1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство
,
лідерських якостей
, керівника,
інструмент керування
ID роботи:
4313
Вид роботи:
Дипломна
План:
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи визначення лідерства та його роль в управлінні персоналом 6
1.1. Лідерство — фактор суспільного розвитку 6
1.2. Характеристика лідерських якостей 15
Розділ 2. Аналіз ролі лідерських якостей керівника туристичної фірми „Босоль-Вояж” 32
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми „Бусоль-Вояж” 32
2.2. Лідерство у туристичній фірмі „Бусоль-Вояж” 35
2.3. Мотивація – як основний інструмент керування персоналом фірми 42
2.4. Модель розвитку лідерських здібностей у туристичній фірмі „Бусоль-Вояж” 48
Розділ 3. Перспективи забезпечення ефективного управління персоналом за допомогою лідерства 57
3.1. Модель ефективного керівника туристичної фірми 57
3.2. Розвиток лідерських навичок у менеджерів за допомогою стимулювання 68
ВИСНОВКИ 75
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 80
ДОДАТКИ 86
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
87
Рік написання:
2010
Ціна:
за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами
КОНТАКТИ
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Лідерство ми розглядаємо як ключовий метод менеджменту. Це глибоко розумів Демінг, що розробив основні уявлення про лідерство в сучасному розумінні. Він виділив дев'ять ознак лідера, дев'ять його характерних рис. Вони служать координатними осями, в яких описується лідерство.
Навіть знаючи ці постулати, всі розуміють лідерство по-різному. Ми розглядаємо лідерство як альтернативу звичайній системі директивного управління, бачимо в ньому корінну зміну самої парадигми відносин між керівником і підлеглим. Причому лідер може не мати якихось виняткових особистих якостей. Він повинен володіти тільки готовністю узяти на себе лідерську відповідальність, волею і прагненням до подальшого навчання.
Головна мета лідерства — поліпшення системи, тобто дивитися не на наслідки, а аналізувати причини. З'ясувати і зрозуміти, які проблеми в системі, без людей неможливо. Консультанти ризикують отримати спотворену інформацію про причини дефектів, тому вони тут неефективні помічники. Це, звичайно, не означає, що вони зовсім не потрібні ні в яких випадках.
Перша особа — лідер — сприяє виникненню лідерства в компанії, створює систему лідерства. Ця система охоплює всіх співробітників компанії, вона не обмежується якими-небудь рівнями ієрархії. Тобто це не тільки доля керівників різних рангів, що мають підлеглих. Лідерами повинні бути всі співробітники компанії. Адже лідерство — це ухвалення людиною на себе відповідальності за всю компанію, за всю команду, за досягнення нею конкретних вагомих результатів. Рядові співробітники також повинні бути лідерами в тих процесах, за вдосконалення яких вони відповідальні» або в очолюваних ними проектах, адже лідерство невідривно від команди, від групи людей, що разом виконують одну роботу [33, с.56].
Людина, виступаюча як лідер, що відчуває себе лідером, має ККД 100%, а виконавець — 3%, як у паровоза. Цю відмінність відображає первинний резерв зростання конкурентоспроможності і успішності компанії, ради якого, навіть якщо немає в лідерстві нічого іншого, вже варто навчитися бути лідером.
Серед лідерів немає і не повинно бути традиційної ієрархії: лідер-начальник — лідер-підлеглий. Ієрархія тут задається системою відповідальності — у одних лідерів вона ширша, у інших вужча. Лідер з більшою відповідальністю не може дати вказівку лідерові з меншою відповідальністю, він може лише допомогти йому зрозуміти, як треба діяти, як вийти з безвиході. Само ж відмінність у відповідальності виникає з доступності інформації, рівня знань і компетенцій, частково, традицією. У мережевих організаціях майбутнього такі відмінності, мабуть, зітруться.
Не можна і діяти через голову лідера, коли керівник вищого рангу безпосередньо дає вказівки співробітникові, минувши його безпосереднього начальника. Статус лідера повинен підтримуватися неухильно, бо він, якщо мова йде про лідерах-рядових співробітниках, не має ніяких формальних ознак — немає адміністративних повноважень, немає посади, що припускає наявність підлеглих і тому подібне Звичайно, відповідальність припускає повноваження, а повноваження спричиняють за собою ресурси.
Установа лідерства, проте, не означає повного скасування адміністративних методів. Їх формальна частина все-таки залишається. Залишаються накази, правда, мета їх міняється радикально — це вже не вказівка як діяти, навіть якщо співробітник не згоден, а констатація досягнутого консенсусу про шляхи і методи рішення тієї або іншої задачі. Досягнення згоди відбувається при
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.