1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Характеристика авіаперевезень туроператорами на ринку України
Вступ 3
1. Характеристика ринку авіаперевезень України 4
2. Характеристика використання авіаперевезень туроператорами 9
3. Особливості комплексу маркетингу та його реалізації у сфері авіаперевезень 12
Висновки 14
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
15
Рік написання:
2010
Ціна:
за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами
КОНТАКТИ
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Для авіаційної галузі 2009 рік характеризується продовженням негативних тенденцій кінця минулого 2008 року, які сформувались під впливом світової економічної кризи. Сучасний загальний стан економічної кон’юктури, негативна динаміка основних макроекономічних показників, нестабільність економіки, складні метеорологічні умови та напружена епідеміологічна ситуація наприкінці року - саме ці фактори найбільше вплинули на ринок авіаперевезень, де має місце зменшення всіх основних виробничих показників порівняно з попереднім 2008 роком. Так, за статистичними даними у 2009 році вітчизняними авіакомпаніями було здійснено 84,2 тис.комерційних рейсів (проти 100,4 тис. у 2008 році), перевезено 5,1 млн.пасажирів, що на 17 відсотків (майже на 1,05 млн.пасажирів) менше, ніж було перевезено роком раніше. Обсяги перевезень вантажів та пошти скоротились на 16,7 відсотка та склали 85,1 тис.тонн.
Таблиця 1.1.
Обсяги перевезень пасажирів та вантажів
Одиниці
виміру
Всього
у т. ч. міжн.
2008р
2009р
%
09/08
2008р
2009р
%
09/08
Перевезено пасажирів
тис.чол.
6181,0
5131,2
83,0
4934,8
4135,9
83,8
в т.ч. на регулярних лініях
-„-
3715,9
3309,9
89,1
2526,2
2385,8
94,4
Виконані пасажиро-кілометри
млрд.пас.км
10,8
9,0
83,3
10,1
8,4
83,2
в т.ч. на регулярних лініях
-„-
7,1
5,9
83,1
6,4
5,3
82,8
Перевезено вантажів та пошти
тис.тонн
102,1
85,1
83,3
101,5
84,4
83,2
в т.ч. на регулярних лініях
-„-
23,2
19,8
85,3
22,7
19,2
84,6
Виконані тонно- кілометри (вантажі+пошта)
млн.ткм
378,8
350,9
92,6
378,5
350,5
92,6
в т.ч. на регулярних рейсах
-„-
62,5
58,7
93,9
62,2
58,3
93,7
Виконано комерційних рейсів
тисяч
100,4
84,2
83,9
67,2
58,2
86,6
в т.ч. регулярних
-„-
57,8
53,2
92,0
32,6
33,1
101,5
Пасажирські перевезення у 2009 році здійснювали 34 вітчизняні авіакомпанії, за підсумками року на міжнародних лініях перевезено 4,1 млн.пасажирів, на внутрішніх – близько 1 млн.пас. (зменшення на 16,2 та 20,1 відсотка відповідно).
Слід зазначити, що в умовах нестабільності популярними заходами, які дали можливість протягом року провідним вітчизняним авіакомпаніям утримувати, а деяким навіть значно зміцнити свої позиції на ринку авіаперевезень, стали запровадження нових форм послуг і системи тарифів, проведення акційних знижок, співпраця українських авіакомпаній
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.