|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методи управління на підприємствах готельного господарства (і в туризмі) та підвищення ефективності їх використання
методів управління. Методи управління в готелі „Сонячна долина” — це способи впливу на окремих робітників та виробничі колективи в цілому, необхідні для досягнення цілей комплексу. Економічні методи управління в готелі „Сонячна долина” реалізують матеріальні інтереси участі у виробничих процесах шляхом використання товарно-грошових відносин. Ці методи мають два аспекти реалізації. Перший — це управління, орієнтоване на використання створеного на державному рівні економічного сегменту загального зовнішнього середовища. Зміст цього аспекту зокрема складає: — формування системи оподаткування; — визначення амортизаційної політики; — визначення мінімального рівня заробітної плати тощо. Другий аспект пов'язаний з управлінням, орієнтованим на використання різноманітних економічних категорій, таких як фінансування, кредитування, ціноутворення, економічні санкції і таке інше. Рис. 2.1. Діюча система економічних методів менеджменту в готелі „Сонячна долина” Соціально-психологічні методи в готелі „Сонячна долина” реалізують мотиви соціальної поведінки людини. Рівень сучасного виробництва, зростання загальноосвітнього та професійно-кваліфікаційного рівня призвели до суттєвих змін у системі ціннісних орієнтацій та структурі мотивації виробничої діяльності в готелі „Сонячна долина”. Традиційні форми матеріального заохочення поступово втрачають свій стимулюючий вплив, а тому в готелі „Сонячна долина” розроблена система преміального заохочення. Все більшого значення набувають такі фактори, як: змістовність та творчий характер праці, можливості для прояву ініціативи, соціальне визнання власної праці тощо. Рис. 2.2.. Система соціально-психологічних методів менеджменту в готелі
Асотримент та технологія приготування продукції ресторану
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
|
stydentam.org.ua © 2009-2015
|