Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Індустрія гостинності та її роль і місце в туризмі та рекреації

Дисципліна:

Туризм

Ключові слова роботи:

індустрії гостинності , послуг в індустрії , готельно-ресторанного бізнесу, туризму в індустрії

ID роботи:

4284

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Місце індустрії гостинності в сучасних економічних умовах  5
1.1. Характеристика послуг в індустрії гостинності         5
1.2. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні            10
Розділ 2. Індустрія гостинності та її місце і роль в туризмі та рекреації  14
2.1. Роль туризму в індустрії гостинності  14
2.2. Рекреаційні ресурси України та їх вплив на розвиток індустрії гостинності         22
Розділ 3. Перспективи та напрями розвитку індустрії гостинності в Україні    31
3.1. Swot аналіз індустрії гостинності Закарпаття 31
3.2. Основні напрямки розвитку індустрії гостинності Закарпаття        33
ВИСНОВКИ  41
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         43

ДОДАТКИ     46

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

46

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Індустрія гостинності та її роль і місце в туризмі та рекреації

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

різноманітті наявних засобів розміщення особливе місце належить готельній індустрії. Готельна індустрія як вид економічної діяльності включає надання готельних послуг і організацію короткострокового проживання в готелі, кемпінгах, мотелях, шкільних і студентських гуртожитках, будинках для приїжджих і тому подібне До цієї діяльності відносяться і послуги ресторанів. Для готелів характерні наступні ознаки: 1. Наявність номерів, число яких перевищує певний мінімум, об'єднаних єдиним керівництвом; 2. Надання обов'язкових (прибирання номера, санвузла, щоденна заправка ліжок) і додаткових (послуги пральні, хімчистки, перукарні, оренда автомобілів і так далі) послуг; 3. Угрупування відповідно до вимог національних стандартів на класи і категорії залежно від послуг, що надаються, наявного устаткування і так далі. Суть надання послуги розміщення полягає в тому, що, з одного боку, в користування надаються спеціальні приміщення (номери), з іншого боку, надаються послуги, що виконуються безпосередньо персоналом: послуги портьє з прийому і оформлення гостей, послуги покоївок з прибирання номерів і так далі. Номери є основним елементом послуги розміщення. Це багатофункціональні приміщення, призначені для відпочинку, сну, роботи проживаючих гостей. Найважливішою їх функцією є забезпечення можливості сну. Значущість інших функцій номерів, перш за все, залежить від призначення засобу розміщення і потреб гостей. Наприклад, в готелях ділового призначення. У різних засобах розміщення є різні категорії номерів, що відрізняються один від одного площею, меблюванням, устаткуванням, оснащенням і так далі Проте незалежно від категорії номер повинен мати наступні меблі і устаткування: ліжко, стілець і крісло, нічний столик, шафу для одягу, загальне освітлення, сміттєву корзину. Крім цього в кожному номері повинні міститися інформація про засіб розміщення і план евакуації на випадок пожежі [24, с.25]. Інші послуги доповнюють пропозицію послуг розміщення і харчування. До них відносяться пропозиція басейну, конференц-залів, залів для переговорів, спортивного оснащення, прокат автомобілів, послуги хімчистки, пральні, перукарні, масажного кабінету і ряд інших. Залежно від того, як вони оформлені і скомбіновані в єдиний комплекс, складається певний тип підприємства, такі, як готель-люкс, готель середнього класу, готель-апартамент, готель економічного класу, готель-курорт, мотель, приватний готель типу «нічліг і сніданок», готель-гарні, пансіон, гостинний двір, ротель, ботель, флотель, флайтель. Проте існує декілька загальних класифікаційних ознак. Ми виділяємо ті, що лише найбільш вживаються серед них: 1. Рівень комфорту - це комплексний критерій, додатками якого є: - стан номерного фонду: площа номерів, частка одномісних, багатокімнатних номерів, номерів-апартаментів, наявність комунальних зручностей в номерах; - стан меблів, інвентарю, предметів санітарно-гігієнічного призначення; - наявність і стан підприємств харчування; - стан будівлі, під'їзних шляхів, облаштування прилеглої до готелю території; - інформаційне забезпечення і технічне оснащення; - забезпечення надання додаткових послуг. У кожній окремій державі до розуміння рівня комфорту як критерію класифікації підходять по-різному, саме тому в світі немає єдиної класифікації готелів. Всесвітньою туристичною організацією (ВТО) запропонована тільки стандартна класифікація засобів розміщення. 2. Місткість номерного фонду - число місць, яке може бути запропоноване клієнтам одночасно. Загальноприйнято розділяти готелі: - малі - місткість до 150 місць (у ряді країн не більше 100 номерів); - середні - 150-400 місць (до 300 номерів); - великі - понад 400 місць (понад 300 номерів). 3. Функціональне призначення - цей критерій є вирішальним при визначенні типологічної структури готелю. Всього виділяють дві великі групи підприємств: транзитні і цільові: Транзитні - готелі, обслуговуючі туристів в умовах короткочасної зупинки. Вони розташовуються на магістралях з великим рухом, в них обмежений рівень комфорту. Цільові готелі залежно від мети подорожі підрозділяються на: - готелі ділового призначення, обслуговуючі осіб тих, що перебувають у відрядженнях; - готелі для відпочинку (курортні - надання розміщення, харчування і ряду додаткових послуг людям, прагнучим до відпочинку і відновлення здоров'я і туристичні, - головна мета відпочинок). 4. Місце розташування.

