Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Реклама та маркетинг готельних послуг

Дисципліна:

Туризм

Ключові слова роботи:

маркетинг , готельних , реклами, послуг

ID роботи:

4416

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
РОЗДІЛ І. Теоретичні основи реклами та маркетингу готельних послуг         5
1.1. Маркетинг як складовий елемент діяльності підприємства 5
1.2. Рекламна діяльність на підприємстві  11
РОЗДІЛ ІІ. Особливість маркетингу та реклами у мотельний комплексі „Наталі”      22
2.1. Загальна характеристика готельного підприємства  22
2.2. Сутність маркетингових досліджень мотельного комплексу „Наталі”        24
РОЗДІЛ ІІІ. Удосконалення маркетингових заходів просування готельних послуг    30
3.1. Розробка концепції маркетингу просування послуг мотельного комплексу „Наталі”       30
3.2. Стимулювання індивідуальних споживачів  31
3.3. Стимулювання групових споживачів 32
3.4. Пропаганда туризму      34
3.5. Особливості проведення рекламних компаній         36
ВИСНОВКИ  38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    40

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

41

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Реклама та маркетинг готельних послуг

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

маркетинг розглядається як провідна функція управління, визначає не тільки ринкову, але й виробничу політику підприємства. Ціль комплексної системи керування, заснованої на принципах маркетингу, - забезпечення вирішення поставлених підприємством завдань (науково-технічних, виробничих, комерційних і збутових) з урахуванням наявних ресурсів (матеріальних, фінансових, людських й ін.). Маркетинг, як система керування, і як особлива діяльність зокрема повинна забезпечувати:

  • надійну, достовірну інформацію про ринок, структуру й динаміку потреби й попиту, смаках і бажаннях споживачів, тобто інформацію про зовнішні умови функціонування підприємства;
  • створення такого товару, товарних асортиментів, що відповідає вимогам ринку, краще, ніж товар конкурента задовольняє попит, вирішує проблему споживача;
  • необхідний вплив на споживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль над сферою реалізації. [6, c. 119].

Маркетинг, як інструмент підвищення обґрунтованості прийнятих господарських рішень по різних питаннях виробничої, науково-технічної, фінансової й збутової політики, повинен займати провідне місце в системі управління підприємством.
Маркетинг відіграє провідну роль у забезпеченні високої якості продукції, що відповідає вимогам споживачів. Функція маркетингу посідає перше місце в «петлі якості».
Відповідно до зазначених міжнародних стандартів життєвий цикл продукції включає 11 етапів: маркетинг, пошук і вивчення ринку; проектування й розробка технічних вимог, розробка продукції; матеріально-технічне постачання; підготовка й розробка виробничих процесів; виробництво; контроль, проведення випробувань й обстежень; пакування й зберігання; реалізація й розподіл продукції; монтаж й експлуатація; технічна допомога й обслуговування; утилізація після використання.
Отже, система керування будь-якого підприємства повинна будуватися відповідно до цих етапів життєвого циклу продукції, і провідне місце в системі керування повинне бути відведене службам маркетингу.[9, с. 47]

Таблиця 1.1.
Еволюція функції маркетингу в діяльності підприємства

Роль функції
маркетингу

Основна спрямованість виробничої діяльності

Роль
споживача

Маркетинг – одна з рівних функцій у діяльності підприємства

Виробничо -  збутова

Відсутня

Маркетинг – більш важлива функція в діяльності підприємства

Збутова

Відсутня

Маркетинг – найбільш важлива функція в діяльності підприємства по встановленню зв'язку зі споживачами

Товарна

Споживач перебуває в центрі уваги служби маркетингу

Маркетинг – головна функція в діяльності підприємства

Задоволення
запитів споживачів

Споживач виконує диференційовану контрольну функцію

Маркетинг – інтегруюча функція всієї діяльності підприємства

Єдина скоординована політика по задоволенню запитів споживачів

Споживач виконує всеохоплюючу контрольну функцію

Для забезпечення повного господарського розрахунку, самофінансування й розвитку самостійності підприємств в умовах ринкової економіки, повинна бути принципово змінена система керування ними для того, щоб їхня діяльність була спрямована на задоволення попиту на ту або іншу продукцію з необхідними споживчими властивостями. Для цього організаційні структури керування підприємств повинні включати елементи, що реалізують завдання по вивченню попиту, організації оптової торгівлі й післяпродажного обслуговування продукції за схемою: вивчення попиту ® планування ®  виконання (розробка конструкції, технологічна підготовка виробництва, виготовлення) ® реклама ® збут ® технічне обслуговування в споживача ® контроль задоволення попиту і якості ® вплив на проектування й виробництво шляхом зворотного зв'язку (системи маркетингу). Власне кажучи, новий господарський механізм народжує нові й відкидає непотрібні функції, а якщо це так, то повинні відмирати елементи старих організаційних структур і з'являтися нові

Асотримент та технологія приготування продукції ресторану
Адміністративні методи управління туристичним підприємством
Бізнес-планування у сфері туризму
Бізнес-планування у сфері туризму
ВДОСКОНАЛЕННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Водні ресурси і ступінь їх використання в рекреації
Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління туристичним підприємством
Вплив природно-ресурсного потенціалу на соціально-економічний розвиток регіону Львівської області
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ ПОСЛУГИ ТА РИНОК КОНГРЕС-ТУРІВ
Економічна ефективність в індустрії гостинності
Ефективність менеджменту в діяльності туристичного підприємства
Інвестиційний менеджмент - його роль у догягненні ефективності управління готельним підприємством
Індустрія гостинності та її роль і місце в туризмі та рекреації
Інформаційні технології в системі управління підприємствами на прикладі пансіонату
Кадрова політика підприємства в сучасних умовах
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та керівництво в туристичній фірмі
Методи управління на підприємствах готельного господарства (і в туризмі) та підвищення ефективності їх використання
Мотивація як засіб досягнення цілей туристичного підприємства
Особливості психологічних методів управління готельним господарством
Паломницький туризм
Подієвий туризм
Правове забезпечення роботи готелю
Проблеми формування активної кадрової політики у готельному господарстві
Реклама та маркетинг готельних послуг
Рекреаційні ресурси та готельно-ресторанна інфраструктура Криму
Роль виставок і ярмарків у туризмі
Роль екологічних чинників в розвитку туристичної справи
Сільський туризм
Соціально-культурний сервіс і туризм в Україні та перспективи розвитку матеріально-технічної бази
Стан та перспективи розвитку сільського, спортивного та екстремального туризму в Закарпатській області
Стратегічний менеджмент в сучасному туристичному підприємстві
Структура та функції туристичної діяльності
Сучасні види відпочинку і розваг в закладах культури
Сучасні тенденції ринку послуг гостинності
Туристичний потенціал Києва і його вплив на розвиток готельно-ресторанного бізнесу столиці
Управління комунаційною діяльністю туристичного (готельного) підприємства
Управління кадровою работою на підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ (НА ПРИКЛАДІ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
Характеристика авіаперевезень туроператорами на ринку України
Характеристика автобусних перевезень
Характеристика джерел інформації для прийняття управлінських рішень






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views