1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та загальна характеристика якості обслуговування в індустрії туризму 6
1.1. Поняття класів обслуговування туристів 6
1.2. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 10
1.3. Якість прийому клієнтів готельного підприємства 17
Розділ 2. Якість обслуговування туристів в готелі „Ужгород” 23
2.1. Загальна характеристика діяльності готелю „Ужгород” 23
2.2. Якість прийому клієнтів готельного підприємства 28
Розділ 3. Напрями удосконалення якості обслуговування в готелі 31
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ 44
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
46
Рік написання:
2010
Ціна:
за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами
КОНТАКТИ
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Таким чином, якість обслуговування в готельному господарстві поняття комплексне, тісно пов'язане зі споживанням двох видів благ (товарів послуг) і з двома видами відносин (матеріальних і нематеріальних). Том правильне визначення критеріїв та показників якості обслуговування є де сить складним. З критерієм пов'язана найбільш загальна якісна характеристика та перспективні напрямки розвитку готельного господарства. У той же час, він може виражатися через систему показників, що дають можливість визначити якість обслуговування в окремих підприємствах готельного господарства, порівняти його та виділити передові та відстаючі підприємства. Такими показниками для засобів розміщення можуть бути:
забезпечення найбільш швидкого розміщення туристів у готелях, мотелях, кемпінгах тощо;
надання організованим туристам того номеру, що був попередньо проданим їм;
забезпечення рівня обслуговування, що відповідає вимогам до даного розряду готелю та категорії номера;
дотримання санітарно-гігієнічного порядку в готелях (мотелях), що відповідає високим сучасним вимогам до даного розряду;
відповідність необхідної кваліфікації, знання іноземних мов, висока культура спілкування з туристами обслуговуючого персоналу;
підтримання зовнішньої території та інтер'єру готелів у такому ж стані, в якому вони були зданими в експлуатацію;
надання широкого спектру додаткових туристичних послуг, пов'язаних із перебуванням туриста; створення умов для розваг з урахуванням особливостей контингенту туристів; забезпечення побутовими послугами та ін.
Якість обслуговування в готельному господарстві — динамічний показник, що постійно розвивається й удосконалюється. Його рівень різний не тільки в окремих готелях, але й в окремі роки та місяці в одному і тому ж готелі. Це свідчить про те, що якість обслуговування формується під впливом багатьох і різних факторів.
Якість відноситься до розряду таких понять, про яке всі не одноразово чули і мають своє уявлення. Разом з тим це уявлення лише підкреслює дуже суб'єктивне трактування змісту терміну, в який кожен вкладає щось своє, отримане на особистому досвіді.
Інше ускладнення при визначенні поняття якості виникає внаслідок дуже тісного зв'язку понять «якість» і «цінності» (підцінностями в цьому контексті мають на увазі послуги, що мають певну споживчу значущість). Те, що якісно, то одночасно і цінно, але зворотне твердження не завжди вірно, і в цьому перша істотна відмінність цих понять.
Якість, крім того, часто асоціюється з розкішшю, послугами класу «люкс». Це висновок вельми спірний, оскільки можна отримати якісні послуги за помірну ціну і не отримати їх за великі гроші (якість послуги - це не тільки її зміст, але і форма уявлення) [7, с.67-68].
Таким чином, якість - це в першу чергу відчуття задоволення клієнта від обслуговування, а якісна послуга - це послуга, що відповідає потребам споживача. Рівень якості, у свою чергу, залежить від ступеня збігу уявлень клієнта про реальне і бажане обслуговування в готелі або ресторані (в іншому підприємстві туристичної індустрії).
Класи обслуговування застосовуються для позначення якості послуг, що надаються. Нормативних стандартів по встановленню класності турів і програм обслуговування не існує як у нас в країні, так і за кордоном, проте загальноприйнято, що вищий клас обслуговування відрізняється вищою якістю наданих туристичних послуг.
Розділення на класи обслуговування можливо завдяки тому, що туристичний продукт є комплексним, таким, що складається з набору різноманітних послуг, що мають свої власні внутрішні градації. Наприклад, послуги розміщення - мотель або п'ятизірковий готель, послуги харчування - кафе або престижний ресторан з національною кухнею і так далі. Все це викликає необхідність введення певної градації послуг, що надаються.
В даний час рівень обслуговування по туру умовно ділять на наступні категорії: «люкс», перший клас, туристичний і економічний класи.
Клас «люкс». При організації туру по цій категорії зазвичай привертають послуги найвищого класу. Це можуть бути готелі вищої категорії і навіть позакатегорійні, харчування в розкішних ресторанах з обов'язковим індивідуальним обслуговуванням
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.