1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Інформаційні технології в системі управління підприємствами на прикладі пансіонату
інформаційних технологій
,
інформаційних систем
, управлінні туризмом,
інформаційних технологій у пансіонаті
ID роботи:
4285
Вид роботи:
Дипломна
План:
ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи інформаційних технологій в системі управління підприємствами 6
1.1. Інформаційні технології в економіці підприємств 6
1.2. Управління підприємством: зміст і концепції 13
1.3. Види та структура інформаційних систем підприємств 18
1.4. Економіко-математичне моделювання в управлінні підприємством 21
1.5. Аналіз причин впровадження інформаційних технологій 28
1.6. Інформаційні технології в управлінні туризмом 42
Розділ 2. Система використання інформаційних технологій у пансіонаті „Сонячна Долина” 53
2.1. Загальна характеристика пансіонату „Сонячна Долина” 53
2.2. Фінансово-економічна характеристика діяльності „Сонячна Долина” 54
2.3. Сучасні інформаційні технології в управлінні пансіонатом „Сонячна Долина” 67
Розділ 3. Удосконалення інформаційних технологій у пансіонаті „Сонячна Долина” 93
3.1. Переваги та недоліки програмного комплексу SERVIO 93
3.2. Система комплексної автоматизації пансіонату „Сонячна Долина” за допомогою SERVIO Hotel 96
3.3. Застосування модуля інтернет-бронювання SERVIO Reservation 104
3.4. Перспективи впровадження електроної системи доступу Onity 106
ВИСНОВКИ 108
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 111
ДОДАТКИ 116
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
119
Рік написання:
2010
Ціна:
за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами
КОНТАКТИ
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Серед найважливіших досягнень сфери туризму стала її комп'ютеризація. Комп'ютерна революція в туризмі має особливості, на які варто звернути увагу.
Керівники туристичних компаній притримуються різноманітних поглядів на застосування комп'ютерних технологій. Наприклад, деякі застерігають, що під впливом програмістів менеджери найчастіше сліпо вірять у всемогутність глобальних інформаційних систем, що нібито автоматично постачають усіма необхідними даними для прийняття будь-яких рішень в області управління. Вони підтверджують, що навіть правильно використовуваний комп'ютер може забезпечити тільки поступове удосконалення процесу прийняття управлінських рішень. Безумовно, кожній фірмі потрібні інформаційні системи, але менеджерам необхідно покладатися на свої знання, здоровий глузд і логіку, знати багато такого, що ніякий комп'ютер ніколи не буде спроможний повідомити їм. Адже тільки тоді вони зможуть гнучко реагувати на зміни в зовнішньому і внутрішньому середовищі фірми і приймати відповідні рішення [39, с.215].
1. Потенційні можливості комп'ютерних технологій
Результати досліджень показують, що, із погляду прибутковості, комп'ютеризація майже у всіх компаніях зіштовхуються з реальними труднощами.
Більшість компаній вже успішно комп"ютеризували основну частину їхнього рутинного діловодства і форму ведення бухгалтерського обліку. Багато керівників турфірм відзначають, що комп'ютери зробили сильний вплив на ключові дії компаній. Багато фірм просунулися до комп'ютеризації технологічних операцій.
Як приклад посилаємось на спеціалізований програмний продукт для турфірм, що називається Voyage Office Pro. Це найбільше повна з існуючих комп'ютерних програм - версія опису процесу діловодства і бухгалтерії для роботи туристичних фірм. Програма необхідна як найбільш сучасний інструмент організації і ведення роботи з клієнтами і партнерами фірми, а також для одержання статистичних і аналітичних даних діяльності туристичної фірми. При роботі з програмою можна використовувати такі режими:
- Робота з клієнтом: добір туру зі списку «пакетів послуг», добір і калькуляція індивідуального туру для клієнта, бронювання пакета послуг, заключення і ведення договорів і додаткових документів, статистика оплат клієнта.
- Робота з партнерами: закупівля послуг - готелі, авіакомпанії і т.д.; автоматичне формування прайс-листів фірми на підставі умов контракту з постачальниками послуг; система продажу «пакету послуг» фірмам-агентам; підготовка стандартних і індивідуальних «пакетів послуг» для кожного партнера, контроль надходження заявок і оплати від агентів; використання декількох методик при розрахунках (передоплата, оплата по факту і т.п.).
- Опис: маршрутів, готелів, наданих послуг і т.д.
- Ведення баз даних фірм: повний облік інформації про партнерів або клієнтів (анкети, договори, заявки туристів, реквізити партнерів і т.д.).
- Калькуляція турів: проводиться з урахуванням усіх нюансів (сезонних знижок, доплат, особливих умов і т.д.).
- Одержання аналітичних звітів про роботу фірми: заповнюваність і прибутковість рейсів, напрямків і т.д.; загальна прибутковість роботи фірми.
Здається, саме невміння пристосуватися до тих або інших умов спонукає керівництво турфірм купувати нове програмне забезпечення, тим самим збільшуючи інвестиції на комп'ютеризацію. Розглядаючи теперішній розвиток комп'ютеризації, можна стверджувати, що основна її мета - скорочення загальних і адміністративних витрат, ий момент.
Комп'ютерні технології одержали високий темп розвитку за останні декілька років. Будь-який директор фірми, що прийняв рішення про встановлення локальної мережі, має можливість по запиту виводити майже будь-який вид оперативних даних на монітор, встановлений у його кабінеті. Це дозволяє йому уважніше спостерігати за обстановкою в офісі, контролювати ситуацію на ринку і, отже, приймати більш правильні рішення. Така реакція відбиває загальну тенденцію. Усе більш вражаючі (із технічної точки зору) проекти рекомендуються на розгляд управлінському персоналу компанії. Причому, особлива увага приділяється програмі по їхньому впровадженню, що містить три окремих питання [52, с.142].
У момент пропозиції проекту мало хто може дати остаточну відповідь на ці ключові питання, особливо в тих випадках, коли мова йде про впровадження особливо складних і амбіційних планів комп'ютеризації. Тому відбувається постійна оцінка
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.