного підприємства         6
1.1. Цілі, суть, функції управління туристичною фірмою 6
1.2. Методи управління туристичним підприємством    16
Розділ 2. Особливості застосування методів управління на підприємстві готельного господарства „Блюз-Тревел”          27
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства „Блюз-Тревел”      27
2.2. Планування просування послуг туристичної фірми „Блюз-Тревел”           34
2.3. Аналіз стимулювання праці на туристичному підприємстві „Блюз-Тревел”        40
2.4. Аналіз методів управління в туристичній фірмі „Блюз-Тревел”      45
Розділ 3. Підвищення ефективності менеджменту в туристичній фірмі 49
3.1. Недоліки менеджменту в туристичній фірмі „Блюз-Тревел”           49
3.2. Перспективи менеджменту в туристичній фірмі „Блюз-Тревел”    53
ВИСНОВКИ  57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         61

ДОДАТКИ     65

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

69

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Ефективність менеджменту в діяльності туристичного підприємства

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

туризму повинне базуватися на стратегічному (спроектованому в майбутнє) баченні і передбаченні. На основі бачення розробляється політика туристичної фірми, яка представляє загальні цілі і норми відносин, забезпечуючу життєздатність і розвиток цієї структури. Формування політики підприємства здійснюється найчастіше на вищому рівні управління. Всі положення політики туристичної фірми представляються, як правило, у вигляді провідного туристичного образу. Провідний образ містить в собі довгострокові цілі, філософію, політику (принципи взаємин з різними зацікавленими групами), культуру підприємства і його законодавчі права. Під плануванням діяльності туристичного підприємства ми розуміємо систематичний, інформаційно оброблюваний процес якісного, кількісного і тимчасового визначення майбутніх цілей, засобів і методів формування, управління і розвитку підприємства. По суті, в процесі планування ухвалюється рішення про те, якими повинні бути цілі організації і що повинні робити її члени, щоб досягти цих цілей. Це підготовка сьогодні до завтрашнього дня, визначення того, що потрібно і як цього добитися. План є складною соціально-економічною моделлю майбутнього стану організації. Стадії процесу планування в основному універсальні. Що ж до конкретних методів і стратегії, то вони істотно розрізняються. Зазвичай організація формує єдиний план для управління своєю загальною діяльністю, але в її рамках окремі менеджери для досягнення конкретних цілей і завдань організації застосовують різні методи. Таким чином, складається карта шляху, по якому повинна пройти організація за конкретний період часу. Єдиного методу планування, який би відповідав кожній ситуації, не існує. Процес планування здійснюється відповідно рівням організації. Так, стратегічне планування (вищий рівень) - це спроба поглянути в довгостроковій перспективі на основоположні організації, що становлять; оцінити, які тенденції спостерігаються в її оточенні; визначити, якою найімовірніше буде поведінка конкурентів. Головне завдання планування на цьому рівні полягає в тому, щоб визначити, як організація поводитиметься в своїй ринковій ніші. На середньому рівні управління займаються тактичним плануванням, тобто визначають проміжні цілі на шляху досягнення стратегічних цілей і завдань. Тактичне планування за своєю суттю схоже із стратегічним. Різниця лише в тому, що якщо в організації, наприклад, є три начальники різних підрозділів, то кожен з них повинен координувати свою діяльність з іншими двома. І це повинно бути відображено в плані. У зв'язку з цим їх відповідальність з погляду тактичного планування полягає в тому, щоб в основу планування покласти ідеї, народжені при стратегічному плануванні. Планування здійснюється і на нижньому рівні організації. Воно називається оперативним плануванням. Це основа основ планування. У оперативних планах стандарти діяльності, опис робіт і тому подібне вписуються в таку систему, при якій кожен направляє свої зусилля на досягнення загальних і головних цілей організації [34, с. 34-35]. Проте ніхто поодинці не встановлює свої цілі, не вибирає власні шляхи їх досягнення. Кожен менеджер на основі оперативного плану розробляє повсякденну короткострокову тактику, щоб забезпечити правильність всіх дій, визначити сильні і слабкі сторони функціонування організації. Такий підхід створює сприятливі умови для постійного самовдосконалення особи. Всі три типи планів складають загальну систему, яка називається генеральним, або загальним, або бізнес-планом функціонування організації. Планування припускає використання всіх методів, тактик і процедур, які менеджери застосовують в своїй роботі. Види планування постійно варіюються: від таких традиційних методів, як бюджетні, до складніших - моделювання, розробки планів або окремих

Асотримент та технологія приготування продукції ресторану
Адміністративні методи управління туристичним підприємством
Бізнес-планування у сфері туризму
Бізнес-планування у сфері туризму
ВДОСКОНАЛЕННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Водні ресурси і ступінь їх використання в рекреації
Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління туристичним підприємством
Вплив природно-ресурсного потенціалу на соціально-економічний розвиток регіону Львівської області
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ ПОСЛУГИ ТА РИНОК КОНГРЕС-ТУРІВ
Економічна ефективність в індустрії гостинності
Ефективність менеджменту в діяльності туристичного підприємства
Інвестиційний менеджмент - його роль у догягненні ефективності управління готельним підприємством
Індустрія гостинності та її роль і місце в туризмі та рекреації
Інформаційні технології в системі управління підприємствами на прикладі пансіонату
Кадрова політика підприємства в сучасних умовах
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та керівництво в туристичній фірмі
Методи управління на підприємствах готельного господарства (і в туризмі) та підвищення ефективності їх використання
Мотивація як засіб досягнення цілей туристичного підприємства
Особливості психологічних методів управління готельним господарством
Паломницький туризм
Подієвий туризм
Правове забезпечення роботи готелю
Проблеми формування активної кадрової політики у готельному господарстві
Реклама та маркетинг готельних послуг
Рекреаційні ресурси та готельно-ресторанна інфраструктура Криму
Роль виставок і ярмарків у туризмі
Роль екологічних чинників в розвитку туристичної справи
Сільський туризм
Соціально-культурний сервіс і туризм в Україні та перспективи розвитку матеріально-технічної бази
Стан та перспективи розвитку сільського, спортивного та екстремального туризму в Закарпатській області
Стратегічний менеджмент в сучасному туристичному підприємстві
Структура та функції туристичної діяльності
Сучасні види відпочинку і розваг в закладах культури
Сучасні тенденції ринку послуг гостинності
Туристичний потенціал Києва і його вплив на розвиток готельно-ресторанного бізнесу столиці
Управління комунаційною діяльністю туристичного (готельного) підприємства
Управління кадровою работою на підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ (НА ПРИКЛАДІ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
Характеристика авіаперевезень туроператорами на ринку України
Характеристика автобусних перевезень
Характеристика джерел інформації для прийняття управлінських рішень






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views