1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ВДОСКОНАЛЕННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
аналіз номерного фонду
,
номерний фонд готелю
, готельне господарство,
вдосконалення номерного фонду
ID роботи:
4216
Вид роботи:
Курсова
План:
ВСТУП 3
Розділ 1. Характеристика готельного господарства 6
1.1. Поняття засобів розміщення 6
1.2. Класифікація готелів на категорії в Україні 13
Розділ 2. Вдосконалення номерного фонду підприємства готельного господарства „Карпатська зірка” 20
2.1. Характеристика готелю „Карпатська зірка” 20
2.2. Удосконалення інтер’єру готелю „Карпатська зірка” 22
2.3. Вдосконалення устаткування готелю як шлях удосконалення номерного фонду 25
Розділ 3. Розвиток засобів розміщення в сучасній туристичній індустрії України 31
3.1. Проблеми та перспективи готельного бізнесу в Україні 31
3.2. Перспективи розвитку засобів розміщення в Україні 33
3.3. Перспективи використання програмних систем бронювання номерів 36
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
48
Рік написання:
2010
Ціна:
за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами
КОНТАКТИ
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
розміщення туристів є будь-які об'єкти, які надають туристам епізодично або регулярне місце для ночівлі (зазвичай в приміщенні). Як додаткові умови приймається:
? загальне число місць ночівлі перевищує деякий мінімум
? об'єкт розміщення має керівництво
? управління об'єктом будується на комерційній основі.
Відповідно до рекомендацій Всесвітній туристичної організації (ВТО) всі засоби розміщення можна представити двома категоріями - колективними і індивідуальними.
До складу колективних засобів розміщення туристів включаються готелі і аналогічні заклади, спеціалізовані заклади, інші колективні засоби розміщення туристів.
З основних ознак готелів слід зазначити перш за все наявність номерів. Залежно від особливостей управління готелю можуть бути відособленими підприємствами або утворювати готельні ланцюги. Прикладами розвинених готельних мереж є готелі Аккор (Франція), Холідей Інн (США), Форте (Великобританія), Шератон (США). Готелі надають перелік обов'язкових послуг: прибирання номера, щоденну заправку ліжок і прибирання санітарного вузла, а також обширну номенклатуру додаткових послуг.
Колективні засоби розміщення туристів:
Готелі і аналогічні засоби розміщення туристів:
? Готелі
? Аналогічні заклади
? Спеціалізовані заклади
? Оздоровчі заклади
? Табори праці і відпочинку
? Суспільні засоби транспорту
? Конгрес-центри
? Інші колективні заклади
? Житла, призначені для
США готелі класифікують за строком перебування від 1 до 7 днів, для постійного проживання, курортні готелі.
У США єдиної офіційної затвердженої урядом класифікації не існує. Тут, по комфортабельності готелю діляться на 5 категорій. Вищий статус присуджується двома установами: American Automobile Association (AAA, Автомобільна Асоціація Америки), що ділить готелі по так називаним "діамантах" Mobile Travel Guide, асоціація пов'язана з організацією поїздок, по системі - "П'ять зірок". З більш ніж 21 тисячі претендентів вищої категорії, п'ятизіркового статусу визнані гідними тільки 35 готелів.
Готелі США класифікуються по місцю розташування, за цінами, по типах послуг, які вони пропонують, а також залежно від умов використання [3, с.121].
Класифікацією готелів і ресторанів у Великобританії займається Автомобільна Асоціація Великобританії. Обов'язкова класифікація включає п'ять категорій "зірок" чорної й червоної квіток.
У Німеччині в рамках класифікації до готельних споруд відносять засоби розміщення, котрі мають не менше 9 місць для розміщення і котрі пропонують не менше двох послуг: ночівля та харчування. Класифікація готелів від 1 до 5 зірок у Німеччині передбачає контроль відповідності послуг в них обов’язковим (їх 22) та додатковим (факультативним) критеріям.
Такі критерії, як зовнішній вигляд споруди, надання додаткових послуг, спортивна і оздоровча інфраструктура, можливості для організації бенкетів, конференцій.
Слід відзначити, що готелі, у яких одномісні номери мають площу менше 6 кв. Км, не підлягають класифікації до проведення реконструкції та приведення площ номерів до нормальних вимог. Готелі, яким присвоєні зірки
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.