Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти




Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas





Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой).

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства

Дисципліна:

Туризм

Ключові слова роботи:

Лідерство, лідерських якостей, керівника, інструмент керування

ID роботи:

4313

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Теоретичні основи визначення лідерства та його роль в управлінні персоналом   6
1.1. Лідерство — фактор суспільного розвитку    6
1.2. Характеристика лідерських якостей    15
Розділ 2. Аналіз ролі лідерських якостей керівника туристичної фірми „Босоль-Вояж”          32
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми „Бусоль-Вояж”           32
2.2. Лідерство у туристичній фірмі „Бусоль-Вояж”           35
2.3. Мотивація – як основний інструмент керування персоналом фірми         42
2.4. Модель розвитку лідерських здібностей у туристичній фірмі „Бусоль-Вояж”        48
Розділ 3. Перспективи забезпечення ефективного управління персоналом за допомогою лідерства           57
3.1. Модель ефективного керівника туристичної фірми  57
3.2. Розвиток лідерських навичок у менеджерів за допомогою стимулювання           68
ВИСНОВКИ  75
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    80

ДОДАТКИ     86

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

87

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 

Лідерство ми розглядаємо як ключовий метод менеджменту. Це глибоко розумів Демінг, що розробив основні уявлення про лідерство в сучасному розумінні. Він виділив дев'ять ознак лідера, дев'ять його характерних рис. Вони служать координатними осями, в яких описується лідерство. Навіть знаючи ці постулати, всі розуміють лідерство по-різному. Ми розглядаємо лідерство як альтернативу звичайній системі директивного управління, бачимо в ньому корінну зміну самої парадигми відносин між керівником і підлеглим. Причому лідер може не мати якихось виняткових особистих якостей. Він повинен володіти тільки готовністю узяти на себе лідерську відповідальність, волею і прагненням до подальшого навчання. Головна мета лідерства — поліпшення системи, тобто дивитися не на наслідки, а аналізувати причини. З'ясувати і зрозуміти, які проблеми в системі, без людей неможливо. Консультанти ризикують отримати спотворену інформацію про причини дефектів, тому вони тут неефективні помічники. Це, звичайно, не означає, що вони зовсім не потрібні ні в яких випадках. Перша особа — лідер — сприяє виникненню лідерства в компанії, створює систему лідерства. Ця система охоплює всіх співробітників компанії, вона не обмежується якими-небудь рівнями ієрархії. Тобто це не тільки доля керівників різних рангів, що мають підлеглих. Лідерами повинні бути всі співробітники компанії. Адже лідерство — це ухвалення людиною на себе відповідальності за всю компанію, за всю команду, за досягнення нею конкретних вагомих результатів. Рядові співробітники також повинні бути лідерами в тих процесах, за вдосконалення яких вони відповідальні» або в очолюваних ними проектах, адже лідерство невідривно від команди, від групи людей, що разом виконують одну роботу [33, с.56]. Людина, виступаюча як лідер, що відчуває себе лідером, має ККД 100%, а виконавець — 3%, як у паровоза. Цю відмінність відображає первинний резерв зростання конкурентоспроможності і успішності компанії, ради якого, навіть якщо немає в лідерстві нічого іншого, вже варто навчитися бути лідером. Серед лідерів немає і не повинно бути традиційної ієрархії: лідер-начальник — лідер-підлеглий. Ієрархія тут задається системою відповідальності — у одних лідерів вона ширша, у інших вужча. Лідер з більшою відповідальністю не може дати вказівку лідерові з меншою відповідальністю, він може лише допомогти йому зрозуміти, як треба діяти, як вийти з безвиході. Само ж відмінність у відповідальності виникає з доступності інформації, рівня знань і компетенцій, частково, традицією. У мережевих організаціях майбутнього такі відмінності, мабуть, зітруться. Не можна і діяти через голову лідера, коли керівник вищого рангу безпосередньо дає вказівки співробітникові, минувши його безпосереднього начальника. Статус лідера повинен підтримуватися неухильно, бо він, якщо мова йде про лідерах-рядових співробітниках, не має ніяких формальних ознак — немає адміністративних повноважень, немає посади, що припускає наявність підлеглих і тому подібне Звичайно, відповідальність припускає повноваження, а повноваження спричиняють за собою ресурси. Установа лідерства, проте, не означає повного скасування адміністративних методів. Їх формальна частина все-таки залишається. Залишаються накази, правда, мета їх міняється радикально — це вже не вказівка як діяти, навіть якщо співробітник не згоден, а констатація досягнутого консенсусу про шляхи і методи рішення тієї або іншої задачі. Досягнення згоди відбувається при

Асотримент та технологія приготування продукції ресторану
Адміністративні методи управління туристичним підприємством
Бізнес-планування у сфері туризму
Бізнес-планування у сфері туризму
ВДОСКОНАЛЕННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Водні ресурси і ступінь їх використання в рекреації
Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління туристичним підприємством
Вплив природно-ресурсного потенціалу на соціально-економічний розвиток регіону Львівської області
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ ПОСЛУГИ ТА РИНОК КОНГРЕС-ТУРІВ
Економічна ефективність в індустрії гостинності
Ефективність менеджменту в діяльності туристичного підприємства
Інвестиційний менеджмент - його роль у догягненні ефективності управління готельним підприємством
Індустрія гостинності та її роль і місце в туризмі та рекреації
Інформаційні технології в системі управління підприємствами на прикладі пансіонату
Кадрова політика підприємства в сучасних умовах
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та керівництво в туристичній фірмі
Методи управління на підприємствах готельного господарства (і в туризмі) та підвищення ефективності їх використання
Мотивація як засіб досягнення цілей туристичного підприємства
Особливості психологічних методів управління готельним господарством
Паломницький туризм
Подієвий туризм
Правове забезпечення роботи готелю
Проблеми формування активної кадрової політики у готельному господарстві
Реклама та маркетинг готельних послуг
Рекреаційні ресурси та готельно-ресторанна інфраструктура Криму
Роль виставок і ярмарків у туризмі
Роль екологічних чинників в розвитку туристичної справи
Сільський туризм
Соціально-культурний сервіс і туризм в Україні та перспективи розвитку матеріально-технічної бази
Стан та перспективи розвитку сільського, спортивного та екстремального туризму в Закарпатській області
Стратегічний менеджмент в сучасному туристичному підприємстві
Структура та функції туристичної діяльності
Сучасні види відпочинку і розваг в закладах культури
Сучасні тенденції ринку послуг гостинності
Туристичний потенціал Києва і його вплив на розвиток готельно-ресторанного бізнесу столиці
Управління комунаційною діяльністю туристичного (готельного) підприємства
Управління кадровою работою на підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ (НА ПРИКЛАДІ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
Характеристика авіаперевезень туроператорами на ринку України
Характеристика автобусних перевезень
Характеристика джерел інформації для прийняття управлінських рішень






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views
TOPlist