|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Паломницький туризм
релігійною метою, є людина, що виїжджає за межі звичного середовища на термін не більше року для відвідин святих місць і центрів релігій. Під релігійним туризмом слід розуміти види діяльності, пов'язані з наданням послуг і задоволенням потреб туристів, що прямують до святих місць і релігійних центрів, що знаходяться за межами звичного для них середовища. Релігійний туризм - це самостійний вид туризму. В нього, як і в інших його видів, є свої різновиди: паломницький туризм, релігійний туризм екскурсійної спрямованості. Різновидом паломницького туризму є духовно-паломницький туризм. Цей різновид релігійного туризму є сукупністю поїздок представників різних релігій з паломницькою метою. Слово «паломництво» походить від слова «пальма» - паломники-християни, що здійснювали поїздки на Святу Землю в Середньовіччя, привозили звідти пальмову гілку. Паломництво ми можемо розуміти як подорож людей, яку вони здійснюють для поклоніння святим місцям. До здійснення паломництва людей спонукає багато різних мотивів. Це бажання зцілитися від фізичних або духовних недуг, помолитися за рідних і близьких, знайти благодать, набратися сил, зробити яку-небудь роботу (будівництво, прибирання території монастиря, храму, ашрама (духовного центру) і т.д.). Паломництво може бути обумовлено також прагненням виказати подяку вищим силам за блага, послані ними, проявити відданість вірі, випробувати власні наміри і здібність до подвижництва, знайти сенс життя [11, с.34-35]. Паломництво припускає певне відношення людини до дійсності. Психологічні особливості паломників дуже різнопланові. Паломник в більшості випадків - глибоко релігійна людина з системою цінностей, що вже склалася. Він готовий на якийсь час поступитися звичному способу життя: колом спілкування, задоволенням, харчуванням для досягнення своїх духовних і етичних цілей. Ідея паломництва має на увазі дії в умовах певних труднощів, добровільно узяті на себе зобов'язання бути в цих умовах. Це символізує готовність людини пожертвувати тимчасовою і скороминущою матеріальною в ім'я вічного духовного. У індуїзмі, православ'ї і католицизмі, і в інших конфесіях також розвинуті піші паломництва, особливо по вже існуючих маршрутах. Люди відправляються в паломництва, коли для них недостатньо ритуальних дій в місцях звичного середовища їхнього проживання. Вони їдуть або йдуть в святі місця, значущіші для них. Для віруючого іудея, в якій би країні він не мешкав і до якого б напряму не належав, головною святинею для поклоніння постає «Свята Земля Ізраїлю», а також все, що пов’язано із Старозавітною історією єврейського народу. Ізраїль в іудаїзмі є місцем найактивнішого паломництва. У хасидському напрямку, як явищі 18 століття, сформованого в межах культури інших народів, беззаперечним релігійним авторитетом постає постать вчителя, святого – цадика, тому, здійснюючи паломництво з метою поклоніння могилі цадика Нахмана на Рош-а-Шана (Новий рік за іудейським календарем) в Умань, брацлавські хасиди виконують насамперед його заповіт. З доктринальною особливістю ісламу пов’язано здійснення хаджу. Для ісламу хадж постає одним із п’яти стовпів віри і є обов’язковим ритуалом для кожного віруючого хоча б раз у житті. Загалом вся ритуальна практика ісламу чітко встановлена приписами Корану і дотримується всіма його напрямами. Хадж проводиться у чітко визначений час місяця Зульхіджа, четвертого після Рамадана – місяця посту, згідно з мусульманським календарем. Єдиним центром поклонінь, згідно з Кораном, в ісламі постають Мекка та Медина в Саудівській Аравії. Не мусульманам, згідно з релігійними приписами ісламу, відвідувати Мекку заборонено. Можна виділити різні види паломництва
Асотримент та технологія приготування продукції ресторану
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
|
stydentam.org.ua © 2009-2015
|