Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Лідерство та керівництво в туристичній фірмі

Дисципліна:

Туризм

Ключові слова роботи:

сучасного керівника , Поняття керівництва , Типи лідерів, Лідерство

ID роботи:

4314

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Теоретичні аспекти лідерства та керівництва   5
1.1. Поняття керівництва та лідерства       5
1.2. Влада керівника, її форми та джерела 8
1.3. Типи лідерів       16
1.4. Структура особистості сучасного керівника  19
1.5. Методи керування туристичною фірмою       30
Розділ 2. Лідерство та його роль в управління туристичною фірмою „Содіс-Карпати”         42
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми 42
2.2. Особливості лідерських аспектів керівника   45
2.3. Основні методи керування персоналом фірми          52
Розділ 3. Удосконалення лідерства у процесі забезпечення ефективного управління персоналом турист підприємства 56
3.1. Удосконалення лідерських навичок керівника          56
3.2. Розвиток лідерських здібностей у менеджерів туристичної фірми  59
3.3. Удосконалення системи прийняття рішень керівником в туристичній фірмі „Содіс-Карпати”  64
3.4. Стимулювання праці як основний метод керування персоналом в туристичній фірмі „Содіс-Карпати”            68
ВИСНОВКИ  77

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ    82

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

87

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Лідерство та керівництво в туристичній фірмі

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

керівника „Содіс-Карпати” залежить від впливу ряду політичних, соціальних, економічних та психологічних факторів, які формують комплекс факторів дестимулюючого й стимулюючого напрямів. До дестимулюючих факторів відносять: стрес, тиск і невизначеність як у суспільстві, так і в конкретному колективі; кількісне збільшення та якісне ускладнення проблем, які потрібно вирішувати поряд з обмеженістю засобів для їх вирішення; неефективність шкіл і методів управління, створених тоталітарною системою. Стимулювати творчу діяльність керівника „Содіс-Карпати” можна широким полем щодо вибору й вияву ініціативи, зростанням конкуренції, можливістю оволодіння сучасним менеджментом. Для ефективного управління керівник „Содіс-Карпати” повинен володіти знаннями сучасного менеджменту й мати здібності до управління колективом. Знання сучасного менеджменту потрібні керівникові для визначення власних підходів до підлеглих. Керівники, які нездатні аналізувати й удосконалювати власні управлінські підходи, як правило, не намагаються встановлювати зворотні зв'язки, нездатні зацікавити своїх підлеглих, мають труднощі при наданні завдань та доручень. Керівники, які недостатньо розуміють мотивацію працівників, у яких застарів стиль управління, не відповідають сьогоденним вимогам підприємств туристичного бізнесу. Здібності до керівництва виявляються в наявності розумових особистих цінностей і принципів та чітких власних цілей; здатності до управління самим собою; вмінні навчати та розвивати підлеглих, формувати ефективні робочі групи. Менеджери „Содіс-Карпати” повинні приймати рішення, які ґрунтуються насамперед на особистих цінностях і принципах. Якщо особисті цінності є нечіткими, менеджеру не вистачатиме досить твердих підстав для прийняття рішень, які в цьому разі можуть сприйматись оточуючими як необгрунтовані. Сучасна концепція успішного управління орієнтована на такі цінності, як: ефективність в реалізації потенціалу працівників і постійна готовність до нововведень. Менеджери, які мають нечіткі основні принципи, не здатні здійснювати ефективного керівництва. Менеджери впливають на хід ділового й особистого життя, обираючи ті чи інші альтернативи. При цьому вони можуть бути нездатними визначити власні цілі або можуть прагнути досягти недосяжних чи небажаних цілей, які не відповідають загальним цілям підприємства. Такі менеджери, як правило, нелегко досягають успіху й нездатні об'єктивно оцінити успіх інших. Праця менеджерів „Содіс-Карпати” є важкою, наповненою хвилюваннями, а нерідко — і стресами. Кожен менеджер повинен уміти володіти собою, оцінюючи себе як унікальний ресурс, щоб таким чином підтримувати свою продуктивність. Є керівники, які ризикують своїм здоров'ям, не вміють вірно ним розпорядитись, не повністю використовують свій час, енергію та навички, нездатні подолати стресовий стан. Деякі менеджери „Содіс-Карпати” є недостатньо динамічними, уникають гострих ситуацій, не розкривають своїх потенційних можливостей, їх ділове життя стає рутинним. Для ефективного управління колективом та ресурсами потрібні такі навички, які залежать від здібностей менеджера щодо цього. Менеджери, які не вміють досягати практичних результатів від своїх підлеглих, не мають здібностей до управління. В колективах, очолюваних такими менеджерами, застосовуються неефективні методи праці. Люди відчувають себе незадоволеними й працюють нижче від своїх можливостей. Тут мало хто визнає внесок керівника, а моральний стан колективу є

Асотримент та технологія приготування продукції ресторану
Адміністративні методи управління туристичним підприємством
Бізнес-планування у сфері туризму
Бізнес-планування у сфері туризму
ВДОСКОНАЛЕННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Водні ресурси і ступінь їх використання в рекреації
Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління туристичним підприємством
Вплив природно-ресурсного потенціалу на соціально-економічний розвиток регіону Львівської області
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ ПОСЛУГИ ТА РИНОК КОНГРЕС-ТУРІВ
Економічна ефективність в індустрії гостинності
Ефективність менеджменту в діяльності туристичного підприємства
Інвестиційний менеджмент - його роль у догягненні ефективності управління готельним підприємством
Індустрія гостинності та її роль і місце в туризмі та рекреації
Інформаційні технології в системі управління підприємствами на прикладі пансіонату
Кадрова політика підприємства в сучасних умовах
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та керівництво в туристичній фірмі
Методи управління на підприємствах готельного господарства (і в туризмі) та підвищення ефективності їх використання
Мотивація як засіб досягнення цілей туристичного підприємства
Особливості психологічних методів управління готельним господарством
Паломницький туризм
Подієвий туризм
Правове забезпечення роботи готелю
Проблеми формування активної кадрової політики у готельному господарстві
Реклама та маркетинг готельних послуг
Рекреаційні ресурси та готельно-ресторанна інфраструктура Криму
Роль виставок і ярмарків у туризмі
Роль екологічних чинників в розвитку туристичної справи
Сільський туризм
Соціально-культурний сервіс і туризм в Україні та перспективи розвитку матеріально-технічної бази
Стан та перспективи розвитку сільського, спортивного та екстремального туризму в Закарпатській області
Стратегічний менеджмент в сучасному туристичному підприємстві
Структура та функції туристичної діяльності
Сучасні види відпочинку і розваг в закладах культури
Сучасні тенденції ринку послуг гостинності
Туристичний потенціал Києва і його вплив на розвиток готельно-ресторанного бізнесу столиці
Управління комунаційною діяльністю туристичного (готельного) підприємства
Управління кадровою работою на підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ (НА ПРИКЛАДІ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
Характеристика авіаперевезень туроператорами на ринку України
Характеристика автобусних перевезень
Характеристика джерел інформації для прийняття управлінських рішень






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views