Асотримент та технологія приготування продукції ресторану
Адміністративні методи управління туристичним підприємством
Бізнес-планування у сфері туризму
Бізнес-планування у сфері туризму
ВДОСКОНАЛЕННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Водні ресурси і ступінь їх використання в рекреації
Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління туристичним підприємством
Вплив природно-ресурсного потенціалу на соціально-економічний розвиток регіону Львівської області
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ ПОСЛУГИ ТА РИНОК КОНГРЕС-ТУРІВ
Економічна ефективність в індустрії гостинності
Ефективність менеджменту в діяльності туристичного підприємства
Інвестиційний менеджмент - його роль у догягненні ефективності управління готельним підприємством
Індустрія гостинності та її роль і місце в туризмі та рекреації
Інформаційні технології в системі управління підприємствами на прикладі пансіонату
Кадрова політика підприємства в сучасних умовах
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та керівництво в туристичній фірмі
Методи управління на підприємствах готельного господарства (і в туризмі) та підвищення ефективності їх використання
Мотивація як засіб досягнення цілей туристичного підприємства
Особливості психологічних методів управління готельним господарством
Паломницький туризм
Подієвий туризм
Правове забезпечення роботи готелю
Проблеми формування активної кадрової політики у готельному господарстві
Реклама та маркетинг готельних послуг
Рекреаційні ресурси та готельно-ресторанна інфраструктура Криму
Роль виставок і ярмарків у туризмі
Роль екологічних чинників в розвитку туристичної справи
Сільський туризм
Соціально-культурний сервіс і туризм в Україні та перспективи розвитку матеріально-технічної бази
Стан та перспективи розвитку сільського, спортивного та екстремального туризму в Закарпатській області
Стратегічний менеджмент в сучасному туристичному підприємстві
Структура та функції туристичної діяльності
Сучасні види відпочинку і розваг в закладах культури
Сучасні тенденції ринку послуг гостинності
Туристичний потенціал Києва і його вплив на розвиток готельно-ресторанного бізнесу столиці
Управління комунаційною діяльністю туристичного (готельного) підприємства
Управління кадровою работою на підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ (НА ПРИКЛАДІ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
Характеристика авіаперевезень туроператорами на ринку України
Характеристика автобусних перевезень
Характеристика джерел інформації для прийняття управлінських рішень






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views